Olen yrittänyt etsiä kamerani valikosta kohtaa mistä voisi määrittää kuinka kauan kuva näkyy takanäytössä kuvia selatessa. Nyt kuva pysyy näytössä n. 3 sekuntia. Olisi kiva jos ajan saisi pidennettyä....... Kiitos vastauksista !
D7100 ja kuvan tarkastelu
6
241
Vastaukset
Asetuksista löytyy kohta "Mukautetut asetukset" sieltä valitse "C/Ajastimet/valotuksen lukitus" ja sen jälkeen "Näytön virrankatkaisuviive" ja siitä valikosta "Toisto" jonka itse olen valinnut 10s pituiseksi.
- ...
Sieltähän se löytyi. Kiitos paljon !!!
- ...
... kirjoitti:
Sieltähän se löytyi. Kiitos paljon !!!
Kun sain näin nopeasti vastauksen niin kysytäämpä vielä yksi kysymys :) Mistä löydän menusta valinnan että pystykuva näkyy takanäytössä koko näytön kokoisena ?
... kirjoitti:
Kun sain näin nopeasti vastauksen niin kysytäämpä vielä yksi kysymys :) Mistä löydän menusta valinnan että pystykuva näkyy takanäytössä koko näytön kokoisena ?
Suosittelen lukemaan käyttöohjetta kamera kädessä ja kaikkea kokeillen.
Toistovalikossa on kohta "Käännä pysty" sitä muuttelemalla saat pystykuvan joko pystyyn tai vaakaan.
Suosittelen muutoinkin räpläämään muutaman akullisen verran noita namikoita jotta tositilanteessa säädöt sujuvat. Kuvaustilanteissa tuskin ehdit odottamaan josko ehdin vastaamaan pulmaasi!
Ryhdistäydy!!!- ...
nikon_d90 kirjoitti:
Suosittelen lukemaan käyttöohjetta kamera kädessä ja kaikkea kokeillen.
Toistovalikossa on kohta "Käännä pysty" sitä muuttelemalla saat pystykuvan joko pystyyn tai vaakaan.
Suosittelen muutoinkin räpläämään muutaman akullisen verran noita namikoita jotta tositilanteessa säädöt sujuvat. Kuvaustilanteissa tuskin ehdit odottamaan josko ehdin vastaamaan pulmaasi!
Ryhdistäydy!!!No nämä mun pulmat eivät suoranaisesti liity kuvaukseen ja uskonkin että se puoli on suht'koht hyvin hallinnassa ja olen ollut nyt muutaman viikon lomareissulla eikä ohjekirjaa ole mukana.....
Toistovalikossa kohta "käännä pysty" on "on" asennossa mutta ei vaan mitään tapahdu vaikka kuinka kameraa vemputan edestakaisin :( - ...
... kirjoitti:
No nämä mun pulmat eivät suoranaisesti liity kuvaukseen ja uskonkin että se puoli on suht'koht hyvin hallinnassa ja olen ollut nyt muutaman viikon lomareissulla eikä ohjekirjaa ole mukana.....
Toistovalikossa kohta "käännä pysty" on "on" asennossa mutta ei vaan mitään tapahdu vaikka kuinka kameraa vemputan edestakaisin :(Ok." Toimintahäiriö" löytyi, oli kameran takana, niin kuin arvata saattoikin ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?912417Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511183Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755105Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss493122Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082859Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132408Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie472164Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191965