Täydellinen mies, kurjaa seksiä. Erota, tyytyä vai mitä??

Höh!

Olen seurustellut todella kiltin, lempeän ja seksikkään miehen kanssa jo vuoden. Hän on ulkoisesti ja luonteeltaan täydellinen. Lapseni rakastastavat häntä ja toivovat kihlauta ja jopa avioliittoa. Mutta seksi... Hän vain "panee", siinä seksi :(. Hän ei osaa/halua lämmitellä minua, eli kosketella, tehdä suuseksiä eikä juurikaan suudella (mitä hän ei osaa!). Kun pyydän sitä hän on hyvin vaivaantunut ja erektio häviää eli ei taida olla hänestä kovin kivaa. Suuseksiä hän selvästi kammoaa vaikka pesen itseni jne. Usein siis näyttelen orgasmin jotta saan homman loppumaan. Seksuaalisuuteni on sinkkuvuosilta tämäntakia kuivunut kokoon. Kaipaan intohimoista suutelua, läheisyyttä, YHTEYTTÄ ja halua toista kohtaan. Sitä ei ehdi meillä syntyä kun hän vaan hyppää päälleni, tökkii peniksellään pimppaani ja sitten yhdyntään. Kaikesta muusta vaivaantuu. MITÄ TEHDÄ??

4

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epävarmuutta vain

      Mies lienee epävarma, koita tosissasi puhua hänelle ja anna hänelle aikaa oppia. Sano niin kuin asia on: ettet ole tyytyväinen seksielämäänne näin ja seksissä olisi hyvä ajatella molempien nautintoa. Sano, ettei hänen tarvitse heti osata uutta, mutta että jos voisi olla avoin sille, että sinä hiukan ohjaat häntä. Älä jätä hyvää miestä tämän takia, hän on luultavasti vain jotenkin estynyt ja epävarma, sitä se peniksen kutistuminen tarkoittaa.

    • Määääääään

      Miehen täytyy olla ääliö, jos ei itse tajua kuinka vajaasti käyttäytyy, ja kuinka
      paljosta jättää sinut paitsi. Seksuaalinen alue on just se minkä pitäis tehdä suhteestanne etityisemmän kuin kaikki muut suhteet. Jos tuo on hänen
      käsityksensä fyysisestä RAKKAUDEN osoittamisesta, niin voi voi. Ja onhan se. Naistaan halveksuva idiootti!

    • 17+8

      Ehkä hänen mielenkiintonsa ei kohdistu naisiin ja siksi seksikin on pakkopullaa? Se tuosta tulee ensimmäisenä mieleen.

      Mielestäni sinun kannattaa myös miettiä, miksi itse olet sellaisessa suhteessa, jossa et koe seksuaalista tyydytystä ? Eihän sellainen ole mikään todellinen rakkaussuhde. Sinä haluat häntä, mutta hän ei ehkä koe naista kiihottavana, sillä tuo ei missään nimessä kuulosta siltä, että kyse olisi kokemuksen puutteesta.

      Pahoittelen, mutta tuolta se minusta vahvasti kuulostaa. Itse olisin hyvin varovainen sitomasta itseäni mieheen, joka käyttäytyy noin.

    • saatjakaa1

      1. PYRI YMMÄRTÄMÄÄN ASEKSUAALIA
      - Haluttomuuteen voi liittyä esim. pelon tunteet. Kysy kumppaniltasi, miksi häntä ei haluta. Onko hänelle sattunut joskus jotakin ikävää seksiin liittyen? Mikä seksissä on epämiellyttävää?
      - Aseksuaalisuus on harvinaista, mutta normaalia, kuten esim. vasenkätisyys.
      - Kysy minkä asteisesta aseksuaalisuudesta kumppanisi aseksuaalisuudessa on kysymys. Näin tiedät varmimmin, onko sinulla todellakaan mitään mahdollisuutta saada häntä pitämään edes vähän seksistä.

      2. ÄLÄ PAINOSTA ASEKSUAALIA SEKSIIN
      - Painostaminen, pakottaminen ja valitus voivat entisestään lujittaa aseksuaalin haluttomuutta ja pelkoa seksiä kohtaan.
      - Omia halujasi voit purkaa yksiksesikin, esim. seksilelujen avulla.
      - Mikäli aseksuaali haluaa omasta tahdostaan yrittää seksiä kanssasi haluttomuudestaan huolimatta, kuuntele häntä ja etene varoen. Yritä tehdä hänen olonsa mukavaksi kehumalla häntä ja kysymällä, mikä on hänelle ok että tehdään.

      3. OSOITA HELLYYTTÄ ASEKSUAALILLE
      - Vaikka aseksuaali ei seksiä kaipaa, hän saattaa silti haluta hyvinkin paljon muunlaista läheisyyttä kumppanin kanssa.
      - Kun istutte sohvalla tai makoilette sängyllä, mene kunnolla hänen viereensä ja liikuta sormeasi hiljaa hänen ihoaan vasten.
      - Piristä häntä esim. lähettämällä hänen työpaikalleen kukkia, tai lähetä viesti jossa kerrot rakastavasi häntä.

      4. SEKSITÖN SUHDE vs ERO?
      - Mieti, onko seksi sinulle se tärkein asia suhteessanne. Jos on, sinun täytyy keskustella siitä kumppanisi kanssa, ennen kuin päädyt tekemään mitään ratkaisuja eron suhteen. Kumppanisi ei ole valinnut aseksuaalisuuttaan, sille ei voi mitään, kuten et sinäkään voi sille miteen että haluat seksiä.
      - Muista, että kumppanisi rakastaa sinua ja olet hänelle tärkeä.

      Lue myös:
      http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014071118482382_lz.shtml

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe