Moro, joo elikkä oon koooderi, ja sain vanhalta shb moderaattorilta serverin filut sourcet, ja aloin koodaamaan. Ja ite tykkäsin hb underlordista, joten paljon source koodeja otettu sieltä myös. Serverin nimi on Helbreath Finland, johtuen siitä, että serverillä on tällä hetkellä pelaajia ympäri maailmaa. Toivoisin todella että shbn pelaajia tulee serverille. serverihän on 475/700 serveri, ek 10, crusade ek 20. Toivon myös että uusia pelaajia, jotka eivät ole koskaan pelannut helbreath peliä, lataisi pelin ja tulisi pelaamaan. Lataus on hieman iso, johtuen Helbreath usan spriteistä, kotisivu on, www.helbrethfinland.es.tl
Helbreath Finland
Giggali
2
150
Vastaukset
- Giggali
Ja siis pelaaminen on täysin ilmaista.
ei ole lageja eikä muuta vastaavaa
kiinnostuneet voivat ennen latausta kirjoittaan googleen, helbreath ja lukea enemmän infoa.
tai voi ladata pelin, ja kirjoittaa /to Giggali
ja kysyä kirjoittamalla, mitä täytyy tehdä :) - fdgasdasd
Hirveetä paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418