kaljuuntuminen

kalju

Ette tiedä naiset kuinka kova paikka miehelle on kaljuuntuminen.
Kun minulla on lakki pääsä saan hymyjä naisilta, mutta kun salilla he näkevät minut ei enään hymyä tule. He ovat omissa oloisansa ja heidän hymy on poissa.
Olen katkera miehille joilla on tuuhea tukka. Moni naisen kiinnostus lopahtaa, kun näkee kaljun miehen. Se joskus tuntuu todella pahalta ja tekis mieli vetää ranteet auki. Tapailin kerran kaupan kassalla kaunista naista hymyiltiin ja tervehdittiin, mutta, kun hän näki minut salilla en enään saanut hymyä. Tekis mieli tappaa itseni kun olen tällainen.

25

1838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pää pystyyn

Älähän nyt. varmasti löytyy naisia, jotka tykkäävät sinunlaisistasi. Odotat ja olet aktiivinen ja kärsivällinen. Markkinoillahan on jotain näitä pillereitä hiustenlähtöön, mutta niiden käyttöön sisältyy merkittäviä riskejä mm. pysyvästä kognitiivisista vaurioista ja impotenssista, joten en uskalla suositella.

• mies olet

Kuule, jos jonkun ihmissuosio ja tykkääminen on noin pienestä kiinni, niin on hyvä että totuus paljastuu jo noin alussa. Ei ihmissuhteella ole tulevaisuutta. jos noin mitätön asia sen romuttaa.
      Ei kannata ainakaan itseään päiviltä riistää noin pinnallisten naisten takia. Ymmärrän kyllä jos tuo tukattomuus sinua henkilökohtaisesti rassaa.
      Tiedän kyllä naisia, joiden mielestä kalju on erikoisen seksikästä. Toinen tykkää yhdestä, toinen toisesta.

• Lääke on

Lääke - pilleri - on apteekissa. On samaa vaikuttava aine kuin eturauhasen liikakasvuun. Mutta pienemmällä annoksella. Kannattaa aloittaa ennekuin ikää karttuu, vanhemmiten ei enää tepsi. Kokeile.

Valmisteella ei ole edellä kerrottuja - ainakaan tunnettuja haittavaikutuksia.

• Varoituksen sana
        Lääke on kirjoitti:

Lääke - pilleri - on apteekissa. On samaa vaikuttava aine kuin eturauhasen liikakasvuun. Mutta pienemmällä annoksella. Kannattaa aloittaa ennekuin ikää karttuu, vanhemmiten ei enää tepsi. Kokeile.

Valmisteella ei ole edellä kerrottuja - ainakaan tunnettuja haittavaikutuksia.

Ennen kuin teette päätöksiä mahdollisesti lääkkeen aloittamisesta kuunnelkaa tämä, jotta ymmärrät harvinaisemmatkin vakavat haittavaikutusriskit. Aika huolestuttavaa.
        http://www.youtube.com/watch?v=xAZ3-t7vJeg

• 34245577

Kaljut, sporttiset miehet on ihania!

Mutta ehdottomasti aja kaikki hiukset pois! Ne sivuhaivenet, joilla miehet yleensä yrittää peittää orastavaa kaljua. on hirveän rumat.

• mies-70

Höh, täällä mies joka ajoi kaikki pois. Tai on mulla semmonen millisänki.
      Tukka vaan harveni niin paljon että näytti rumalta.
      Nyt ajoin kesätukan ja ajattelin pitää tämän tästä ikuisuuteen. Tähän tottuu ja ei ole todellakaan ruma.

• Ei vikaa kaljussa

Kunpa joskus kiinnittäisit huomiota meihin, jotka pidämme kaljuistakin miehistä :) Ettet vain ole sellainen, joka huomaa vain sen negatiivisen suhtautumisen, muttei positiivista?

Ja salilla: Tsekkaa saliasusi, että on sinulle sopiva. Ethän haise hielle? Ja ai niin, onko sinulla parta? Jos on, niin hävitä pois. Ei mikään ole karmeampaa kuin yrittää paikata puuttuvia hiuksia hirveällä partapehkolla.

Ja kaupan kassan kuuluu tavallaan tervehtiä ja hymyillä asiakkaille jo työnsä puolesta. En minä ainakaan odota, että vietyäni auton huoltoon ja korjaajan hymyillessä minulle tämän täytyisi hymyillä minulle myös "siviilissä".

Ja jos olet todella epätoivoinen, niin onhan niitä peruukkeja. Saa ihan valita, että minkänäköisenä maanantaina, tiistaina... Ja salilla takuulla hymyilee sinulle, kun aina eri lookki ;-) (No joo, sori, asiatonta, mutta nauru pidentää ikää ) Ajattele niitä ihmisiä, eritoten naisia, jotka esim. sairastavat joko syöpää, että menettävät hiuksensa ainakin hoitojen ajaksi. Tai ajattele niitä naisia, jotka sairastuvat siihen alopesiaan tai mikä nyt onkin, että kaljuuntuvat kuten miehet ja menettävät siis kaikki hiuksensa, myös kulmakarvansa. Naiselle se on takuulla kova paikka.

• Kalju Pitkätukka

Jepjep, eipä se mieltä ylennä kun hampaat lähtee ja tukka lähtee.
      Eukko tulkutti aluksi, että osta sitä ja tätä lääkettä ja shampoota.

Sanoin, että paskat, jos ei kaljuuntuva äijä kelpaa niin pitää kai mun pistää naru kaulaan.

Mulla on kohta Juice-fleda ja Valtaoja- parta.

• kalju mutta kyvykäs

jep, mihinkään lääkkeisiin älä mene koskemaan. ne voi viedä oikean miehisyytesi eli potenssin kokonaan ja loppuelämäks.

• itseluottamusta

Kyllä se kalju sinänsä on toissijainen seikka. Jos olet kaljuuntunut, älä ainakaan yritä muulla tukalla kompensoida kaljua saati sitten peittää sitä. Eka vaihtoehto on tyhmän näköinen ja korostaa kaljua, toinen on naurettava ja kertoo epävarmasta miehestä, joka ei hyväksy itseään.

Mielestäni kaljuuntuneen miehen pitää olla reilusti kalju tai ainakin tukan pitäisi olla ihan sängeksi ajeltu. Jotkuthan vapaaehtoisesti ajelevat päänsä, joten se ei sinänsä ole mikään iso juttu. (Enkä nyt tarkoita skinejä, jotka tunnistaa enemmän muusta tyylistä kuin kaljusta).

Mitä jos kulkisit reilusti pää paljaana, niin kenellekään naiselle ei tulisi missään vaiheessa yllätyksenä se, että olet kalju. Jos olet nuori, voisit pukeutua hyvin ja maskuliinisuutta korostavasti, olla ehkä vähän rock. Mielestäni kaljua miestä pukevat myös maskuliiniset korut.

Niin että kiinnittäisin huomiota kokonaistyyliin. Pää pystyyn!

• Kaljuuntuva 30

Minulla on James Dean-"lookki" ruskeilla hiuksilla ja partaa. Hiukset rupeaa lähtemään päälaelta ja hieman sivuilta. En välitä paskaakaan mitä muut ajattelee. Löydän vielä ihanan naisen joka ei myöskään välitä paskaakaan. Pää pystyy ap. lippu korkealle ja tanko ojoon! Ugh! Ugh!

• 098tii

Väittäisin, että kaljuuntuminen ei ole niin suuri asia naisille kuin miehille itselleen. Kaljuuntuminen on itse asiassa aika miehekästä ;) Ymmärrän että hiusten lähtö on kova paikka, varsinkin jos on tottunut olemaan tuuheatukkainen. Jos ihmissuhteen alku kaljuuntumiseen tyssää tai jo alkanut suhde siihen kaatuu, niin ei se sitten kovin vakaalla pohjalla koskaan ollutkaan.

• ghdjudfvb

Vedä kaikki pois, kasvata pitkä parta ja kuuntele heviä. Sit tulee piusaa niin maan pirusti.

• tosi on!!

ja kroppaa kondikseen eli sixpäkkiä ja muutenkin löysät veks. Kalju sporttinen hemmo parta ja siihen vielä sympaattinen nallekarhumainen humaani emppisluonne. Naiset tykkää ristiriitaisuuksista...kovan näkönen kundi kun on herkkis niin kyllä käy flaksi.

• Soriolipakko

Minusta on pelkästää ihanaa, että fallosmainen habitukseni kuvastaa myös
      persoonaani.
      Helpottaa tosin, että kaulasta alaspäin olen kuin nuori ArnoldS.

• Klani=sexy

Höpönlöpön. Aja loppukin ja ala ihan klaniksi. Minusta kaljut miehet on tosi makeita ihan oikeesti. Esim. Vin Diesel on kaljuna niin tosi makee mutta kun näkee vanhoja kuvia siitä tukka päässä niin se on ihan hassunnäköinen. Jotkut on paremman näköisiä kaljuna kuin tukka päässä. Kokeile miltä näytät täyskaljuna. Ja olen ihan tosissani.

• syöpä

olen kokeillut vetää pään sileäksi, mutta mulla on niin oudon muotoinen pää, että näyttää tosi huonolta, tulee sellainen syöpää sairastavan lookki. Ne joilla kallon muoto on hyvä, sopii monesti kalju tosi hyvin.

• Juiceletti

Ei se kallo nyt varmaan mikään alien tyylinen outokallo ole. Kalju on makee.

• Kalju Pitkätukka

Eukko tuossa ehdottelee peruukkia tai tupeeta.

P'erkeleen ämmä kääntelee veistä haavassa.

Joo ei kannata lakkia aina pitää, kontrasti on valtava kun otat kotsan päästä.

Varsinkin jos on paksut kiharat ja lakin alta paljastuu kalju...

Joo, alan tottua omaan lookiini, esim. Hannu "Tuomari" Nurmio näyttää
      aika coolilta...

• No hui, 30+

Mä oon vetänyt kaljuna nyt noin kymmenen vuotta, ja flaksi on vaan parantunut melkeinpä koko ajan. Ennen kaljuutta oikeastaan ei niin paljon naisjuttuja ollut, mutta sen aikana on alkanut ihan mukavasti viuhua. Erityisesti sen jälkeen kun vetäsin vielä parran tohon nahkan seuraksi. Enkä oo ajatellut kasvattaa tukkaa enää ikinä, ihan sama mitä käy...

• Anonyymi

En oo ite vielä kaljuutunu 😶

• Anonyymi

No nythän miehillä on muoti että ajetaan kaikki hiukset pois , joten ei kalju ole mikään harvinaisuus enää kuten se koettiin 60 luvulla..
      Ja en usko että jos on kalju että jotenkin naiset väistelee , ja jos väistelee niin oma on vahinko..
      Minun kälyni tuli kaljuksi jo armeijan aikana , ja tiedän että se oli hänelle kova paikka , oikeastaan itse aiheutti pahan mielensä , sillä naiset tykkäsivät kyllä hänestä , mutta hän itse muodosti siitä ongelman .
      Monelle oikein sopiikin olla kaljuna , en usko että jos esim minun kohdalleni osuisi kalju mies että se mitenkään haittaisi suhdetta, sillä se millainen mies on , on se tärkein asia, oli kiljuntaa ei .

• Anonyymi

Pinnallisille se merkkaa

Ei rakkaus asu hiuksissa

• Anonyymi

Tuolta ainakin löytyy suomalainen etäpalvelu josta saa reseptin finasterifille.

• Anonyymi

Lähti viesti ennen kuin oli edes valmis. Mutta joo hiustenlähtö.fi ainakin tarjoaa etänä palvelua josta saa edullisesti reseptin finasteridille. Rinnakkaislääke, niin hintakin on murto-osan alkuperäisestä. Saa toki valita jos haluaa alkuperäisen ja kalliimman.

• Anonyymi

Itse ostin finasteridin tuolta hiustenlähtö.fi sivuston kautta. Kohta vuosi takana käyttöä ja olen kyllä ollut tosi tyytyväinen. Ohimoille on jonkun verran tullut uuskasvua mutta erityisesti päälaki on joko tiheämpi tai sitten hiukset on paksuuntuneet.
      Sivuvaikutuksia ei pidä olla kenelläkään. Jos niitä tulee olet herkkä reagoimaan ja käytät liikaa. Ja jos olet herkkä reagoimaan riittää pienempi tai harvempi annostus. Lääkettä voi ottaa vaikka vain kerran tai kaksi viikossa ja katsoa riittääkö jo se. Ei kovin vaikeaa. 😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe