TIEDOKSI KAIKILE ETTÄ OLEN "PULINAT" RYHMÄN UUSI VALTIAS, KUN KORPPI™ ON SYRJÄYTETTY!
-KOTKA™
OLEN UUSI VALTIAS!
14
80
Vastaukset
Pahoittelen, mutta jokainen joka pyrkii Suoliston ruhtinaaksi tarvitsee minun siunaukseni, voit toki leikkiä olevasi "Pulinat ryhmän valtias", mutta se kuulostaa melko mitättömältä, ketä siihen ryhmään edes kuuluu?
XD XD
Korppi ei käytä pilkkuja. Eikä hän ollut valtias vaan tirehtööri.Valtias on valtias vain, jos hänellä on kansan suosio ja sinulla ei tosiaankaan ole pulinalaisten suosioa.
- motari
Palvokaa pyhää kanaa pakanat!!!
- iratom
Palvotaan sun mutsis persettä
- motari
iratom kirjoitti:
Palvotaan sun mutsis persettä
Että se perse on hyvä
Mie oon vaa viikonlopun poies ja heti tääl joku on taas kerran kukkoilemasa
- kurpizza_
XD
- suwastikantti
Kotka on ylväs eläin. Kannattaa palvoa!
Mutta tällä palstalla ei ole kuningasta tai jumalaa....korkeintaan saatana-rainbowdash120 - sheriffimrmustache509
Uumm.. okay?
On ne muutkin yrittäny suolistoa valloittaa, mut eipä oo onnistunu
- ErNuGirl4ever
Onnea merkityksettömään elämääsi jatkossa!
- HeKeKee'd
Älkää dissatko tätä tyyppiä. Se on 12 v arabityttö joka myytiin isolle ja karvaiselle öljysheikille ja kokee siitä alemmuuskompleksia. Ainoa mitä hän hallitsee on pieni sorakasa takapihalla. Ja siitäkin käydään sotaa muurahaistem kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1765167- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?944444Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412718- 442247
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322164Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2281913- 911848
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821