Kummallisia sukulaisia. 
On kummallista, kun ei saa olla täysin rauhassa. No esimerkiksi äitini 
velipoika eli enoni on ihan Uuno! Aina kun menen sen syliin istumaan se 
työntää sormensa vittuuni. Sitten se kummasti kutittelee vittuani. 
Poikaystäväni olisi luultavasti vihainen jos se tietäisi. Ihan Uuno koko 
eno. Ja joka kerta sama juttu aina sormi heti pillussani. Sitten se Uuno 
aika useasti riisuu minulta pikkupöksyt pois, jos ei ole muita 
näkyvillä. Sitten ihan outoa alkaa nussimaan minua - vaikka olen 
kieltänyt, koska olen uskollinen poikaystävälleni. Enolta tulee aika 
nopeasti ja sitä minä en haluaisi. Enoni laskee täyden lastin vittuuni 
pidellen pienestä perseestäni kiinni. 
Poikaystäväni on kieltänyt etten saisi nussia muiden kanssa mutta sehän 
on nyt myöhäistä. 
Itse en ole voimakkaasti kieltänyt enoani, koska sehän on perheiden 
välistä juttua ja rakastan enoani. Enoni on ihan ihana tyyppi mutta 
luulen etten halua enään istua enoni sylissä, kun aina se saa tahtonsa 
läpi ja poikaystäväni saattaa suuttua. 
Eikö tälläiset Enot ja Uunot tajua mitään. 
Setäni on ihan erilainen. Kun menen sen syliin istumaan se harvoin 
rupeaa hipelöimään vittuani. Aika usein se vaan pussaa poskiani ja pitää 
hyvänä tissejäni. Se on Isän veli ja sillä lailla erittäin rakas. 
Kerran kun oltiin mökillä kahdestaan setä kuitenkin työnsi kätensä 
pikkuhousuihin ja piti pikku vittuani hyvänä. Minä otin kiltin setäni 
vetoketjun auki ja sieltä ponnahti esiin iso kyrpä. Se olikin niin iso 
kyrpä etten ollut aiemmin nähnyt. Setäni otti pikkuhousuni pois ja alkoi 
sovittamaan kyrpäänsä pikku vittuuni. Setäni työnsi ison kyrpänsä 
sisääni ja minähän olin iloinen. Pikku vittuni oli äärimmilleen venynyt 
sukulaismiehen mulkulle. Setäni työnteli tasaiseen tahtiin ja minulta 
meinasi jo kihlattu unohtua. Kohta setäni kuitenkin kysyi :"voiko laskea 
sisään" ja minullehan se sopii aina. Sedältä tuli oikein kunnon määrä 
ainetta pikku pilluuni. Ihana setäni ja hänen ihana kyrpänsä. 
Minulla on parhaat sukulaismiehet ja aion mennä naimisiin lähiaikoina.
Aina eno nussii
9
23487
Vastaukset
- Minä enoMinäkin olen eno ja tuskin koskaan edes ajattelen noin rivosti ja sukurutsaasti, kuin sinä. Häpeä! 
- eno2Täyttä sukurutsaa koko juttu! Häpeä! 
- Ihan homoSinähän oot ihan pelle. Mene hoitoon! 
- Kale-EnoHeippa! On kiva kuulla etten ole ainoa joka tykkää hiplata ja seksitellä siskon tyttären kanssa. Tuo Maiju on aina kihnuttamassa mun sylissä ja vaatimassa sitä että sormetan sitä ja välillä hän haluaa oikeen kulliakin. Minusta on ihan ok että me lähisukulaiset autetaan toisiamme näissäkin asioissa ja pidetään yhtä. Jote jatka sinäkin eno ja sedän kanssa, älä siitä poikaystävästäsi välitä, eihän sen tarvi tietää teidän ihanista leikeistä mitään. - sisareni touhusivatOlin siinä kai 14-v, kun kerran hiivin ulkorakennuksen taakse, sillä näin, että minuan vanhemmat veljeni ja sisareni hiipivät sisään. Minulla oli hyvä tirkistelyaukko suoraan siihen huoneeseen. Sisareni imi ensin veljeltäni vähän aikaa ja sitten he alkoivat naimaan. Lopulta veljeni nykäisi kullinsa ulos ja laski spermat sisareni vatsalle. Itse runkkasin seinän takana ja usein iltaisin kuvitellen, että minäkin voisin vaikka... En kuitenkaan tohtinut koskaan kysyä. Olisi se kai antanutminullekin. 

- tyylilajiSulla on ersoonallinen tapa kertoa. Oikeasti hyvä. 
- olet miesolet mies - tarinaTätä lisää. Hyvä tarina ja huumoriakin mukana. Tiukkapipot jatkakaa pehmotarinoitten parissa. 
- Anonyymitarina kirjoitti:Tätä lisää. Hyvä tarina ja huumoriakin mukana. Tiukkapipot jatkakaa pehmotarinoitten parissa. Olin siskon kanssa saaressa, ja uitiin ja naitiin paljon. Minä 23 ja sisko 19. Oli armoton nussija joka antoi koska vaan, ja missä vaan. " paljon isompi kyrpä sinulla kuin veljelläsi, mutta kyllä isälläsi on suurin, ja seisoo vaikka justiin on tullut. Oltiin alasti koko kesä. Nussittiin jatkuvasti missä vaan. Sisällä saunassa ulkona. , äidillä oli kyllä paras tekniikka, ja isoin vittu. 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738104
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905737
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut443882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923652
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät413630
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi593272
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään243086
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112985
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k522850
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833