Olen 20-vuotias opiskelija ja etsin kesäksi lastenhoitotöitä. Opiskelen tällä hetkellä kieliä Edinburghin yliopistossa Skotlannissa, mutta vietän lomani Suomessa. Olen kiinnostunut hankkimaan lisää kokemusta lastenhoitotöistä, sillä valmistuttuani suunnitelmissani on opiskella opettajaksi. Minulla on jo runsaasti lastenhoitokokemusta, sillä olen toiminut n. 4-13 -vuotiaiden lasten lastenvahtina suomen- ja kaksikielisissä perheissä usean vuoden aikana. Yläaste- ja lukioaikanani Brysselissä toimin kaupungin suomalaisessa partiolippukunnassa eri-ikäisten lasten partioryhmien johtajana kuuden vuoden ajan.
Puhun suomen lisäksi erinomaista englantia ja ranskaa, hyvää ruotsia, sekä hieman espanjaa. Olen tottunut hoitamaan myös ulkomaalaisia, sekä kaksikielisiä lapsia. Kävin ensiapu-perustaitokurssin vuonna 2007.
Olen vapaa työskentelemään niin pitkäaikaisesti, kuin tekemään yksittäisiä lastenhoitokeikkoja 1.6-20.8. välisenä aikana, arkena, sekä viikonloppuna ja vuorokauden ympäri Helsingin alueella. Otathan yhteyttä minuun sähköpostilla jos etsit luotettavaa ja kokenutta lastenvahtia niin yhdeksi päiväksi, kuin pidemmällekin aikavälille.
Ystävällisin terveisin,
Sanni Suhonen
[email protected], [email protected]
Lastenhoitotöitä kesäksi
sanniii1
1
138
Vastaukset
- paavo väyrynen
Imetkö munaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1043101
- 542324
- 221872
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201725Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61688Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111670Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394