Löytää jonkin ikivanhan opinnäytetyöhön liittyvän kuvan jota ei finderin mukaan ole olemassa :/ Minne Imovie tallentaa kuvia joita on käyttänyt video clippien välissä?
Imovie 10 kanssa takkuan
iimovie.
2
145
Vastaukset
- 1stMacFinn
hmmm... siis on iMovien vika, kun olet itse sen kuvan hukannut jonnekin...
Mulla on kuvat (ja muut) varmuuskopioituna lokakuulle 2012. Ja vanhempia löytyy sitten DVD-levyiltä ja ulkoisilta kovalevyiltä myös.- ....
Kyse ei ollutkaan kuka on hukannut ja mitä vaan miten tuommosen haamutiedoston saa pois, mistä cache:sta se sinne ilmestyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562751
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541689Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501423- 711387
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3131257The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut171206- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24960Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58911