Hoh-hoijaa. Maanantaipäivän viihdepläjäys... Tuksun normisettiä eli sekavaa selitystä kaikesta siitä mitä Ariel-Tuksulle tapahtui Tallinassa männä viikonloppuna:
"Sen verran aikainen aamu, että täytyy odottaa juristille soittoa.
http:www_dollsdancers_fi/ -salasanani on vaihdettu turvallisuussyistä niin monta kertaa, etten itsekään nyt muista sitä enää, mutta selvitän.
Niin kauan, kun päiväkirjani on toistaiseksi hiljaa siellä, niin kirjoitan asioiden todellisen laidan nyt tänne, sillä tämä "Satumaa" suomalainen karaokeravintola valehtelee minkä kerkiää julkisesti, samoin Emmy Rich, jota todellakin kunnioitin ja pidin ystävänäni, sekä lahjakkaana artistina.
Olen erittäin pettynyt hänen käytökseensä. Ensinnäkin hänen asenteensa oli ruotsalaisille tyypillinen, hyvin ylimielinen jo Suomessa, hän käyttäytyi kuin olisimme jossain Neuvostoliitossa. Yritin kaikkeni ollakseni vieraanvarainen, sen voitte lukea alla olevista statuksistani.
Olin innoissani että hän tuli kylään luokseni. Siivosin pari päivää, ostin kukkia, ryntäsin yöllä hakemaan sushia jota hän toivoi, tarjosin hänelle erilaisia terveysjuomia ja vitamiineja, kun hän haluaa olla terveellinen.
Nyt vasta käsitän, mistä kaikessa ole kysymys!!!!!!
Hän ei ollut mikään "ystäväni" koskaan ollutkaan, hän haluaa kauttani mainosta ilmaiselle blogilleen sekä itselleen. Olen hyväsydäminen ihminen ja pahoitin mieleni hänen käytöksestään.
Itkin hotellihuoneessa pari tuntia ja hän raivosi minulle puhelimessa, että pilasin hänen matkansa, joudun "Camilla Hedermark" tilaan, olin kuulemma "ryypännyt koko päivän", vaikka itse asiassa nukuin koko päivän!!!!!!
Julian kuoleman jälkeen minulle on määrätty masennuslääkitys, enkä sitä häpeä. Kaikki viimeiset rahani, tarjosin hänelle illalliset vanhassa kaupungissa, ja eräs suomalainen mies kusetti minua (lupasi auttaa, mutta jätti yksin hotellihuoneeseen.)
No tämä menee vain pahemmaksi: Lähdin kyseisen miehen kanssa Satumaa ravintolasta hakemaan palkkaamme (en mä nyt mikään ilmaisesiintyjä ole, ellei puhuta hyväntekeväisyydestä!!!!), ja baarin työntekijä, joku kurdi, iranilainen tms. vastaava nainen tuli minulle mustasukkaiseksi siitä, että kehuin paikan portsaria komeaksi (enkä tiennyt että he ovat aviopari, mutta mitä ihmeen merkitystä silläkään nyt tässä asiayhteydessä oli??????)
Kyseinen nainen pahoinpiteli minut niin, että toinen jalkani on todennäköisesti murtunut, se on turvonnut ja toinen käteni ei liiku. Paikassa työskentelevä homoseksuaali baarimikko osallistui pahoinpitelyyni, ja minun päälleni heitettiin mm. suuri boolikulho. Rahoja ei koskaan maksettu, eikä meille järjestetty hotelliakaan.
Emmy kuitenkin syytti tästä kaikesta minua, vaikka hän ei käsittänyt, että ravintola oli tietysti vastuussa artisteistaan. Tämän tapauksen jälkeen olen saanut lopullisesti tarpeekseni ruotsalaisista, ja kyseisestä ravintolasta teen rikosilmoituksen.
Arvokas rannekelloni joka on lahja Henna Kalinaiselta, on kadonnut, samoin puhelimeni ja korujani. Tässä on nyt lyhyt selvitys siitä, miksi masennuin niin pahasti, kärsin joka hetki Julian poismenon takia, ja olin todella peloissani Tallinassa ilman rahaa, ilman laivalippuja jne. Tämän ymmärtää varmasti jokainen. - Johanna Tukiainen”
28.4. Ariel-merenneitomme kiipelissä Tallinnan ristiaallokossa!
72
1392
Vastaukset 72
- Camilla Hedermark
Tuksun FB-raportti Tallinnasta 26.4.14 aamulla:
”Olen Tallinassa. Upea esiintyjäni Emmy Rich sai tarpeekseen suomalaisista, enkä yhtään ihmettele miksi!!!!!!! Passini ja kännykkäni on varastettu joten en pääse maasta pois.
Kaksi naista hakkasi mut henkihieveriin Satumaa ravintolan bäkkärillä.
He repivät osan mun tukasta, ja kuristivat mua. Menen nyt sairaalaan.
Emmy Rich huusi heille täyttä kurkkua ja puolusti mua, mutta he käväivät niin pahasti kimppuun, että kääriidyin kappaleiksi kuten etana, jotta suojeljin päätäni ja kasvojani. Jäin maahan makaamaan, kunnes eräs suomalaien isokoinen mies tuli pelastamaaan henkeni.”
-xxc-
Satumaa Suomalainen Karaoke -baari raportoi Facessa 26.4. noin klo 15:
"Haluamme hieman korjata edellisillan tapahtumia.
Toisin kuin Johanna Tukiainen väittää, ei hänen kimppuunsa ole hyökätty ravin-tolassamme eikä hänen omaisuuttaan ole sieltä varastettu. Myöskään Emmy Rich ei ollut paikalla vaikka näin väitettiin. Olemme olleet yhteydessä Emmy Richiin ja olemme pahoillamme, että hänet on tähän tietämättään sotkettu.
Tapahtumista johtuen, Johanna Tukiainen ei tule enää esiintymään ravintolassamme."- Camilla Hedermark
Kertomus elää... Tuksu kirjoitti Facessa 26.4. noin klo 20:
"Itseasiassa nainen joka hakkasi mut bäkkärillä, ei ollut suomalainen. Hän oli joku n. 50v. kurdi tai iranilainen, joka tuli mustasukkaiseksi aviomiehestään, joka oli satumaa ravintolan portsari.
Meillä oli yhteiskeikka Emmyn kanssa ja hän oli syystäkin vihainen, koska ravintola jätti kokonaan meidän palkat maksamatta!!!!!!!!!!" - "näätijä" oivalsi
Camilla Hedermark kirjoitti:
"Itseasiassa nainen joka hakkasi mut bäkkärillä, ei ollut suomalainen. Hän oli joku n. 50v. kurdi tai iranilainen, joka tuli mustasukkaiseksi aviomiehestään, joka oli satumaa ravintolan portsari.
Meillä oli yhteiskeikka Emmyn kanssa ja hän oli syystäkin vihainen, koska ravintola jätti kokonaan meidän palkat maksamatta!!!!!!!!!!"Mitä Tallinnassa todella tapahtui? Hymy-näätien palstalla nimimerkki ”näätijä” ratkaisi ns. Etanatappelun mysteerin aukottomasti:
”Joku Suomalainen kurdinainen, joka oli ilmeisesti siamilainen kaksonen, koska häntä oli yksi, mutta kuitenkin kaksi, kuristi jalan poikki. Ikävä tapa poikkaista jalka, kaksipäisen Suomalaiskurdin kuristusotteessa. Jalka parka, hirveä kohtalo sillä.” - Piksa
Meillä oli yhteiskeikka Emmyn kanssa ja hän oli syystäkin vihainen, koska ravintola jätti kokonaan meidän palkat maksamatta!!!!!!!!!!"Tuksu kertoi tzykoottisista ruotsalaisista (Face 26.4. noin klo 20:15):
"Siihen loppui nyt sitten se yhteistyö Emmyn kanssa, yritin parhaani viihdyttääkseni häntä. No eikö suomalaiset kuitenkin tykkää Tuksusta??? Olen saanut täysin tarpeekseni ruotsalaisista!!!!!!!"
Vielä hieman: "se on ainakin nyt SELVÄ ETTÄ RUOTSIIN EN MUUTA!!!!!!!!" - The End of Story
Meillä oli yhteiskeikka Emmyn kanssa ja hän oli syystäkin vihainen, koska ravintola jätti kokonaan meidän palkat maksamatta!!!!!!!!!!"Emmy loukkaantui Tuksun käyttäytymisestä (FB-rapo 26.4. noin klo 20:50):
"You owe me money Johanna! You left me, without hotel, no payment and you used me for so much, I thought you where better than this! But you are drunk all the time, and you ruined my show and your own!
You are beyond repair. I hope you have a good life!!! You need serious help.
And I won't help you any more with anything! You are so disrespectful!!!
After all I have done to help you. I hope you're proud now!"
(”Olet minulle velkaa rahaa Johanna! Jätit minut, ilman hotellia, ilman palkkaa ja käytit minua hyväksesi niin paljon, luulin että olisit tätä parempi ihminen. Mutta olit juovuksissa koko ajan ja pilasit sekä minun showni että omasi!
Sinua ei voi enää auttaa. Toivottavasti sinulla on hyvä elämä!!! Tarvitset todellakin apua. Ja minä en enää auta sinua missään! Olet niin epäkunnioittava!!! Kaiken sen jälkeen, miten olen sinua auttanut. Toivottavasti olet ylpeä itsestäsi nyt!") - Emmyn kiitos I
Meillä oli yhteiskeikka Emmyn kanssa ja hän oli syystäkin vihainen, koska ravintola jätti kokonaan meidän palkat maksamatta!!!!!!!!!!"Emmy kiitti Facebookin välityksellä Satumaa-baaria yhteistoiminnasta (27.4.):
"Thank you for your kindness and excellent welcome towards my gig at your place. You have wonderful staff and I am sorry that you had bad experiences with Johanna Tukiainen. I love to come back some time if you wish to perform. Best regards, Emmy Rich" - Emmyn kiitos II
Meillä oli yhteiskeikka Emmyn kanssa ja hän oli syystäkin vihainen, koska ravintola jätti kokonaan meidän palkat maksamatta!!!!!!!!!!"“Thank you Satumaa Bar Tallinn,
After a few chaotic days in the wonderful city of Tallinn I leave back to Sweden with a lot of memories and experiences. Good bad and ugly. I would like to thank Satumaa for their hospitality towards me, and their wonderful staff, especially Maria Huuhka. Unfortunately things didn't go as anyone planed.
I look forward to visit Tallinn under better circumstances next time.”
Blogiin: http://emmyrich.blogspot.fi/2014/04/thank-you-satumaa-bar-tallinn.html - Verkligen verkligen
The End of Story kirjoitti:
Emmy loukkaantui Tuksun käyttäytymisestä (FB-rapo 26.4. noin klo 20:50):
"You owe me money Johanna! You left me, without hotel, no payment and you used me for so much, I thought you where better than this! But you are drunk all the time, and you ruined my show and your own!
You are beyond repair. I hope you have a good life!!! You need serious help.
And I won't help you any more with anything! You are so disrespectful!!!
After all I have done to help you. I hope you're proud now!"
(”Olet minulle velkaa rahaa Johanna! Jätit minut, ilman hotellia, ilman palkkaa ja käytit minua hyväksesi niin paljon, luulin että olisit tätä parempi ihminen. Mutta olit juovuksissa koko ajan ja pilasit sekä minun showni että omasi!
Sinua ei voi enää auttaa. Toivottavasti sinulla on hyvä elämä!!! Tarvitset todellakin apua. Ja minä en enää auta sinua missään! Olet niin epäkunnioittava!!! Kaiken sen jälkeen, miten olen sinua auttanut. Toivottavasti olet ylpeä itsestäsi nyt!")Enkuntunneille Emmi, hop hop!
- Total Bullshit
Meillä oli yhteiskeikka Emmyn kanssa ja hän oli syystäkin vihainen, koska ravintola jätti kokonaan meidän palkat maksamatta!!!!!!!!!!"Emmyn ensi kommentti Sotanorsun Emmystä tekemiin väitteisiin 26.4. iltapäivällä:
“This is total bullshit! I wasn't even there.”
- Tuksu-syndrooma
Löytyyköhän tuo Hedermark-tila lääkärikirjasta?
- Aivot narikassa
Jännä kuvio.
Madamella on myös mielenkiintoinen ajatusmaailma - hän ei voi siis muuttaa paljon kehumaansa Ruotsiin, koska meni sukset ristiin siellä asuvan yhden ihmisen (Emmyn) kanssa. Kaikki ruotsalaiset tuli myös haukuttua samalla kertaa.
Sitten kysellään "No eikö suomalaiset kuitenkin tykkää Tuksusta???" ja ilmeisesti unohdetaan kaikki mitä Suomessa on tähän mennessä tapahtunut ja miten suomalaiset on haukuttu ja pistetty samaan nippuun. Eikös Suomen pitänyt olla Neuvostoliitto ja suomalaisten näätiä - miten täällä nyt Tuksusta tykättäisiin?
Madame on moneen otteeseen tituleerannut itseään maailman matkaajaksi. Miten on mahdollista, että kokenut ja maailmaa nähnyt ihminen joutuu kerta toisensa jälkeen höynäytetyksi ja kadottaa passinsa ja rahansa ja arvokkaimmat omaisuutensa? Pakko ihmetellä....
Vaikka ihmettelen myös tuota Emmyä....- pieni maailma
Ruotsiin ei, canarialle ei, marokkoon ei, viroon ei, johan alkaa maailma kutistuun? Miami vielä hohtelee, mutta taitaa olla liian kaukana ja kallis?
- Puliakan selitykset
USKOMATON ÄMMÄ !!! :-D ihan käsittämätöntä miten akalla on pokkaa heittää tollasta scheissea!!!
- mikä pelle
Tuo passi pitäis tatuoida sen otsalohokoon sekä kotiosoite mihin lähettään daamin.
- voi apua!
Mitähän se siellä takahuonnessa vonkuikaan rahanlisäksi, kun toinen mies ilmoitti olevansa homo ja toinen joutui turvautuun vaimonsa apuun?
- phöhöh
Eikä! Olisi ollut parempi, jos virolaiset poliisit olisivat karkoittaneet Tunkion itärajansa taakse.
- "Annoin vitamiineja"
Ariel-merenneidon tarina on tuksuaaninen meriselitys, OMG.
Miten asiat oikeasti menivät? Näin Ariel 23.4. myöhään illalla (kun Emmyn lento oli saapumassa Helsinkiin klo 22-23 välillä):
”Voi elämä!!!!! Heräsin vasta ÄSKEN!!!!!! Siivotakin pitäis, ruusuja ja sushia saada sekä kyyti kentälle...”
"Onko hirveän ilkeää jos ei hae vieraitaan lentokentältä? Kun mulla ei ole nyt autoa käytössä, kukaan ei suostu kuskiksi, ja taksit maksaisivat vajaa 100e edestakaisin.”
”Jaahas, no tämähän on helppoa Ei tartte suomalaisilta enempää enää vastauksia, vieraani maksavat itse omat lentonsa ja taksinsa hotelleihin ja mun luokse! Siis mitä ihmettä täällä tapahtuu, tuleeko tänne joku Julian lähettämä enkelilauma.......?"
Näin Ariel 28.4. aamulla:
"... Siivosin pari päivää, ostin kukkia, ryntäsin yöllä hakemaan sushia jota hän toivoi, tarjosin hänelle erilaisia terveysjuomia ja vitamiineja kun hän haluaa olla terveellinen..."- Mopitar
Huomasin tuon, kuten varmaan moni muukin. Mutta Tuksutinhan on glamourisen kuuluisa siitä, että muistaa ihan toista, mitä oikeasti tapahtui. Tod.näk. ketään vieraita ei ole Albertin lukaalissa käynytkään. Entäs ne kutsumansa bändin jäsenet Usasta ja Ruåttista? Mielikuvitusolentoja? Haamujengi?
- Tuksu nyssäköineen
Arielin kotiinpaluu. Ariel satamassa nyssäköineen satamassa (27.4.).Taustalla vartiointiliikkeen vartijat seuraavat merenneidon suoriutumista taksin saamisessa:
http://aijaa.com/N48xqH- Ilme poissaoleva...
Artistin reipas tuuletus ottaa lujille?
- Tyylikäz
Kesämekko talvitakki. Siitä tyyli lähtee. Misää Viuttonin matkalaukkusetti kaiverrettuine nimikirjaimineen?
Ei ole pitkään aikaan Johki hehkunut Betsey Johnsonista. Onko passé glamourartistien kohdalla? - Obelix-Tuksu
Tuksu Helsingissä ennen Tallinnaan lähtöä 24.4. Kevään muotitrendi:
https://lh6.googleusercontent.com/-9fHAlQlfk3Q/U1lsf_eR2mI/AAAAAAAAC7Y/xrwgsKtG3YY/s640/blogger-image--88304414.jpg
Voihan vuittoni! - “Kiitos Suomi"
“Kiitos Suomi
I hade a fun time in Tallinn and in Finland. I have met nice Finnish people and they where all very kind and helpful towards me. I like to visit Finland soon to have some shows. If you want to book me send me a message on my Facebook page https:/www_facebook_com/pages/Emmy-Rich/186210134811404
All the best...
Emmy Rich”
Blogiin: http://emmyrich.blogspot.fi/2014/04/kiitos-suomi.html - Jälkiaaltoja
Emmy Rich 28.4.14: “I was invited by Johanna to perform on Thursday the 24th and I did have my own show, and Johanna had her show, we where supposed to get paid from Satumaa for food, drinks, hotel, travel and performance. I was in Tallinn at my hotel on Friday night and not at Satumaa when Johanna had attacked.”
- Jälkimaininkeja
Emmy Rich 28.4.14: “I wish that Johanna don't think I am a backstabber. I just wanted to clarify that I was not at the Satumaa bar on Friday night when she had attacked. That's all. I am sad that she took it the wrong way.”
- ....................
Oksettaa ihmiset, jotka eivät hoidata itseään kuntoon!
Ei pelkkä nappien napsiminen mitään auta. Eikä niiden kanssa mitään viinaa lirputeta!
Vai onkohan niin, että ei enää uskallakaan kohdata elämää selvinpäin: Voisi vaikka kuolla siihen häpeään, kun kävisi miettimään mitä onkaan tullut tehtyä ja kirjoiteltua ja vieläpä koko kansan nähden!
Niin, sikäli mikäli niistä, ehkä joskus jopa ihan fiksuistakin aivoista (viittaan puhtaasti yo tutkintoon, joka ei toisaalta ole näköjään tae mistään...) on enää mitään jäljellä, jotta edes voisi tekonsa selvinpäinkään ymmärtää...
Kaikenkaikkiaan: Eihän tuolla tavoin kukaan loputtomiin elää...
Joko menee pullo kiinni tai arkun kansi ennen pitkää...- Kävelevä Kasvi
Tuksu alkaa olla kävelevä kasvi. Alkoholi ja lääkkeet ovat muuttaneet pään kemian pysyvästi; ei paluuta normi-ihmiseksi, enää. Emmy sai syystäkin tarpeekseen moisesta pummista ja vain sekasortoa synnyttävästä hahmosta.
- Röykkynä
Tilanne on yhä päällä. Tuksu huhuili Facebookissa 28.4. aamulla:
"Voiko joku lähettää mun emailiin juristi Anu Koivun numeron???? johanna¤dollsdancers.fi. Olen todella hädässä!!!!!!! Ole kiltti Sari Nygren ja pyydä Paulia ottamaan välittömästi muhun yhteyttä inboxiini!!!!!!! Mulla ei ole tällä hetkellä puhelinta ja olen oikeasti hädässä!!!!!!!!!"
Tuksu jatkoi: ”En pyytäisi apua, ellen ihan oikeasti olisi nyt kusessa ja siis tosi pahassa sellaisessa!!!!!!!”
Ja jatkoi: ”Olkaa kilttejä ja auttakaa mua!!!!!!”- Röykkynä
Tuksun aamuturina 28.4.
”NYT KYSE EI OLE SIITÄ, ETTENKÖ HOITAISI MUKA KOIRAANI HYVIN, RAKASTAN KAIKKIA KOIRIANI ENEMMÄN KUIN ITSEÄNI!!!!!!! SITÄPAITSI HE OVAT MAAILMAN LUOTETTAVIMPIA JA RAKASTETTAVIMPIA OLENTOJA!!!!!!!
Lopettakaa nyt mun kiusaaminen, mulla on vakava ongelma, jolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa että olisin "hullu", "mielenvikainen", "huumeiden käyttäjä" tms. yhtään mitään muutakaan, mulla on todettu masennus sekä alkoholinkäyttö ja piste!!!!!!!
Masentuneet ihmiset saavat pitää koiria ja muitakin eläimiä ihan siinä missä muutkin!!!!!! ja koko Suomi ryyppää, näin sen hyvin taannoisella Tallinan matkallani joten lopettakaa tekopyhyys!” - Aamuturinan jatko
Röykkynä kirjoitti:
Tuksun aamuturina 28.4.
”NYT KYSE EI OLE SIITÄ, ETTENKÖ HOITAISI MUKA KOIRAANI HYVIN, RAKASTAN KAIKKIA KOIRIANI ENEMMÄN KUIN ITSEÄNI!!!!!!! SITÄPAITSI HE OVAT MAAILMAN LUOTETTAVIMPIA JA RAKASTETTAVIMPIA OLENTOJA!!!!!!!
Lopettakaa nyt mun kiusaaminen, mulla on vakava ongelma, jolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa että olisin "hullu", "mielenvikainen", "huumeiden käyttäjä" tms. yhtään mitään muutakaan, mulla on todettu masennus sekä alkoholinkäyttö ja piste!!!!!!!
Masentuneet ihmiset saavat pitää koiria ja muitakin eläimiä ihan siinä missä muutkin!!!!!! ja koko Suomi ryyppää, näin sen hyvin taannoisella Tallinan matkallani joten lopettakaa tekopyhyys!”Aamuturinan jatko:
”Naurettavaa että ensin ihminen ajetaan täysin alas ja kiusataan henkihieveriin asti ja sen jälkeen aletaan "jeesustelemaan", että "älä nyt tee itsellesi mitään, kyllä se aurinko vielä paistaa." Ihmisellä on oikeus olla vihainen jos kohdellaan kuin eläintä!!!!!!”
- Nita 17.4.
"näyttää hyvältä nainen!!!!
9. huhtikuuta kello 17:00 · Tykkää · 4
Nita Seessalo Os Ruuska Tänks ellenNäytä käännös
9. huhtikuuta kello 18:30 · Tykkää
Emilia Halme Niin oot nätti! Ja pöllinyt mun verhot!
17. huhtikuuta kello 18:41 · Tykkää · 1
Nita Seessalo Os Ruuska Joo, mähän olen Tiettävästi ihan hirvee varas jos uskois sitä erästä suomen kauneinta naista
17. huhtikuuta kello 18:42 · Tykkää · 1
Emilia Halme Hah Juuri näin
17. huhtikuuta kello 18:46 · Tykkää
Nita Seessalo Os Ruuska Jep
17. huhtikuuta kello 18:48 · Tykkää" - Nita hetki sitten
"saamari ku en osaa skannata asiakirjoja!!!!!! perk......
noin tunti sitten · 1
Mia Mari Johanna Tukiainen Juristini auttoi, mutta sehän on hänen tehtävänsäkin, kiitos!
noin tunti sitten · 3
Mia Mari Johanna Tukiainen tarvitsen sen Johannan numeron!!!!!!! Mulla loppuu internet aika!
noin tunti sitten · 1
Mia Mari Johanna Tukiainen JOHANNA JALO, OTA MUHUN YHTEYTTÄ VÄLITTÖMÄSTI!!!!!!!!! NYTT ON KIIRE!!!!!!!
noin tunti sitten
Emmi Tilaeus Mitä oikein on tapahtunut?
noin tunti sitten
Mia Mari Johanna Tukiainen oon pahoillani sofi, poistan numerosi välittömästi tän jälkeen, mutta nyt on hätä
noin tunti sitten
Nita Seessalo Os Ruuska Joo, mä etsin sen numeron, taidettiin kirjoittaa se silloin paperille? Tossa keittiössä. Mä etsin sitä. Muistan hänen sukunimensä. Voin laittaa findiin viestiä... Laitan sulle yksityisviestin kohta....
50 minuuttia sitten
Mia Mari Johanna Tukiainen Kiitos, löysin sen jo! Ja laita se puhelin tulemaan mulle asap!
44 minuuttia sitten
Nita Seessalo Os Ruuska Joo, albertille?
42 minuuttia sitten" - asap
Jokohan puhelin on perillä?
- Nokia 6320
Ei ole vielä. Tuksu kirjoitti Facessa 28.4. noin klo 16:40: "toinen hlö joka ota muhun yhteyttä asap, on Salla Degrth!!!!!!! Tää on ihan syvältä kun ei ole puhelinta!!!!"
- Iso-Kvaakku
Tänään on selvinnyt nimiä:
- Johanna Jalo (Janakkala), Bella-mopsin virallinen omistaja
- Sari Nygren, Lieksan Apteekki
Ennestään tiedettiin:
- Anu Koivu (Helsinki), Tuksun juristi
- Salla Degerth (Helsinki), Tuksun yhden koiran omistaja, Helsingin Apteekki
- Nita Seessalo-Ruuska, eksmanakeri, puhelintoimittaja - Apteekki auttaa aina
Iso-Kvaakku kirjoitti:
Tänään on selvinnyt nimiä:
- Johanna Jalo (Janakkala), Bella-mopsin virallinen omistaja
- Sari Nygren, Lieksan Apteekki
Ennestään tiedettiin:
- Anu Koivu (Helsinki), Tuksun juristi
- Salla Degerth (Helsinki), Tuksun yhden koiran omistaja, Helsingin Apteekki
- Nita Seessalo-Ruuska, eksmanakeri, puhelintoimittajaSiis onko noi apteekkilaiset jotain tunkeron henk.kohtaisia tuttuja joilta se niitä nappeja sää, niinku tiskin alta?
- 3310
Ei kannattais toimittaa kuin Nokian 3310, kun se kuitenkin varastetaan seuraavalla keikalla, eipähän tule niin isoa vahinkoakaan, ja se on yksinkertainen käyttää.
- Se oli taistelu!
Tää on ihan huippua (lainaus avaustekstistä):
"Kyseinen nainen pahoinpiteli minut niin, että toinen jalkani on todennäköisesti murtunut, se on turvonnut ja toinen käteni ei liiku. Paikassa työskentelevä homoseksuaali baarimikko osallistui pahoinpitelyyni, ja minun päälleni heitettiin mm. suuri boolikulho."
Hih ja he! :)Näen sieluni silmin, kuinka iranilainen kurdinainen ja homseksuaali baarimikko yksissä tuumin ja urhoollisesti torjuvat raivoisan Sotanorsun hyökkäystä kaikin keinoin, mm. heittämällä boolikulhoja tätä kohti...- Kaksipäinen soturi
Todella eeppinen taistelu.
- Darrassako
Ihan aikuisten oikeasti. Ny on Johannan itse selvittävä sotkunsa. Niin meistä jokainen tekee.
Vastuuta tytteli sen aika on nyt?????!!! - ”ÄmTee” kiteytti
”ÄmTee” kiteytti asiat nasevaan tyyliinsä 28.4.14:
”Tuksun vaiherikas Tallinnan matka ja Bellan pelastus
Tuksulla siis oli varsin vaiherikas reissu Viron puolella. Saimme "kohublondimme" takaisin eilen, kun Viron poliisit saattelivat Tuksun Viron puolella satamaan ja lykkäsivät laivaan.
Etukäteen Tuksu hehkutti, kuinka saa kansainvälistä meininkiä keikalleen, kun mm. Yhdysvalloista asti tulee bändi. Loppupeleissä tämä kansainvälinen artisti osoittautui ruotsalaiseksi lauluntekijä Emmyksi (joka siis tehnyt Tuksun kaksi viimeisintä biisiä).
Tallinnan keikkakaan ei taas mennyt ongelmitta, sillä Tuksu oli kuuleman mukaan mm. pilannut Emmyn osuudet keikasta kännisellä örvellyksellään. Emmyn mukaan Tuksu oli jatkuvassa humalassa, jätti Bellan hoitamatta ja oli yöpymisjärjestelytkin sotkenut pahemman kerran.
Tuksuhan tietenkin syyttää tästä ravintolaa, jossa olivat esiintymässä, sillä ravintola ei ollut ruokkinut Bellaa kolmeen päivään eivätkä he olleet järjestäneet esiintyjilleen hotellimajoitusta. Nyt Emmy onkin yhtäkkiä ylimielinen ruotsalainen, joka hakee vain julkisuutta Tuksun kautta ja Tuksu puolestaan on se hyväntahtoinen emäntä, joka siivosi kaksi päivää, juoksi hakemassa tarjottavaksi vieraalleen sushit yms.
Varkauksilta ei tälläkään matkalla säästytty, sillä Tuksun mukaan häneltä on reissussa varastettu passi, kännykkä, rahat, Henna Kalinaiselta saatu rannekello, koruja ja ties mitä.
Ravintolassa tapahtuneen (väitetyn) pahoinpitelyn seurauksena Tuksulla on nyt jalka turvonnut eikä toinen käsi liiku. Kummasti kaikki raajat kuitenkin toimivat eilen Tuksun tullessa takaisin venäläiseen Helsinkiin. Tänään tosin saattaa jalkaa hieman koskea poliisiauton potkimisesta.
Suomen päässä Tuksu joutui Tullin haaviin, kun paperiton ja todennäköisesti rokottamaton Bella oli mukana reissussa. Reilu tunnin vänkäämisen päätteeksi Tulli pelasti Bellan ja Poliisit toimittivat Bellan parempaan talteen.
Tuksu joutui siis lähtemään yksin kassiensa kanssa Helsingin baariin surkuttelemaan elämäänsä. Toivon mukaan Tuksu ei enää Bellaa tule näkemään, mutta kuten muutkin koirat, on Bella myös korvattavissa ja todennäköisesti uusi koira roikkuu Tuksun käsivarrella nopeampaa, kuin arvaammekaan...”
Kotiinpaluu tuuletellen: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/21331/2014/04/28/p18mjisno720qfhi1358fh1o4t1.jpg
7L: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Tuksun-vaiherikas-Tallinnan-matka-ja-Bellan-pelastus/1041435- Merenneito Ariel-Tuc
Merenneito Ariel-Tuksun uudet Louboutinit, laivoja ei enää tarvita, ja Tullit voi kiertää:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/10253854_10152203669601840_8554614693228708392_n.jpg
- Totta joka sana
Huh, onneksi Johanna kertoi asioiden oikean laidan riittävän kuvaavilla adjektiiveilla! Me ensin luulimme, että Johanna olisi kännissä sekoillut asiansa.
Johannahan on ollut tapansa mukaan vain hyväsydäminen, vieraanvarainen ja antelias, ja nukkunutkin rauhallisesti eikä mitään ryypännyt ollut koko päivää. Mutta tuo selkäänpuukottaja, valehteleva ylimielinen ruotsalaisnirppanokka Emmy pilasi koko matkan! Ja tämä meni vielä pahemmaksi, Satumaa ravintolan naistyöntekijä kävi Johannaan törkesti käsiksi, vain koska Johanna antoi huomaavaisen luonteensa vuoksi ystävällisen kehun! Homobaarimikkokin, samalainen väkivaltainen sekopää heitti Johannan päälle tavaroita. Ravintoloitsijakin osoittautui sopimusrikkojaksi, joka ei maksa edes palkkaa. Kaikenkukkuraksi joku suomalainen mieskin osoittautui pelkäksi kusettajaksi.
Siis pelkkiä valehtelevia, julkisuushakuisia, varkaita, väkivaltaisia ja pettureita ihmisiä oli nuhteettoman Johannan reissu täynnä.
Ei ihme, että ensin matkastaan innostunut Johanna on joutunut pettymään, itkemään ja ollut peloissaan Tallinnassa ja masentunutkin itsemurhan partaalle. Onneksi Johanna tekee jälleen rikosilmoitukseen itseensä kohdistuneesta oikeusmurhasta.
Kyllähän me jokainen nyt tämä ymmärretään.- Lonksu Ratas
Minä ainakin ymmärsin heti, mistä oli kyse.
- Jollaksen ravustaja
Ja pidämme Tuksusta kuten kaikki suomalaiset. Ylimielisiltä ruotsalaisilta ei kysytä.
- Anu 18
Jos se suomalainen kusettaja on nusassu eikä maksanut.
Sehän olisi julma oikeus rikos naistenkuvatusta kohtaan.
Katkerana ajattelen niitä kaikkia verorahoja joita noiden sisarusten elämään on uhrattu. Ei kait ilmaiseksi laivamatkaa tehnyt, vai maksaisiko Viron valtio siitä että pääsi eroon.
tietty mässäsi vielä ykköskattauksessa. Kumma kun ei ole matkastaan mitään maininnut.
Kaiken lisäksi taitaa sisuskalunsa olla ruostumatonta terästä. - kiitti, mietiskelijä
Hymy-näätien palstalla ”mietiskelijä” (suuret kiitokset!) tänään raportoi kaverinsa la 26.4. -havainnot Tallinnasta näin:
”No niin nyt sain vähän kaverilta rapsaa Tallinnan reissulta.
Eli kuten aiemmin kirjoitin niin kaverini oli lauantai-iltana törmännyt Tuksuun käsittääkseni Metropol-hotellin baarissa. Kello oli ollut noin 8 illalla, ja Tuksu oli just herännyt jostain ja oli ollut ihan hirveässä krapulassa ja oli yrittänyt pummia kaverilta juomaa siinä kuitenkaan onnistumatta.
Tuksu oli ollut ihan järkyttävän räjähtäneen näköinen ja sen huulet oli kuulemma aivan järkyttävät. Monta kertaa karmeammat kuin kuvissa. Lisäksi Tuksu oli haissut koiran ku-selle.
Johanna oli yrittänyt pummia pääsyä yöksi mun kaverin huoneeseen, mutta kaveri oli sanonut ei. Aamulla Tuksu oli kuitenkin istunut hotellin aulassa netissä. Tiedä sitten, missä oli yöpynyt, koska omaa huonetta hänellä ei hotellissa ollut.
Lisäksi vielä mainittakoon, että kaveri oli silloin lauantai-iltana hoitanut Bellaa puoli tuntia, kun Tuksu oli käynyt jossakin, ja kaveri kertoi, että koko koira oli haissut ihan järkyttävästi koirankuselle.”- Silmänsoma
Nimim. ”mietiskelijän” jatkokommentti: ”Ai niin unohtui kertoa että Tuksu oli hehkuttanut mun kaverille että Satumaan keikka oli ollut jättimenestys.”
- ASAP
Silmänsoma kirjoitti:
Nimim. ”mietiskelijän” jatkokommentti: ”Ai niin unohtui kertoa että Tuksu oli hehkuttanut mun kaverille että Satumaan keikka oli ollut jättimenestys.”
Aamukahvit meni väärään kurkkuun, kun nauran vedet silmissä! Aluksi kauhistelin ja jäin tähän Tuksu-suoleen koukkuun, kun ei millään meinaa tajuta, että hän ei tajua.
Välillä sen touhut kouraisee vatsan pohjasta, kun on niin järkkyjä tapahtumia...Sitten tulee aina vaan järkympää. On ollut nyt sellanen Eestin turnee takana, että jos tosta voi kukaan selvitä, mutta kappas vaan on neito rantautunut alta aikayksikön ja tuulettaa jo kotimaan kamaralla! Omin sanojensa mukaan suuri menestys??
Nyt Mia Mari Johanna Tukiainen olet varmasti kiva ja fiksu ja kaunis ja vaikka mitä ilman noita
kemikaaleja ja juomia! Usko pois , jos luet tämän! Sulla voi oikeasti olla ja varmaan on hieno elämä vielä edessä, jos nyt lähdet vieroitukseen! Se on varmasti kovaa, mutta miljoona kertaa tulos on kannattavaa itsesi takia ja omaistesi! Sinulla on sisua, ei sotanorsuksi aiheetta kutsuta! Käytä Johanna-kulta se sisu NYT itsesi parantamiseen ja vieroitukseen ASAP!!!! Ensimmäiselle vieroitusklinikalle äläkä kirjoita nettiin, ennen kuin olet selvinyt. Kirjoita vaikka sitten miltä tuntuu olla selvinpäin. Täällä ihmetellään miksi sinua haukutaan, mutta se loppuu heti, kun et enää kehuskele millään, koska nyt EI ole oikeasti Mitään hienoa tässä. Toivon ja rukoilen, että luet tän ja niin toivoo moni muukin! Voi olla, että jopa joskus voit nauraa näille jälkeenpäin.... tai sitten et! Asioilla on tapana järjestyä lopulta. - kakskytkahdeksan
Mitenkä tuo heppu on voinut hoitaa Tunkin koiraa, jos sen kerran on tulli takavarikoinut??
- Aikajanaa
kakskytkahdeksan kirjoitti:
Mitenkä tuo heppu on voinut hoitaa Tunkin koiraa, jos sen kerran on tulli takavarikoinut??
Koiran hoitaminen tapahtui la-iltana 26.4. Tallinnassa Hotelli Metropolin loungessa. Tuksu pyysi kaveria katsomaan koiran perään hetken. Tuksu oli ollut puoli tuntia poissa ja veti viivat jossain kadulla. Sitten hän palasi, ja kaveri pääsi jatkamaan lomaansa.
Tulli otti Bella-mopsin pois Tuksulta su-iltana 27.4. Helsingin satamassa. - eläinparka
Aikajanaa kirjoitti:
Koiran hoitaminen tapahtui la-iltana 26.4. Tallinnassa Hotelli Metropolin loungessa. Tuksu pyysi kaveria katsomaan koiran perään hetken. Tuksu oli ollut puoli tuntia poissa ja veti viivat jossain kadulla. Sitten hän palasi, ja kaveri pääsi jatkamaan lomaansa.
Tulli otti Bella-mopsin pois Tuksulta su-iltana 27.4. Helsingin satamassa.Syystäkin.
- Lyhyt vapaus
eläinparka kirjoitti:
Syystäkin.
Mutta meni vain pari vuorokautta, ja Tuksutin sai mopsin takaisin...
- Ihmeparantuminen
Nopeasti parani murtunut jalka kun ei joudukkaan kaltereiden taakse.
Vappuaattona voi kävellä korkeimmissa koroissa jotka löytää:
" Hyvä Jossu!!!
58 minuuttia sitten
Mia Mari Johanna Tukiainen
noin tunti sitten
Aloin itkemään äsken ilosta!!!!!!!!!!! Piti irrottaa tekoripseni ja piilolinssit kun en näe enää mitään!!!!! KIITOS SUOMI, OLETTE SITTENKIN OIKEUDENMUKAINEN VALTIO JA USKONI PALASI TEIHIN!!!!!!!!!! HOVIOIKEUS TYRMÄSI VANKEUSTUOMIONI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LISÄKSI SAIN BELLA MOPSINI TAKAISIN, SAMOIN NASSUN!!!!!!!!! ESMERALDA HAETAAN POLIISIVOIMIN TAKAISIN MULLE! TÄMÄN KUNNIAKSI JUHLIN VAPPUA ENEMMÄN KUIN KOSKAAN OLEN JUHLINUT!!!!!! Avaan huomenna Dom Perignon shampanjapullon, laitan päälleni seksikkään leopardimekon jonka juuri ostin Susanna Penttilän Ferrerin liikkestä (myös keikkojani varten), laitan korkeimmat korkoni jalkaan mitä löytyy ja juhla-asut koirilleni päälle!!!!!! Tarvitsen vielä jonkun hyvän miehen joka rakastaa minua ja olen täysin onnellinen elämääni!!!!!!! VOI KUN JULIA OLISI KUULLUT TÄMÄ UUTISEN ELÄESSÄÄN, HÄN ITKI MONTA VIIKKOA SEN MUN VANKEUSTUOMION TAKIA, HALUAISIN ETTÄ JULIA TIETÄÄ NYT, ETTEN JOUDU KALTEREIDEN TAAKSE!!!!! AMEN JA HALLELUJA!
Jaa"- Ariel menee Miamiin
Tuksu 29.4. illalla jaksoi haavehtia hurhapäisenä:
”JENKKEIHIN SEURAAVAKSI!!!!!!
RAKASTAN SUA JULIA ENKÄ LUOVUTA KUTEN LUPASIN SULLE!!!!!!!”
- Lopun loppua
Glamourin historiallisten tapahtumien valtava vyöry jatkuu... Sitte äkkipysähdys!!!
- Hymy 7.5.2014
Hymy 7.5.2014:
”Johanna Tukiainen pahoinpiteli Tallinnassa
- kohuvideo K-18!
Vastikään 105 tunnin yhdyskuntapalveluun pahoinpitelyistä hovissa tuomittu Johanna Tukiainen pahoinpitelee miestä Hymyn haltuunsa saamalla kohuvideolla. Kyse on parin viikon takaisesta keikkamatkasta Tallinnaan.
Videolla ravintolasta lähtevä Tuksu palaa ”hakkaamaan” kadulla huutelevia miehiä. Hän hyökkää videokuvaa ottavan miehen päälle.
- Hän raapi minua ja jouduin puolustautumaan, mies selittää Hymylle.”
Video artikkelin yhteydessä: http://www.hymy.fi/uutiset/johanna-tukiainen-pahoinpiteli-tallinnassa-kohuvideo-k-18- Hyökkäysnorsu
Sama video Aijaa.comissa (Huom. Jos sulla on esim. AdblockPlus-mainosten estoohjelma päällä, ota se väliaikaisesti pois, ja video avautuu):
http://aijaa.com/1PfkEH
- kakskertaa tappelus?
Oliko tämä nyt erijuttu kuin se ravintolantakahuoneessa tapahtunut? Siellä hyökkäs joku ulkolainen nainen kimppuun?
- ht4h42
No miltäs näyttää? Näyttääkö tuossa videossa siltä, että ollaan ravintolan takahuoneessa?
- VAARAILMOITUS!
Vaarailmoitus kansalaisille! Johanna Tukiaisen tappelutekniikan tyypilliset piirteet:
* Pyrkii lähietäisyydelle viekkaudellä ja viatonta esittämällä, "muina miehinä."
* Sitten pyrkii kohteen hiuksiin käsiksi ja horjuttaa tämän nopealla tukkanykäisyllä pois tasapainosta.
* Huitovin käsin yrittää raapia kohteensa kasvoja (silmiä) ja kaulan aluetta (kaulavaltimoita) auki, yrittää kaataa uhrinsa maahan, ja jos pääsee niskan päälle, lievimmässä muodossa vain puree uhria kasvoihin.
* Vaihtoehtoisesti, jos on kättä pidempää saatavilla, esim. skumppapullo, hän vetäisee sillä raskaan kaarilyönnin uhrinsa päähän.
* Taistelutilanteissa hänen vasenkätisyydestään on etua hämäys- ja yllätysmomenttina.
* Huom! Kukaan ei osaa odottaa naishenkilöltä noin brutaaleja tekoja. Sellainen yllätysmomenttina voi hetkeksi lamaannuttaa uhrin puolustautumisen, mikä voi olla kohtalokasta uhrille.- Ruptsi
Onneksi ei osaa kung fu -potkuja, joita sai varoasaavansa Jullelta alvariinsa.
- Katuhorottaja
Hymy 8.5.2014:
”Tukiainen pahoinpiteli Tallinnassa, uhrilta yllätystempaus - katso myös riehuntavideo!
