Nuoret! Tehkää lapsia nuorina kuin yli kolmekymppisinä tylsimyksinä. Oppineisuus antaa ja ottaa, mutta kukaan ei voi sanoa teille, mikä on teidän onni. Lapsiperheen perustaminen nuorena tuo todistetusti terveellisempää ja iloisempaa elämää teille. Älkää tarrautuko vanhempiinne vaan perustakaa rohkeasti oman lapsiperheenne, sillä se on oiva tapa itsenäistyä. Monet kärsivät henkisistä ja fyysisistä vaivoista tajuamatta, että ainoa syy on lapsettomuus ja Sen Oikean Puolison puute. Monet tytöt ovat kuin nuoria äitejä hyvin varhain. Kuunnelkaa hyvät tytöt sisimpäänne!
Perustakaa perhe Rakkaudella. Sen ainoan ja oikean löytyminen pitäisi olla ensisijainen päämääränne elämässä eikä niinkään oppiarvo, kunnia tai rikkaus. Mikään ei tee ihmisestä onnellisempaa kuin onnellinen perhe. Uhratkaa aikanne, vaivanne, itseänne lapsia ja puolisoa varten. Luonto on tehnyt ihmisestä juuri sellaisen minkälaisen hänen pitäisi olla ja kuuntelemalla sydäntänne olette onnellisia. Elämä ei ole vaikeampaa kuin hyvä liitto. Perhe selviää yllättävän vähällä ja on kestävämpi ja elovoimaisempi kuin mitkään gladiaattorit. Perhe ei tarvitse pilvilinnoja vaan rakkautta ja rakkautta ja rakkautta!
Kaksi lasta on parempi kuin yksi, kolme parempi kuin kaksi, enemmän parempi kuin ei yhtään. Nainen ja mies on luotu toisilleen ja molemmat voivat oppia toisiltaan. Elämä on mysteeri ja myös puoliso. Rakastakaa toisiaan sydämenne kyllyydestä joka ikinen päivä, joka ikinen hetki. Luonto, ja metsä avaa ruosteiset lukonne ja näyttää polun. Iloitkaa elämää, ilman pelkoa!
Rakkaudella
Lapsissa tulevaisuus.
Nuori, itsenäisty!
Renata Maria
1
129
Vastaukset
- on se hienoa!
Tässä opas kuinka tulet yh-äidiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1346090
- 574366
- 592801
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282698Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341402Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241371- 271197
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431141