s4 activen sim kortti

Ihan pihalla

Minulla on Saunalahden liittymä ja tilasin uuden puhelimen, Samsung Activen.
Huomasinpa kun hain puhelimen että nykyinen SIM (xcover 1) ei käykään nykyiseen puhelimeen ja mukana ei tullut uutta SIM:iä, mutta en myöskään huomannut Saunalahden sivuilla sellaista vaihtoehtoa että sellaisen olisi voinut tilata samalla. Miten tässä toimitaan? Haenko elisashopit:ta sen vai otan Saunalahteen yhteyttä? ja mitä se SIM maksaa??? selvennykseksi, minulla on ns. kytkypuhelin, luulin että kaikki tulee pkt:in mukana.

14

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa käydä vaihtamassa se liikkeessä ja se voi maksaa alle 10 euroa.

• ihan pihalla

Dodii.....pitäis näköjään olla tarkempi! :D olihan siinä pkt:in sisällä kerrottu (kirje) miten toimitaan, jos nykyinen SIM ei käy. Elikkäs, ihan tiedoksi kaikille muillekin kenellä on Saunalahden kytky. uuden SIM kortin saa tilattua omasaunalahden kautta, maksaa 5€, veloitetaan seuraavan seuraavan laskun yhteydessä. Uusi SIM täytyy myös aktivoida käyttöön samoilta sivuilta. :)

• Sansq

Apuwa! Sain tänään vihdoin uuden SIM kortin ja aktivoin sen Saunlahden sivuilla, mutta nyt pitäisi saada siirrettyä Kuinka saa siirrettyä viestit, yhteystiedot ja kuvat Xcoverista -> S4 Activeen?????
      Auttakaa hyvät ihmiset jos osaatte!

• Sansq

Kiitti! :) siis lataanko tuon vanhaan (Xcoveriin) puhelimeen vai miten?

• Sansq

ja hei, entäs musiikki? kuinkas se siirretään uuteen puhelimeen?

• Sansq kirjoitti:

Kiitti! :) siis lataanko tuon vanhaan (Xcoveriin) puhelimeen vai miten?

Eli ensin asennat sen tähän Xcoveriin ja sen jälkeen kun olet tehnyt sillä viesteistä varmuuskopion niin asennat sen tähän uuteen kännykkään ja kopioit tuon tekemän varmuuskopiotiedoston myös sinne.

Musiikit saa tuolla bluetooth menetelmällä tai tietokoneen kautta usb kaapelilla.

• Sansq

Eihän toi noin toimi!! :( mulla on eri muistikortit puhelimissa, en siis siirrä yhtä korttia toiseen.... voihan vee

• Laitat siihen toiseen korttiin nämä ja siirrät sen tuohon uuteen puhelimeen. Sitten kopioit ne sen muistiin ja sieltä halutessaan muistikortille.

• Sansq

Toi Xcoverin korttihan on ihan eri kokoinen, ei sitä saa laitettua uuteen puhelimeen :(

• fdyu

Siirrä tietokoneen kautta niin ei tartte räplätä niitten pikku osien kanssa edes takasin.

• Samankokoinen se on. Kyse siis micro sd kortista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3057
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2533
    3. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      51
      2489
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2104
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1838
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1469
    7. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      48
      1249
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      19
      1127
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      1022
    Aihe