Mistä netistä löytyis mid soittoääniä joita voisi
imuroida koneelle ja datakaapelin avulla puhelimeen??maksaa niin pirusti se tilailu...
soittoäänien imurointi
5
1413
Vastaukset
- ei sitten millän
tuolla kaapelilla ei voi siirtää soitto ääniä puhelimeen eikä juuri mitään muutakaan . se on niin sanottu lelu
- st60
Olen muutamia mid ääniä löytänyt ja siirtänyt
ne puhelimeen.eli onnistuu, mutta mistä löydän
lisää ääniä? - Man
st60 kirjoitti:
lisää ääniä?Sivulta löytyy amatöörien ja ammattilaisten tekemiä midi-tiedostoja, joista amatöörien tekemät ilmaisia, joita voi imutella ja siirrellä datakaapelilla kännyyn. Suurin osa äänistä on kyllä huonoja omasta mielestäni, mut ihan kelpo ääniäkin löytyy. http://mididb.com/
- sipe
st60 kirjoitti:
lisää ääniä?mistä löytyy
- fdafjdsajfaö
ite oon ainaki imuroinu soittoäänii dc :lla ja varmaan muiltaki p2p ohjelmilla niitä löytäis ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770