Herkkyys gluteenille voi siis puhjeta myös aikuisenakin, ja vaikka mitään oireita ei olisi aiemmin ollut (22v)?
Olen nyt tämän vuoden aikana laihtunut n.10 kiloa, ja tahti on vaan kiihtynyt.. Nyt muutaman viikon aikana mennyt varmaan muutama kilo. Viime kuussa sain yhtäkkisiä, kovia ylävatsa kipuja, jotka kestivät useamman tunnin (-> sairaalaan, mutta menivät itsestään hiljakseen ohi). Kivut saattoivat johtua myös ibuprofeenista (söin polven kipuihin lähes päivittäin, en syö enää), tai kahvista (jätin pois, nyt taas ottanut takaisin ilman oireita).
Olen jättänyt gluteenin (ja maitotuotteet) pois ruokavaliostani, ihan varmuuden vuoksi, koska en missään nimessä halua laihtua enää yhtään! Tuloksia:
- Ei tarvitse niin paljoa unta. Ei vaan väsytä! Herään automaattisesti 5:30, ja vireystila on loistava.
- Maha ei turvota edes isojen aterioiden jälkeen; ei ole tuskainen olo, vaikka onkin täysi.
- Liikkuvuus on parantunut. Olen notkea kuin mikä. (voi johtua myös pudotetuista kiloista)
Toistaiseksi painossa ei ole tapahtunut muutoksia, mutta aijon jatkaa vähän pidemmälle (kuinka kauan kannattaa?) ja katsoa mitä tapahtuu, jos tapahtuu.
gluteenille herkkä(kö)
minäkö
1
155
Vastaukset
- ei katso ikää se
"Herkkyys gluteenille voi siis puhjeta myös aikuisenakin, ja vaikka mitään oireita ei olisi aiemmin ollut (22v)?"
Kyllä
http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746364MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415448Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.624289NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun764169Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja673911Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.791269- 3281115
- 601080
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32890Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62831