Kävin tänään kattoo mun kamun rottii, vähänkö ne on ihanii
IHania
1
137
Vastaukset
"Paljonko rotta maksaa?"
-Suomen Kesyrottayhdistyksen suositushinta on 25-35e, eli hyvältä kasvattajalta sen verran. Halvemmallakin löytyy, mutta kannattaa ennemmin mennä laadun perässä kun noi rahasummat on kuitenkin elävästä eläimestä halpoja :) Ja rottia pitää tietenkin olla vähintään kaksi!
"Mutta kuinka usein rottien purut vaihettaan?"
-Riippuu ihan rottamäärästä, pohjan koosta ja kuivikkeesta. Hyvä kuivike, esim Toa Lätt imee paljon paremmin kuin vaikka Mörtti Röpö, joka alkaa haista paljon nopeamin. Tavallista puruahan rotilla ei saa käyttää, koska se altistaa hengitysongelmille pölyävyytensä takia. Isommalla pohjalla on enemmän kuiviketta jonka sekaan sotku leviää, joten se imee paremmin. Jos rotat osaa tehdä tarpeensa siististi laatikolle nurkkaan, sitä voi siivota vaikka päivittäin ja koko kuivike täytyy vaihtaa harvemmin. Mut yleensä kerran tai kahdesti viikossa on sopiva määrä :)
"Niitä on ihan hirveesti tyttörottii (10) ja niitten häkki on ihan hirveen iso:
81x49x163cm"
-Kivan kokoinen häkki kaverillasi :) Mulla on suunilleen samankoikoinen, 7 naarasta jotka myös ulkoilee miltei kaiken päivää.
"vähänkö ne on ihanii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998