KTM:n mukaan...

Ostaisko.

Mitä kaikkea tulee suoraan mukaan kun ostaa uuden EXC-Kotarin? Vilkut? Peilit? Ylimääräiset ketjut/rattaat? Ym?

9

1682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeäkssee

      tulee vilkut peilit rattaat muttei ketjuja, ohjekirjat käyttö ja etu ja takaiskareihin ja varaosakirjat koneeseen ja runkoon...kaasariin neula ja sen kiinnityspala

      • Ostaisin.

        Kiitos tiedoista, auttoivat 100 %sesti asiassa. Oletko muuten miten ajanut tarkasti nuo sisäänajot? Paljonko öljynsuodattimet maksavat kappale Kotarissa? Eikös niitä ole siellä kaksi kappaletta yhteensä.


      • exc
        Ostaisin. kirjoitti:

        Kiitos tiedoista, auttoivat 100 %sesti asiassa. Oletko muuten miten ajanut tarkasti nuo sisäänajot? Paljonko öljynsuodattimet maksavat kappale Kotarissa? Eikös niitä ole siellä kaksi kappaletta yhteensä.

        joo ensimmäiseen öljynvaihtoon kannattaa ajella pintakaasulla ja käyttää kaikkia vaihteita...
        pistä kicksi loctitellä kiinni, muuten se tärisee irti ja muutenkin käy kaikki pultit läpi...
        en muista niitä hintoja, mutta molemmat suotimet heti vaihtoon ja kuumana vaihdetaan öljyt


      • EXC
        exc kirjoitti:

        joo ensimmäiseen öljynvaihtoon kannattaa ajella pintakaasulla ja käyttää kaikkia vaihteita...
        pistä kicksi loctitellä kiinni, muuten se tärisee irti ja muutenkin käy kaikki pultit läpi...
        en muista niitä hintoja, mutta molemmat suotimet heti vaihtoon ja kuumana vaihdetaan öljyt

        No hyvä tietää, ehkä sitten on käytävä muutenkin nuo pultit läpi! Ihmettelinkin jo kun tuossa huomasin sattumalta muutaman olevan käytännössä sormitiukkuudessa.


      • gsf
        Ostaisin. kirjoitti:

        Kiitos tiedoista, auttoivat 100 %sesti asiassa. Oletko muuten miten ajanut tarkasti nuo sisäänajot? Paljonko öljynsuodattimet maksavat kappale Kotarissa? Eikös niitä ole siellä kaksi kappaletta yhteensä.

        Putsareita saat 1/3 hintaan autotarvikeliikkeistä.Ne on Ch peruskamaa.
        Oisko ollu X 320 ja X 335 ja omaani oon saanu n.7,-/pari kun oon ostanu muutaman kerralla.
        Alkkarit maksanee yli 10,-/ kpl.
        Jos ajat kisaa tai muuten kovaa,vaihda 5h välein.Harrastelijana vaihdan öljyt joka 10h ja putsarit joka 20h välein.


      • Nelariexc
        gsf kirjoitti:

        Putsareita saat 1/3 hintaan autotarvikeliikkeistä.Ne on Ch peruskamaa.
        Oisko ollu X 320 ja X 335 ja omaani oon saanu n.7,-/pari kun oon ostanu muutaman kerralla.
        Alkkarit maksanee yli 10,-/ kpl.
        Jos ajat kisaa tai muuten kovaa,vaihda 5h välein.Harrastelijana vaihdan öljyt joka 10h ja putsarit joka 20h välein.

        Niin ja kotarin kirja suosittaa öljyn/suodattimien vaihtoa n. 100 tunnin välein muistaakseni!!!?????


      • öljynkaataja
        gsf kirjoitti:

        Putsareita saat 1/3 hintaan autotarvikeliikkeistä.Ne on Ch peruskamaa.
        Oisko ollu X 320 ja X 335 ja omaani oon saanu n.7,-/pari kun oon ostanu muutaman kerralla.
        Alkkarit maksanee yli 10,-/ kpl.
        Jos ajat kisaa tai muuten kovaa,vaihda 5h välein.Harrastelijana vaihdan öljyt joka 10h ja putsarit joka 20h välein.

        Siis kerran viikossa öljyn vaihto. Ja joku sanoi ostavansa nelarin, ettei tarvii kaattaa aina öljyä.
        Herätkää jo, siirtykää takaisin .....No "hype hiipuu"- logoja on alkanut näkyä.


      • kotari125cc

        mull tuli ainaki ketjut ja pakoputki ja kaasarii suuttimet ynms....


      • Kake
        kotari125cc kirjoitti:

        mull tuli ainaki ketjut ja pakoputki ja kaasarii suuttimet ynms....

        Taitaapi tosiaan tulla uuden, ainakin piikki EXC:n mukaan täystehoputki ja crossivälit o-rengas ketjut. Kaupasta tulleena kun asennettuna on kuristettu putki ja katuvälit normaalit ketjut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3306
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1513
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      121
      899
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe