Skootterin saa ilmeisesti vuokrattua helposti Kreetalta, mutta miten nuo skoottereiden moottoritilavuudet vaikuttavat ? - 50cc on siis perusmopo, mutta saako LAILLISESTI ajaa tätä suuremmilla skoottereilla, mikäli on vain suomalainen B-luokan ajokortti?
Mitäs jos kolaroi ja on esim. 125cc pelillä matkassa, meneekö matkavakuutukset mitättömäksi tästä eivätkä korvaa vahinkoja, sairaalakuluja yms?
Onko kokemuksia tai tietoa?
Skootterin vuokraus Kreikassa Kreetalla?
1
3430
Vastaukset
- Syksyllä Kreikkaan!
Jos sulla ei ole A-luokkaa kortissa niin eivät vuokraa sulle yli 50-kuutioista peliä. Kortti syynätään nykyään tarkasti. Luulenpa että kyse on myös vuokraajan vastuusta ja vakuutuksista.
Siitäkin voit olla varma, että jos ulkomailla kolaroit ajamalla kulkuneuvoa ajo-oikeudettomasti, vakuutusyhtiö löytää sopimuksesta ehdot joilla se vetäytyy maksajan vastuusta.
Tavallinen 50-kuutioinen mopo on loppujen lopuksi ihan kiva kulkuneuvo saarella, jolla ei pitäisi olla kiire minnekään. Kreikan reissuilla itsekin usein vuokraan pienen skootterin vaikka mulla itselläni onkin kotomaassa prätkä jolla on tullut tehdyksi omia reissuja Italiaan ja Kroatiaan saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831