eli kuinka paljon keittiöapulainen tienaa osa-aikasesta työstä...
keittiöapulaisen palkka??
5
7457
Vastaukset
- päkä
hei keittiö apulaisen palkka on suurinpiirtein noin 7e tunti
- aikku..
eli miksi en voi katsoa vastausta.. kun klikkaan kirjoitetun viestin otsikkoa niin ruutuun päjähtää tyhjää vain..???
- aikku
nyt se näkyi kun oli useampi otsikko.. mistähän tuokin johtui...
- Oikku
aikku kirjoitti:
nyt se näkyi kun oli useampi otsikko.. mistähän tuokin johtui...
Ei minullekaan näkynyt vastaus kuin vasta tänään. Jokin oikku siinä siis oli. Olin juuri kirjoittamassa, että tällä foorumilla on lisäksi liian paljon "katso itse" tai sitten vinoiluvastauksia edustaakseen palvelualaa. Palstan tarkoitus on virittää keskustelua ja tuoda mahdollisimman monille hyödyllistä tietoa esiin. Linkit ja sen sellaiset auttavat, jos on epäilystä tiedon luotettavuuden suhteen. Kyllä kai monikin osaisi asioita itsekin etsiä.
- heee
Oikku kirjoitti:
Ei minullekaan näkynyt vastaus kuin vasta tänään. Jokin oikku siinä siis oli. Olin juuri kirjoittamassa, että tällä foorumilla on lisäksi liian paljon "katso itse" tai sitten vinoiluvastauksia edustaakseen palvelualaa. Palstan tarkoitus on virittää keskustelua ja tuoda mahdollisimman monille hyödyllistä tietoa esiin. Linkit ja sen sellaiset auttavat, jos on epäilystä tiedon luotettavuuden suhteen. Kyllä kai monikin osaisi asioita itsekin etsiä.
TVP maksaa 6 kk kokemuksella 8,73.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264