Pystyisinkö menemään kauppaan ja sanoa että hei! Haluaisin yhden tuollaisen rotan tuolta ja maksaisin rotan ilman vanhempia... millaisessa kuljetus latikossa ne viedään pois ja tarvitseeko nille välttämättä olla oma häkki jos keksii jotain muuta
salaa vanhemmilta
7
164
Vastaukset
- surhym
Tuossa kirjotuksessasi ei ole muita kuin ongelmia..toivottavasti et ole edes vähänkään tosissasi tuosta.
- -Luna
Älä edes yritä:D.
Ne tuskin ees myy yhtä rottaa, jos kunnon eläinkauppa on.... - hinni1
toivottavasti oli provo.
yhtä rottaa ei mikään kunnollinen eläinkauppa myy sulle eikä mitään elukkaa mikään kauppa alaikäiselle ilman vanhempia.
noihin muihin kysymyksiin en rupea edes vastaamaan D: - ieikfkfb
Mä voin käydä ostamssa, jos maksat mulle.
- rotta1
älä edes ajattele!!
- suvikatti
entäs kun vanhempasi keksii sen rotan? Taitaa saada elikko kengästä päähänsä.
Ja jos et pidä häkissä, niin silloin elikko vipeltää ympäri huushollia ja menee ruokakomeroon.
Ja jos sullot elikon johonkin purnukkaan, syyllistyt eläinnrääkkäykseen. Ja et kai halua eläintä vain kiusataksesi sitä? - Et oo tosissas
Jos eläinkauppa on niin vastuuton, että myy IHAN random alaikäiselle rotan ja vielä yhden, niin rotat ovat samaa laatua luultavasti (kuolevat parin päivän päästä ja tartuttavat sinut). Toivottavasti et ole tosissasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433034Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081887Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171860Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751521- 171464
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431348- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?801249UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1001071- 311068