1000 kaadon metsä mies

reetu1

en ole asiasta kelleen puhunut, mutta yli 1000 kaatoa takana.
olen jo yli 60 v.
varsinainen metsämies lienen-

12

6042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin kaadoin

      Puitako olet kaatanut,kait nuorempana justeerilla ja myöhemmin moottorisahalla.

    • reetureppana

      heh heh,voi sinua reppana reetua,tuliko hhyvä mieli?

      • Anonyymi

        Buaahaa spede se taas jaksaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa spede se taas jaksaa buaahaa

        Ai se olikin sun aloitus.Ei mikään yllätys spedeilijältä.Buhaa buhaa.Saisit edes kerran spede reppana.


    • Anonyymi

      Lyhyt tarinasi herättää ajatuksia, ja on kiihoittava joka kirjaimeltaan. Metsmies on naisia kiinnostava.
      Olis mielenkiintoista kuulla tarinoitasi.

      Kaikkea hyvää toivottaen.

      • Anonyymi

        Kaikkea paskaa sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea paskaa sulle

        Sori lähetän ne sulle hönö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea paskaa sulle

        Uskomaton surkeus olet kun roikut typerien kommettiesi kanssa näillä sivuilla.
        Sun hintelä pippelisi taitaa viehättää vain sinua itseäsi. Oletko saanut naista ikinä??


    • Anonyymi

      Kun puhut kaadoista tarkoitat varmaan seksiä. Olivatko kaatosi miehiä vai naisia?

    • Anonyymi

      En kyllä ole kaatanut ketään. Ehkä 1000 on tullut täyteen en ole varma. Kun tulin maalaispoikana kesätöihin Helsinkiin niin paikalliset työkaverit oli kyllä kovia naljailemaan. Yksi varsinkin oli taitava sanankäyttäjä. Huomasin kyllä että jutut kahden kesken ja muiden läsnäollessa olivat erilaiset.

      • Anonyymi

        Se halusi esittää minulle kaupunkia. Varsinkin kaupungin paheita mitä maalla ei näe. Eka kerralla se oli selvästi hermostunut. Yksi kesäinen viikonloppu kun sen vaimo ja lapset oli maalla. En olisi uskonut mutta oppaani, tuo rehvakas mies, tarvitsi rohkaisua. Tajusin heti olla varovainen ja jätin juomatta juomia mitä hän tarjosi minulle. Jotain oli tulossa mutta mitä. Siitä minulla ei ollut hajuakaan. Toivoin vaan sen olevan todella erikoista jotain perverssiä kaupunkilaisjuttua. Kun lähdettiin kävelemään ja suunta oli luontoa alue. Ei mikään keskusta ravintola. Oli pettynyt. Nyt tiedän kyseessä olleen Laakson kalliot.
        Paikalla oli varmaan 5-10 miestä. Suurin osa oli sivustalla kahden tai kolmen ryhmissä. Keskellä vai ne rohkeimmat. Ne jotka ei muiden ajatuksista välittäneet. Työkaveri oli hämillään. Aloite oli selvästi siirtynyt näille rohkeille. Koko kehoani kihelmöi. Ilmassa oli jotain samaa jännitystä kuin kotona maalla tanssilavalle mennessä. Se esitteli mut yhdelle aika komean näköiselle miehelle. Mulle tuli mieleen orkesterin kapellimestari.
        Kapelimestari kyseli minusta. Itse keksin tuon "Kapelimesteri" nimen. Jotenkin tuntui että hän johti koko ryhmää. Näitä kaikkia miehiä jotka oli paikalla. Työkaveri ei oikein saanut sanaa suustaan. Sanoi tuntevansa minut. Ei kertonut mistä. Itse olin kuulema halunnut tänne. Hän ei, oli vain oppaana. Olin oikeasti vaatinut. Miehet halailivat minua. Eka kerran oli miesten halattavana.
        Kapelimestari suuteli minua. Sellainen kiihkeästi. Kieli syvälle suuhuni. Olin kyllä suudellut ennenkin mutta varovasti tyttöjen kanssa. Tämä oli uutta.
        Se oli oli myös testi. Työkaveri oli humalassa. Minä en maistunut viinalta, ehkä hiukan. Ensimmäisen halauksen jälkeen tuli muut. Myös ne hiljaiset piileksijät puiden takaa. Tunsin niiden jäykkyydet kehoani vasten. Sekosin laskuissa. Osa halasi edestäpäin. Jäykät kalumme painuivat yhteen. Ujot halasi takaa päin. Niiden erektiot tunsin pakaroitteni välissä. Kaikki kuitenkin työnsivät kätensä housuihini ja puristivat kaluani. Se todella haluaa, ne hoki. Miehiä oli lopulta varmasti noin 20.   
        Tiesin mitä tulisi. Minun käyttö ei olisi mitään humalaisen kähmimistä. Jokainen näki ja tunsi myös minun halukkuuteni. Se kiihoitti heitä kovasti. Tunsin kyllä jokaisen jäykistyneen peniksen kehoani vasten. Ne oli isoja sekä kovia. Vaikka olo oli kuin räjähdystä vaille oli siinä jotain levollistakin. Olin varma että räjähdys tulee se ei voisi enää peruuntua. Olin siirtynyt äkistä työkaverilta näille jäykkä kaluisille miehille. 
        Ei minua minnekkään piiloon talutettu. Pikemminkin areenan paraatipaikalle. Sain tukea paikalle raahatusta puiston penkistä. Useat kädet tutkivat housujeni nappia, vetoketjua ja vyön solkea. Heille se oli kuin yhteistä esileikkiä. 
        Annoin housujen valua nilkkoihini. Yritin riisua niitä pois. Se ei ollut kuulema hyvä juttu. Pitäisin vain ne paikallaan ja nilkat yhdessä. Olisin tiukempi silloin.
        Kapelimestari oli ensimmäinen, sen luottokaverit sitten. Loput tuli rynnäten. En aina tiennyt ottiko kaveri välillä pois vai vaihtoiko ne lennosta. 
        Kyllä työkaverikin pani. Se oli pettymys. Olisin jotenkin odotanut suurilla puheilla suurta kalua.
        Se jatkui kauan. Lopulta kuitenkin oli kotiin lähdön aika. Työkaveri oli hävinnyt jonnekkin. Joku tuntematon opasti pois. Olisi tarjonnut illan sanoin että ensi kerran sitten. Siis tulet uudestaan. Mahtavaa se innostui. Harva tulee uudestaan. Mutta jotkut kuulema.


    • Anonyymi

      Tarkoitat todennäköisesti puita koska naisista ei selvästikään ole kysymys sinun kohdillasi, et nimittäin osaa edes kirjoittaa metsämies yhteen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe