Herkkyys gluteenille voi siis puhjeta myös aikuisenakin, ja vaikka mitään oireita ei olisi aiemmin ollut (22v)?
Olen nyt tämän vuoden aikana laihtunut n.10 kiloa, ja tahti on vaan kiihtynyt.. Nyt muutaman viikon aikana mennyt varmaan muutama kilo. Viime kuussa sain yhtäkkisiä, kovia ylävatsa kipuja, jotka kestivät useamman tunnin (-> sairaalaan, mutta menivät itsestään hiljakseen ohi). Kivut saattoivat johtua myös ibuprofeenista (söin polven kipuihin lähes päivittäin, en syö enää), tai kahvista (jätin pois, nyt taas ottanut takaisin ilman oireita).
Olen jättänyt gluteenin (ja maitotuotteet) pois ruokavaliostani, ihan varmuuden vuoksi, koska en missään nimessä halua laihtua enää yhtään! Tuloksia:
- Ei tarvitse niin paljoa unta. Ei vaan väsytä! Herään automaattisesti 5:30, ja vireystila on loistava.
- Maha ei turvota edes isojen aterioiden jälkeen; ei ole tuskainen olo, vaikka onkin täysi.
- Liikkuvuus on parantunut. Olen notkea kuin mikä. (voi johtua myös pudotetuista kiloista)
Toistaiseksi painossa ei ole tapahtunut muutoksia, mutta aijon jatkaa vähän pidemmälle (kuinka kauan kannattaa?) ja katsoa mitä tapahtuu, jos tapahtuu.
gluteenille herkkä(kö)
minäkö
1
95
Vastaukset
- ei katso ikää se
"Herkkyys gluteenille voi siis puhjeta myös aikuisenakin, ja vaikka mitään oireita ei olisi aiemmin ollut (22v)?"
Kyllä
http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436