Olen 35-vuotias nainen ja kaipaisin jotakin uutta seksielämääni mieheni kanssa. Olemme molemmat aika estoisia seksin suhteen ja siksipä hommat on hoidettu aika rutiinilla nyt 10 vuotta. Olen vähän kyllästynyt asioihin ja tahtoisin muuttaa niitä, juttu on vain siinä että olen tietyllä tavalla kokematon ja kaipaan nyt neuvoja, miten sytyttää mieheni.
Tiedän hänen olevan peppumiehiä (hän pitää nimenomaan pebastani ja reisistäni) ja pitävän sukkanauhoista/stay-upeista. En ole kuitenkaan koskaan puketunut häntä varten mihinkään tällaisiin. Seksimme on ollut vain ihan tavallista vaatteet pois ja sänkyyn -juttua.
Olen nyt ajatellut hankkia sukkanauhaviritelmän ja mahdollisesti jonkin korsettityyppisen alusasun, en tiedä vielä. Mutta kysymykseni on, että sitten kun olen pukenut nämä päälleni ja ilmestyn makuuhuoneeseen yllättämään mieheni, mitä minun pitäisi tehdä? Tanssia? Kävellä ympäriinsä? Ryhtyä heti vain suutelemaan? Jos en saa vinkkejä, seison vain tönkkösuolattuna paikallani ja koko juttu kuivuu kasaan. Mieheltäni en voi kysyä, koska hän ei kehtaisi kuitenkaan sanoa mitä haluaa haluan tämän olevan yllätys.
Ja pitääkö olla aina korkkarit sukkanauhojen tai stay-uppien kanssa?
Ja mitä, jos mies ei kiihotukaan minusta tässä asussa??? Olen kyllä hoikka ja ihan hyvässä kunnossa jne., mutta pelkään silti, ettei hän sittenkään pitäisi näkemästään, kun ei ole koskaan nähnyt minua muussa kuin tavallisissa vaatteissa tai eevan asussa.
Eli vastatkaa näihin: 1) mitä seksihepeneissä kuuluu tehdä, kun ne on vihdoin päällä, 2) tarviiko korkkarit, 3) voinko olla miehestäni epäkiihottava uusissa vaatteissa, vaikka hän muuten pitää minua seksikkäänä? 4) Täytyykö oman itsevarmuuden olla katossa että juttu onnistuu vai onko väliä jos hiukan hermostuttaa?
Vinkkejä seksipukeutumiseen
26
1672
Vastaukset
- punaista tai mustaa
Verkkosukat ja minihame toppi korkkarit ja avointa mieltä ni näillä onnistuu varmasti ...
- kysyn miehiltä
Kiitos vastauksesta, ja niissä sitten vain kekkuloidaan miehen edessä jotenkin? Vai käydäänkö heti etumukseen kiinni?
- V 99
kysyn miehiltä kirjoitti:
Kiitos vastauksesta, ja niissä sitten vain kekkuloidaan miehen edessä jotenkin? Vai käydäänkö heti etumukseen kiinni?
Tekisi mieleni sanoa, että miehelle riittää kiihottumiseen kun nainen tulee luokse alastomana. Mutta tottakai tilanteet vaihtelevat ja ei liene aivan tavaton tuo teidän seksielämänne hiipuminen.
Luulen että asuakin tärkeämpi on uusi tilanne, joka voi nostattaa taas menneiden aikojen kiihkoa. Vai oliko niin että olette olleet seksuaalisesti estyneitä molemmat?
Sivullisena on tietenkin helppo sanoa ettei seksileikeissä ole mitään pelättävää eikä hävettävää. Tuo ehdotuksesi että yllätät miehesi tulemalla hänen luokseen seksikkäässä asussa voisi toimiakin. Ei sinun tarvitse ajatella osaatko toimia oikein, tai kuin esiintymisen ammattilaiset toimivat.
Ei kannata heti hyökätä miehen kimppuun. 5-10 minuutin tanssiesityksen voisit aivan hyvin miehellesi järjestää. Liikkeiden ei tarvitse olla nopeita ja notkeita, kunhan ne ovat seksuaalisesti vihjailevia. Itse pidän seksikkäinä naisen pyllyn puolittain paljastavista sairaanhoitajan asuista. Semmonen päälläsi keikistelet ja pyllyä pyörittelet miehesi lähellä, niin... Ainakin minä olisin myyty. - nhynhgmn
Mull aon vähän sama onglema, mutta onneksi ollaan otettu noi asut mukaan heti alusta lähtien, kynnys voisi muuten nousta helkkarin korkeaksi. Eli ymmärrän sua täysin. Siksi ehdotankin, että älä missään tapauksessa ryhdy mitään tanssimaan tai erityistä kekkaloimaan, se voisi olla vaivaannuttavaa ja tappaa tunnelman. Ehdottomasti menet niissä vermeissä aivan pokkana vaan sänkyyn, niin kuin tavallisestikin, ja alat vaikka lukea kirjaa tai mitä nyt yleensä teette sänkyyn mennessä. Olet ihan, että et huomaa missään mitään poikkavaa, ja jos mies ikäävkuin kysyy että mitäs sulla on päällä, niin olet vain, että muka huuli pyöreänä, ettet ymmärrä, ihan normaali yöasu sulla vain on. paljon parempi strategia aloittaa asujen käyttäminen!
- v99
kysyn miehiltä kirjoitti:
Tässä asu joka mielestäni on seksikäs naisen yllä.
http://www.yandy.com/Sexy-Seven-Piece-Nurse-Costume.php
Asun ei ole pakko olla sairaanhoitajan mekko, vaan tärkeintä on tuo puolittain paljastava asu. Pikkuhousut jätät pois. Ideana on että pakarat ja pimppi vilkkuu asun alta vihjailevasti, mutta ei paljasta suoraan kaikkea. Jos pelkäät tanssia tai muuten keikistellä miehesi edessä, voisit muuten kävellä kotona arkiaskareita tehden. Esim siivoat kumartumalla niin että pyllysi paljastuu miehellesi.
- toteuta aie, m
Esität vaikean kysymyksen, sillä miesten suhtautuminen seksiasuun on erilainen.
Yksi vinkki on melkein varma: pidä vittusi koko ajan paljaana. Älä siis käytä edes pieniä pikkuhousuja tai bodyasua. Veikkaan, että useammat miehet pitävät enemmän stay up -sukista kuin sukkanauhaliiveistä.
Yläosan pukeminen korostaa alaosan paljautta. Miehen kiihottuminen on sangen sukupuolielinkeskeistä. Jotkut miehet kyllä pitävät punaisesta, mutta esimerkiksi vaalea keltainen tai sininen, beigekin, on varmempi valinta.
Ehdotan, että pukisit vaalean keltaisen, edesta auki olevan baby dollin, ja pitäisit huolen, että sheivattu vittusi tulee hyvin esille. Voisit pukea jotkin pitsiin päättyvät stay up -sukat. Voit vielä käyttää korkeakorkoisia kenkiä.
Jos kuitenkin tulet siihen tulokseen, että kuten edellä neuvotaan, pukeudut toppiin ja minihameeseen, valitse niin lyhyt hame, että sukupuolielimet näkyvät jo seisoma-asennossa. Tietysti pyörit kokeeksi peilin edessä moneen kertaan.
Totta puhuen, paras tapa olisi kysyä, mitä mies haluaa, mutta silloin et tietenkään voi yllättää. Pukeutumisesi olisi silloin yhteisen herttaisen keskustelun tulosta. Jos miehesi ei rohkene keskustella, mutta ei tyrmää ideaa, voit sittenkin omavalintaisesti yllättää.
Pyydä miehesi sängylle puolimakaamaan. Voit hieroa pilluasi ja avata sitä miehesi katsellessa muutaman minuutin. Voit sormettaa ja hieroa aivan orgasmiinkin asti. Sitten käyt miehesi viereen. Jos olet jo saanut orgasmin, miehesi tuskin odottaa, että saisit toisen yhdynnässä, mutta lahjoita vittusi miehen pantavaksi.
Oikein hyvää menestystä herttaiselle aikeellesi. Olet suloinen vaimo! - kysyn miehiltä
Kiitos paljon vastauksistanne, tämä auttoi. Meillä siis tilanne, että meillä ei halut ihan kohtaa, minä haluaisin useammin, mies kerran kuussa. Epäilen syyksi tylsää seksielämää. Mies varoo minua tavallaan liikaa makkarissa eikä kai kehtaa pyytää yhtään mitään, vaikka olen kysynyt hänen toiveitaan. Kaikki on kuulemma hyvin näin. No vähän vaikea uskoa, kun seksiä on niin harvoin nykyisin. Itse olen rehellisesti sanottuna älyttömän tylsistynyt samaan kaavaan ja silloin täytyy kaiken järjen mukaan miehenkin olla. Kumpikaan ei vaan ehkä uskalla sanoa sitä toiselle. Ajattelinkin kiusallisen keskustelun sijaan tehdä jotakin. Jos se sitten menee pieleen, niin sitten keskustellaan. (Ja varmaan tämän jälkeen keskustellaan joka tapauksessa tarkemmin asustemieltymyksistä, nyt pitää lähinnä koettaa vaan tuurilla.)
Ollaan siis puhuttu haluttomuudesta ja blaa blaa, mutta miehestä mitään ongelmaa ei ole, on vain muka stressiä ja kaikkea muuta, mutta en usko, koska seksiä ei ole yhtään enempää silloinkaan kun stressitekijät on poissa. Kokeillaan sitten vaikka tällaista taktiikkaa.- steikkatyttö
Pikku vinkki: älä pue niitä sinne matkalla sinne makkariin. Pue ne aamulla päälle, kuten normaalit alusvaatteet. Sitten annat miehesi vain huomata ne :) Ei sun tarvitse stripata tai mitään, takaan että mies tulee hulluksi. Oot vaan ihan normaalisti...
- kysyn miehiltä
steikkatyttö kirjoitti:
Pikku vinkki: älä pue niitä sinne matkalla sinne makkariin. Pue ne aamulla päälle, kuten normaalit alusvaatteet. Sitten annat miehesi vain huomata ne :) Ei sun tarvitse stripata tai mitään, takaan että mies tulee hulluksi. Oot vaan ihan normaalisti...
Muuten hyvä, mutta tässä on se ongelma, että sitten olisi itse ihan kiihkoissaan koko päivän eikä pysty muuta ajattelemaan. Jos vaihtaisi ne vessassa salaa päällensä tavisvaatteiden alle vähän ennen "hyökkäystä". :)
- toteuta aie, m
Mitä ikinä teetkin, älä strippaa, äläkä tanssi. Se on niin umpiteennäistä. Huomaamattomuus ja asun käyttö yöasuna on hyvä idea, samoin näkyvä pukeminen alusasuksi.
Ei se mainitsemani onanointikaan ihan kökkö ole, siinä kun voi luontevasti kuluttaa muutaman minuutin, että mies kerkiää kiihottua. - kysyn miehiltä
Hyviä pointteja. Tärkeintä on varmasti että mitä ikinä teenkin, teen sen mahdollisimman luontevasti. Eli tanssit ja stripit jätän kyllä pois ja ainakin tässä vaiheessa myös sen onannoin, joskin se on ajatuksena kiinnostava ja ehkä joskus myöhemmin toteutettavissa. Sanotaan nyt vain näin, että pelkästään alusasun pukeminen on jo niin iso askel, etten tahdo sekoittaa siihen lisää itseäni hermostuttavia tekijöitä. Tarkoitus on tavallaan aloittaa vain rutiinien rikkominen ja pidemmällä aikavälillä tulee varmaan kaikenlaisia muita lisämausteita. Ongelmana meillä on, että mennään yleensä eri aikaan nukkumaan. Mies harvoin näkee kun riisun alusvaatteisilleni ennen nukkumaanmenoa, harvoin näkee pukemistakaan. Mutta voihan sitä ilmestyä vaikka tv:tä katsomaan ties missä vetimissä muina naisina. Jos mies sitten torjuu minut, niin onpahan tullut ainakin kokeiltua ja tilanteen outous ( minun otaksuttava loukkaantumiseni) johtaa väistämättä rehelliseen keskusteluun. :) Ihan sama mitä tapahtuu, kunhan tapahtuu jotakin jollakin tasolla ja tämä sama peevelin tympeä rutiini saadaan katkaistua silläkin uhalla, että teen itsestäni pellen.
- lycka till
Minun ideani on, että puet ne minarit ja topit ja stayupit aamulla, esim sunnuntaiaamuna, kun ei ole kiire minnekään ja mieskin on levännyt eikä voi vedota siis stressiin ja väsymykseen.
Aamulla mihessä kuin miehessä on yleensä eniten virtaa joten pue ne vaatteet aivan kuin tavallist vaatteet huolehtien että mies näkee pukeutumisen. jos kyselee jotain niin sanot että puet erästä erittäin tärkeää ja läheistä ihmistä varten. Tässä vaiheessa varmaan jo käy selväksi, toimiiko vaatteet kiihokkeena vai ei.
Jos ei toimi, niin kannattaa kokeilla jotain muita vaatteita. Tyylisuuntia on niin tuhottomasti ja toisia kiihottaa kiltit tyttömäiset vaatteet ja toisia tuhmat syöjättäret. - 4+10
Juu, mustat stay-upit ja siihen sellainen krepinohut minihame joka heiluu kävellessä. Ja mustat pikkuhousut.. Sitten vähän kulkeskelet niin että hameen helma heiluu ja ehkä etst jotain kumartumalla. Ei kohti, vaan sivuttain sen verran että pakarat vähän paljastuu. Siitä ei ole enää paluuta.
Usein näkee naisten pukeutuvat punaisiin. En oikein tiedä mistä johtuu mutta minulla se on varma seksin tappaja. Mustat tai valkoiset, niistä kiksit tulee. - gndndndndnd
Miehissä lienee tuonkin asian suhteen - kuten muutenkin- suuria eroja. Itseäni eivät ns. seksihepenet tai alusvaatteet kiihota laisinkaan. Kesällä kyllä kaupungilla joku hyväkroppainen nainen topissa ja minihameessa on todella sexy, mut siinä vaiheessa kun päällysvaatteet on pois, minulle on ihan sama, mitkä vaatteet siellä alla on, kunhan ovat puhtaat.
- holymagarouni
Terve. Itse olen lähes vastaavassa tilanteessa, tai oikeastaan en. Nimittäin olen 35 vuotias mies, ja vaimon kanssa ollaan oltu yhdessä reilut 10 vuotta. Meillä se on niin että minä olen se aktiivisempi osapuoli, ja en todellakaan estynyt. Halusisin suunnattomasti että vaimoni tekisi suunnittelemiasi yllätyksiä edes joskus, käyttäisi seksikkäitä alusvaatteita yms. Useasti haaveilen juuri stayupeidta, sukkansuhoista kauniista rintaliiveistä niin että vaimoni tulisi makkariin ne yllään ja vaikka tönäisisi minut sängylle selälleni, tulisi päälleni kiusoittelemaan, suutelemaan kaulaa, kuiskimaan korvaan jne, tämä saisi meikäläisen syttymään täyteen liekkiin, voi pojat! Ei siis mitään strippaamista tai tanssimista vaan näytä kiihkosi ja halusi miestäsi kohtaan ja ole tilanteen valtiatar. Meillä kyllä seksiä on riittävissä määrin, useastikkin viikosss mutta aina ne on sellaisia suoraan panemasn tyylisiä. Itse kaipaisin miehenä kiusoittelua ja esileikkiä enemmän, vaimoni on taas sanonut että esileikki ei kiinnosta yhtään ja hepeneitä ei käytä koska ei pidä vartalostaan. Olen ihan aidosti ja rehdisti useasti kehunut kuinka hyvältä vartalo näyttää, päivittäin siis. Pieullinen tilanne ja puheet ei paljon auta. Toivottavasti miehesi ymmärtää kuinka onnelinen saa olla kun on tuollainen kumppani kuin sinä. Tsemppiä yllätykseen, se menee varmasti hieonosti.
- kysyn miehiltä
Piti vielä sanoa (eka vastaukseni sinulle meni väärään kohtaan, sori), että älä ole liian ns. kade tai ajattele, että minä olen jotenkin hirmu kekseliäs. Mekin olemme olleet pian 10 vuotta yhdessä ja vasta nyt yritän oikeasti muuttaa kelkan suuntaa. Olen vuosia elänyt puutteessa ja vain toivonut, että jokin joskus muuttuu. Ja koettanut useampaan otteeseen puhua. Vuosia olen myös salaa halunnut olla "villimpi", mutten ole uskaltanut (luulen että miehelläni on sama juttu ja toivon hänen rohkaistuvan kun itse tulen kuorestani). Eli en todellakaan ole mikään ihannetapaus, vaan hemmetin ujo sängyssä (ujohko olen muutenkin), mikä ärsyttää itseänikin. Vasta toivottomuuden tunne siitä, että tätäkö tämä on koko hemmetin loppuelämä ja pelko siitä, että miehen halut tyrehtyvät vielä entisestään, on saanut minut toimimaan. Sinä olet onnellisessa tilanteessa siinä, että teillä sentään on sitä seksiä paljon! Mutta ehkä jos muu ei auta, ala pihtaamaan ihan tosissaan. ;)
- kysyn miehiltä
No höh. Oletko puhunut vaimollesi suoraan toiveistasi? Onko hän siis suoraan näihin tässä listaamiisi toiveisiin sanonut, ettei esileikki tai hepenet kiinnosta? Tosi harmi jos näin on. Mutta jos et ole suoraan puhunut, niin kerro hänelle ja kysy samalla hänen toiveitaan. Rakastaelu on kahden kauppaa, jos toisen toiveet eivät mitenkään ahdista tai tunnu pahalta, niin miksei niitä voisi koettaa. Minun mieheni ei ole kysymyksistäni huolimatta sanonut mitä toivoisi. Olen vain joistakin ohimennen sanotuista lauseista päätellyt, että tämä tällainen voisi toimia hänelle.
Ymmärrän kyllä erittäin hyvin tuon naisesi epävarmuuden omasta kropasta. Minulla se on ja on ollut yksi suurimpia henkilökohtaisia esteitä sängyssä. Vaikka olen hoikka, urheilullinen ja mies ei ole muuta kuin kehunut vartaloani ja ollaan vielä avoimesti yhdessä käyty kaikki fyysiset epävarmuuteni kohta kohdalta läpi, niin se ei ole poistanut sitä epävarmuutta. Se on jotenkin tullut äidinmaidossa minulle omalta äidiltäni, joka ei ole koskaan ollut sinut itsensä kanssa (on ylipainoinen, minä en ole, mutta suhtaudun kroppaani niin kuin se olisi jotenkin viallinen). Tai jotain. En tiedä, mutta sitkeässä on. Vasta nyt, kun olen alkanut käymään salilla vuoden alusta ja tekmään oikeasti raskailla painoilla (ei enää tehotonta heiluttelua), olen saanut ihan uutta itsevarmuutta, vaikkei miestä voisi treenitulokseni vähempää kiinnostaa. Joudun oikein välttämään, etten tylsistytä häntä puheillani. Kroppani ei ole edes kovin paljon muuttunut, mutta treenillä on jännä psykologinen vaikutus. Naisellinen itsetuntoni on kohonnut myös muista syistä viime aikoina, mutta saltreeni on ollut ehkä tärkein.
Eli nyt ekaa kertaa tuntuu siltä, että kehtaisin pukeutua johonkin ja uskon itsekin näyttäväni hyvältä. Eli valitettavasti tämä asia on naisilla korvien välissä. Miehen kehut auttavat kyllä paljon, mutta eivät voi koskaan poistaa epävarmuutta kokonaan. Asuissa ei viitsi olla, jos tuntee itsensä jotenkin vähän rumaksi tai pohtii vain niitä kohtia itsessään, joista on epävarma. Naisehan kuuluisi biologisesti ajatellen tavallaan vietellä mies nimenomaan viehättävyydellään kilpaillessaan toisten naaraiden kanssa. Siksi juuri viehättävyyden puute on uhka. Toivon, että naisesi löytää jotenkin itsensä tässä mielessä. Ei salitreeni varmaankaan ole kaikille se juttu, ja minullakin se on vain osa tätä uutta itsevarmuutta. Mutta ennen kaikkea puhu (painostamatta ja syyttämättä), jos ei asuihin ole valmis niin ehkä ne esileikit sitten. Zemiä. - kysyn miehiltä
Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä! Olen tullut tulokseen, että valitsen sellaisen asun, jossa itse tunnen oloni seksikkääksi ja itsevarmaksi. Silloin menee parhaiten. Minulla ei ole vielä ole ollut mahdollisuutta toteuttaa aietta, mutta nyt kun olimme sillä tavalla piiiiitkääästä aikaa, hämmästyin omaa uutta itsevarmuuttani. Toteutinkin ihan pieniä muutoksia, joita olen pitkään halunnut tehdä, mutten olen kehdannut. Mies osasi sanattomasti rohkaista, että hyvä juttu. Tuntuipa tosi hölmöltä jälkeenpäin se, miten mitättömiä asioita on jännittänyt ja miten helppoa se on, kun tekee vaan. Ja pitää vain silmät kiinni, jos alkaa liikaa nolottamaan. :) Nyt oikein odotan, että pääsen etsimään niitä alusasuja. Enää en haluakaan tehdä sitä vain miehen takia, vaan myös itseni. Silloin se taatusti onnistuu, kun ei vain yritä miellyttää toista, vaan dikkaa itsekin. Ihan mahtava fiilis, kun alkaa pääsemään typeristä jännityksistä ja epävarmuuksista. Nyt sitten vaan toivotaan, ettei mies satu kuulumaan siihen porukkaan, joita alusasut ei juuri sytytä...
- holymagarouni
Kyllä me vaimon kanssa ollaan puhuttu näistä asioista, viimeaikoina paljonkin ja ihan rakentavasti syyttelemättä tai painostamatta. Esileikki joka hänelle sopii on hyvinkin nopea, jos jatkuu hiukankin pidempään on totaalinen turnoff, jotenkin on vaan niin malttamaton omien sanojensa mukaan. Toki sellainen yhteinen juttu meillä on että käytämme seksileluja yhdessä ja minä saan antaa suuseksiä hänelle samalla, tuo on se josta pidän itse ylikaiken, Toiselle nautinnon antaminen ja sen näkeminen on mulla todella suuri osa omaa nautintoa. Naisillahan suurta osaa seksuaalisuudessa tosiaan näyttelee pääkoppa, ja tällähetkellä elämäntilanteemme on suht kiireistä ja stressaavaa. Noissa juttelutuokioissamme olemmekin saanet puhuttua ja vaimoni on kertonut että varmasti nämä hepeneet ja ehkä pidempi esileikkikin saattaa onnistua, kunhan vain on ensin saanut päänuppinsa kuntoon, tai siis ylimääräisen stressin pois. Tähän ei kannata ehdottaa mitään irtautumista arjesta pienen loman tai laivamatkan yms. tyyliin, sillä näitäkin on kokeiltu todella huonoin tuloksin. Nuo ovat jostain syystä vaimolleni sellaisia tilanteita että hän ei halua koko seksiä harrastaa. Mutta eiköhän se tästä ajanmytötä :)
- kysyn miehiltä
Hyvä että puhutte avoimesti kuitenkin. Enpä muuta osaa sanoa kuin lycka till, ehkä kiireen väheneminen joskus sitten tosiaan auttaa. Harvoinpa nämä asiat kellään ovat ihan ideaalisti.
- hepenet?
1) mitä seksihepeneissä kuuluu tehdä, kun ne on vihdoin päällä,
– näyttää, että pitää itse siitä mitä on päällä, älä teeskentele mitään
2) tarviiko korkkarit,
– sopii joillekin, mutta näyttää kamalata jos kuljet koukkupolvisena ja peppu pitkällä
3) voinko olla miehestäni epäkiihottava uusissa vaatteissa, vaikka hän muuten pitää minua seksikkäänä?
– voit nos et itse pidä olemuksestasi
4) Täytyykö oman itsevarmuuden olla katossa että juttu onnistuu vai onko väliä jos hiukan hermostuttaa?
– itsevarmuus ei taida olla tärkeintä vaan oikea asenne ja haluaminen.
Varsinaiset ”seksihepenet” ei tehoa minuun vaan se jos nainen haluaa esiintyä.
Toisaalta minusta seksikkäimmät ”hepenet” on ohuet väljät lyhytlahkeiset alkkarit (silkkiä) ja paita ilman rintaliivejä. Ehkä korkkarit niillä joilla polvi oikenee kävellessä.
Mun vakilla hänelle mieluisammat seksihepenet on mun flanellinen kauluspaita avoimena ja punaiset varpaankynnet. Minusta ”asun” seksikkyys tulee siitä kun hän haluaa haluaa näyttää seksikkäältä ja liikkuu ”sopivasti”. - ukyjmnhbgdvfcd
Näkyy taas vaihteeksi elikkämies juttelevan itsensä kanssa tässä ketjussa.
ps. muista eka sääntö- juttelevan itsensä
Sulla on ikävä ongelma.
Näetkö aina jotain pahaa muiden keskustelussa? - tir gad wow de
juttelevan itsensä kirjoitti:
Sulla on ikävä ongelma.
Näetkö aina jotain pahaa muiden keskustelussa?Oliko noissa keskusteluissa jotain pahaa? Ei mun mielestä. Erikoinen kommentti mielestäni.
- itsensä kanssa
Loputonta taipumusta epäillä, kutsutaan paranoidisuudeksi, kuten yleisesti tiedetään. Sen sijaan on tuntemattomampi, että paranoidisuus on melko vastustuskykyinen hoidolle. Myös oma tahto olla epäilemättä on aivan voimaton. Epäilijä kärsii taipumuksestaan vakavasti.
- sexguru
Sanoit jossain vaiheessa, ettet voisi pukea seksikkäitä vermeitä jo aamulla, koska olisit jo päivällä kiihkosta sekaisin.. Sehän se on tarkoituskin, että olet illalla jo niin kiimainen, että seksiä on, halusi mies tai ei!!! Kiimainen nainen on parasta herkkua miehelle, nuo eri hepenet on enemmänkin naisen kiiman herättäjiä (ja tietenkin mies voi olla varma että nyt kelpaa, jos nainen on puettuna), kiima näkyy ja tuoksuu. Lisäksi moni nainen saa lisää itsevarmuutta ollessaan mielestään seksikäs! Itsevarmuus näkyy ja houkuttaa miestä, yhtälailla kuin kiimasuuskin. Illalla hankkiudut samaan aikaan nukkumaan, valuttuasi reisille jo koko päivän, pyydät kokeilemaan miten liukas olet, se siitä, kohta saat kyytiä.. Jos ei viel tajua, kömmit päälle ja alat hinkata mehukasta vakoasi pikkuhiljaa nousevan kalun vartta vasten.. Pelkkä naisen itsevarmuus tai määrätietoisuus sängyssä johtaa aktiivisempaan seksiin! Eli ihan sama mitä puet, kunhan olet itse reisille valuvan kiimainen ja huolehdit että mies tajuaa sen. Jos ei vihjailevasta asusteesta tajua, järeämpiä keinoja kunnes tajuaa.. Hiplaat itseäsi, viet miehen käden pillullesi, otat suihin hetken (nousee takuulla imun vuoksi, fyysinen reaktio), pyydät/käsket nuolla, annat dildon käteen ja kehotat kokeilemaan sitä sinuun.. Mielikuvitusta kehiin ja oka kiimasi pitää huolen, että alkaa tapahtua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774