Oletko ikä-rasisti?

Ei ison tarvii isotella

Minä nyt en ainakaan ole.
Mutta minua oikeasti joskus alkaa kalloon ottaa nää teinien isottelu 10-12 vuotiaille.
Katsoin useita keskusteluita ja huomasin, kun lapsi oikeasti tarvitsee apua ja hänet haukutaan tyhmäksi ja sitten kehotetaan tappamaan itsensä.
Järjetöntä.
Ja kyllähän nyt ikäistään nuoremman kanssa voi olla eikö niin?

10

180

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokuihminen

      Tottakai nuorempien kanssa voi leikkiä! Itsellänikin enemmistö ystävistäni on minua nuorempia.

    • ffklsie

      >ikä-rasisti

    • Toisinaan kyllä

      Pakko myöntää että toisinaan joo :D On mullakin yks 12v kaveri jonka oon vuoden tai kaks tuntenut, eikä sen iän suhteen ongelmaa, mutta kyllä olen "ikärasisti" siinä kohtaa kun nää tulee etsiin suomi24 pano- ja treffiseuraa tai tekee tietoisesti jotain typerää eikä kanna siitä vastuuta. Hyvänä esimerkkinä superpahikset jotka jää kiinni koulun tupakkanurkalta ja sitten itkee että "en mä ois halunnu mutta kun noi painosti". :)

    • En sanois et olisin

      Riippuu tyypistä. Voi olla järkevä ja tyhmä, mutta pitää olla myös ymmärtäväinen nuorempaansa kohtaan :)

    • rasismiavastaan

      Hmm... Mun pikkusisko on kolmoset, ja jotku neloset oli sanonu niitä vauvoiks vaikkei ollu ku jotain 3 kuukautta vanhenpii

      • -00poika

        mä oon ikärasisti vaa että mä en vois alkaa seurustelemaan itteeni nuoremman tai liian vanhan kaa


    • mattimömmömies

      ei oo välii onko nuorenpi vai vanhempi kuha on mukava tyyppi. mä voisisin ruveta seukkaa vuotta nuoremman tai pari vuotta vanhemmankaa

    • tulinpahan vaan

      ...korjaamaan aikani kuluksi että luulisin ton "rasisti" olevan väärä sano kun iästä puhutaan. Siis ihan vaan ottaen huomioon että rasisti viittaa sanaan racist joka viitaa sanaan race = rotu. Esim. Ikäsyrjintä tms. voisi toimia

    • kouluun vaan urpot

      Eihän teidän ikäisten vauvojen pitäisi täällä edes lässyttää mitään.

    • PoikaPorista

      Joo mutta rasismi tarkoittaa rotusyrjintää minkä alueisiin ilmeisesti hikipedian mukaan kuuluu ikä. Mutta on ikäsyrjintäkin ihan käyttökelponen sana :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe