Olen yrittänyt etsiä kamerani valikosta kohtaa mistä voisi määrittää kuinka kauan kuva näkyy takanäytössä kuvia selatessa. Nyt kuva pysyy näytössä n. 3 sekuntia. Olisi kiva jos ajan saisi pidennettyä....... Kiitos vastauksista !
D7100 ja kuvan tarkastelu
6
240
Vastaukset
Asetuksista löytyy kohta "Mukautetut asetukset" sieltä valitse "C/Ajastimet/valotuksen lukitus" ja sen jälkeen "Näytön virrankatkaisuviive" ja siitä valikosta "Toisto" jonka itse olen valinnut 10s pituiseksi.
- ...
Sieltähän se löytyi. Kiitos paljon !!!
- ...
... kirjoitti:
Sieltähän se löytyi. Kiitos paljon !!!
Kun sain näin nopeasti vastauksen niin kysytäämpä vielä yksi kysymys :) Mistä löydän menusta valinnan että pystykuva näkyy takanäytössä koko näytön kokoisena ?
... kirjoitti:
Kun sain näin nopeasti vastauksen niin kysytäämpä vielä yksi kysymys :) Mistä löydän menusta valinnan että pystykuva näkyy takanäytössä koko näytön kokoisena ?
Suosittelen lukemaan käyttöohjetta kamera kädessä ja kaikkea kokeillen.
Toistovalikossa on kohta "Käännä pysty" sitä muuttelemalla saat pystykuvan joko pystyyn tai vaakaan.
Suosittelen muutoinkin räpläämään muutaman akullisen verran noita namikoita jotta tositilanteessa säädöt sujuvat. Kuvaustilanteissa tuskin ehdit odottamaan josko ehdin vastaamaan pulmaasi!
Ryhdistäydy!!!- ...
nikon_d90 kirjoitti:
Suosittelen lukemaan käyttöohjetta kamera kädessä ja kaikkea kokeillen.
Toistovalikossa on kohta "Käännä pysty" sitä muuttelemalla saat pystykuvan joko pystyyn tai vaakaan.
Suosittelen muutoinkin räpläämään muutaman akullisen verran noita namikoita jotta tositilanteessa säädöt sujuvat. Kuvaustilanteissa tuskin ehdit odottamaan josko ehdin vastaamaan pulmaasi!
Ryhdistäydy!!!No nämä mun pulmat eivät suoranaisesti liity kuvaukseen ja uskonkin että se puoli on suht'koht hyvin hallinnassa ja olen ollut nyt muutaman viikon lomareissulla eikä ohjekirjaa ole mukana.....
Toistovalikossa kohta "käännä pysty" on "on" asennossa mutta ei vaan mitään tapahdu vaikka kuinka kameraa vemputan edestakaisin :( - ...
... kirjoitti:
No nämä mun pulmat eivät suoranaisesti liity kuvaukseen ja uskonkin että se puoli on suht'koht hyvin hallinnassa ja olen ollut nyt muutaman viikon lomareissulla eikä ohjekirjaa ole mukana.....
Toistovalikossa kohta "käännä pysty" on "on" asennossa mutta ei vaan mitään tapahdu vaikka kuinka kameraa vemputan edestakaisin :(Ok." Toimintahäiriö" löytyi, oli kameran takana, niin kuin arvata saattoikin ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464071Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!334881Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790