Olen yrittänyt etsiä kamerani valikosta kohtaa mistä voisi määrittää kuinka kauan kuva näkyy takanäytössä kuvia selatessa. Nyt kuva pysyy näytössä n. 3 sekuntia. Olisi kiva jos ajan saisi pidennettyä....... Kiitos vastauksista !
D7100 ja kuvan tarkastelu
6
220
Vastaukset
Asetuksista löytyy kohta "Mukautetut asetukset" sieltä valitse "C/Ajastimet/valotuksen lukitus" ja sen jälkeen "Näytön virrankatkaisuviive" ja siitä valikosta "Toisto" jonka itse olen valinnut 10s pituiseksi.
- ...
Sieltähän se löytyi. Kiitos paljon !!!
- ...
... kirjoitti:
Sieltähän se löytyi. Kiitos paljon !!!
Kun sain näin nopeasti vastauksen niin kysytäämpä vielä yksi kysymys :) Mistä löydän menusta valinnan että pystykuva näkyy takanäytössä koko näytön kokoisena ?
... kirjoitti:
Kun sain näin nopeasti vastauksen niin kysytäämpä vielä yksi kysymys :) Mistä löydän menusta valinnan että pystykuva näkyy takanäytössä koko näytön kokoisena ?
Suosittelen lukemaan käyttöohjetta kamera kädessä ja kaikkea kokeillen.
Toistovalikossa on kohta "Käännä pysty" sitä muuttelemalla saat pystykuvan joko pystyyn tai vaakaan.
Suosittelen muutoinkin räpläämään muutaman akullisen verran noita namikoita jotta tositilanteessa säädöt sujuvat. Kuvaustilanteissa tuskin ehdit odottamaan josko ehdin vastaamaan pulmaasi!
Ryhdistäydy!!!- ...
nikon_d90 kirjoitti:
Suosittelen lukemaan käyttöohjetta kamera kädessä ja kaikkea kokeillen.
Toistovalikossa on kohta "Käännä pysty" sitä muuttelemalla saat pystykuvan joko pystyyn tai vaakaan.
Suosittelen muutoinkin räpläämään muutaman akullisen verran noita namikoita jotta tositilanteessa säädöt sujuvat. Kuvaustilanteissa tuskin ehdit odottamaan josko ehdin vastaamaan pulmaasi!
Ryhdistäydy!!!No nämä mun pulmat eivät suoranaisesti liity kuvaukseen ja uskonkin että se puoli on suht'koht hyvin hallinnassa ja olen ollut nyt muutaman viikon lomareissulla eikä ohjekirjaa ole mukana.....
Toistovalikossa kohta "käännä pysty" on "on" asennossa mutta ei vaan mitään tapahdu vaikka kuinka kameraa vemputan edestakaisin :( - ...
... kirjoitti:
No nämä mun pulmat eivät suoranaisesti liity kuvaukseen ja uskonkin että se puoli on suht'koht hyvin hallinnassa ja olen ollut nyt muutaman viikon lomareissulla eikä ohjekirjaa ole mukana.....
Toistovalikossa kohta "käännä pysty" on "on" asennossa mutta ei vaan mitään tapahdu vaikka kuinka kameraa vemputan edestakaisin :(Ok." Toimintahäiriö" löytyi, oli kameran takana, niin kuin arvata saattoikin ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450