Johanna Tukiainen keikkaili Tallinnassa noin kaksi viikkoa sitten. Hymy sai haltuunsa videomateriaalia, jossa keikkakuningatar hyökkää suomalaismiehen päälle. Tuksu raivostuu, kun häntä kuvataan julkisella paikalla. Mies sai kamppailussa raapimisjälkiä ja hänen paitansa repetyi.
Hymy tavoitti miehen kommentoimaan pahoinpitelyä.
- En halua enää kommentoida asiaa mitenkään, mies toteaa.
Oletko aikeissa tehdä asiasta rikosilmoituksen?
- Tämä on osaltani tässä, en aio. Enkä enempää kommentoida tätä myöskään.
Tiesithän, että Tukiaisen kaksi vankeustuomiota muutettiin juuri äskettäin 105:ksi päiväksi yhdyskuntapalvelua, joten uudet pahoinpitelyepäilyt eivät tee hyvää?
- Hmph…
Taidat olla jalo mies kun jätät asian sillensä?
- Joo näitä sattuu, en halua kommentoida enempää.
Katso K-18-shokkivideo tapahtumista: http://www.hymy.fi/uutiset/johanna-tukiainen-pahoinpiteli-tallinnassa-kohuvideo-k-18 ”
Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tukiainen-pahoinpiteli-tallinnassa-uhrilta-yllatystempaus-katso-myos-riehuntavideo - Rehti suomalainen
Kaikki valehtelee. Mutta Tuksu ei puhu bull-shittiä!!!,!! Uskokaa nyt!!
- 40+40
Kuvat ei valehtele koskaan.
- Syntymäsynkkä
Arvoisa nimimerkki ”Helena Rapakontaka” julkaisi tänään hymy-näätien palstalla silminnäkijäkertomuksen huhtikuun lopun Satumaa-keikalta. Suuret kiitokset julkaisusta hänelle! Kertomus:
”Satu elämää Satumaan keikalla (silminnäkijän kertomus tapahtumista)
Olin itse paikalla torstaina (24.4.), mutta jouduin lähtemään ennen keikkaa. Tuksuhan kiskoi ennen keikkaansa ainakin 2 pulloa kuohuviiniä ja jonkin verran votkaa. Emmy pyysi jossain vaiheessa lasin vettä, niin sitten Tuksu selitti, kuinka hän suomalaisena juo vähän enemmän alkoholia. Tuksu luuli ilmeisesti minua virolaiseksi, enkä viitsinyt oikoa käsitystä.
Keikka oli mennyt Tuksulle tyypilliseen tapaan. Hän oli tullut mölisemään kesken Emmyn esitystä, oli vilautellut toosaansa ja toivo ja onnikin oli yleisöä tervehtineet.
Hän oli aiheuttanut baaritappelun poikasta ensin maksattamalla jollain juomiaan ja ottanutkin toisen miehen mukaansa lähtiessään baarista. Koiran ja Emmyn oli tietenkin unohtanut matkasta, kuten myös kaikki tavaransa. Tuksu oli heitetty jo torstaina ulos baarista, kun oli soittanut suutaan.
Perjantai-iltana (25.4.) Tuksu oli pölähtänyt baariin ja halunnut keikkapalkkaa summan x (en enää muista summaa, mutta oli se enemmän kuin kymppi tai kaks :P). Tuksu oli sitten halunnut keskustella baarin "omistajan" kanssa (eli vanhemman baarimikon, Tuksun kutsui tyyppiä portsariksi). Rouva (eli oikean omistajan vaimo) oli tullut paikalle, ja yllättäen Tuksu oli jäänyt ilman rahaa.
Koska omistajat ovat ulkomaalaisia, niin Tuksu on tästä keksinyt, että rouva on varastanut hänen passinsa ja iphonensa (todellisuudessa hän oli hukannut ne jonnekin edellisyön reissullaan). Rouva oli kysynyt kyllä Tuksulta, että mitä vit-tua hän edes tekisi Tuksun passilla, kun itselläänkin on Suomen passi.
Tuksua käskettiin ottamaan kamansa sieltä baarin toimistosta ja lähtemään. Siinä samalla Tukiainen yritti varastaa 2 muovikassillista rouvan kenkiä. En tosin tiedä, mitä vit-tua se niillä olisi tehnyt, rouvan jalan koko 39-40 ja Tuksulla 36-38.
Ja kun rouva kehtasi huomauttaa, että ne kenkäkassit ovat hänen, niin siitähän se riemu repesi. Tuksu oli hyökännyt kiinni rouvan hiuksiin, ja kun siitä oli saatu irti, niin oli käynyt vanhemman baarimikon silmille. Kirjaimellisesti niillä pitkillä ho-rokynsillä kun kävi naamaan kiinni, oli senteistä kyse, ettei mies ole sokea. Naama oli aika hurjan näköinen (valitettavasti en kehdannut kysyä saanko ottaa kuvaa).
Tuksu oli myös purrut rouvan miestä, nuorempaa baarimikkoa, sekä sitä oikeaa ovimiestä. Rouvan miehellä ja nuoremmalla baarimikolla oli molemmilla komeat hampaanjäljet (Tuksulla on niistä päätellen vielä kaikki hampaat tallella), ja portsaria oli yrittänyt purra takin läpi. Samassa rytäkässä Tuksu oli repinyt kummankin baarimikon paidat.
Rouvalta Tuksu repi ainakin toisen korviksen korvasta. Ei ollut ihan pelkkää kansalaisluottamusta Johanna nauttinut ja tuskin pelkää viinaakaan, oli ollut aivan sekopäinen. Jollain konstilla sen oli portsari saanut raahattua porttikongiin (uus mies oli kantanut tavaroita). Siitä on otettu se Hymyssäkin ollut video, kun Tuksua härnätään baarista ulos lentämisellä.
Tapahtumat ovat myös ravintoloitsijan videolla, koska baarissa on nauhoitusjärjestelmä.
Edit. Ulosheittämisen jälkeen Tuksu oli raivokkaasti pyrkinyt takaisin sisälle ja tehostanut vaatimuksiaan hakkaamalla terassituolilla baarin ikkunaa.”- Riivattu Sielu
Joko te uskotte, että Johanna Tukiaisessa asuu RIIVAAJA!!!!
- Syntymäsynkkä
Arvoisa nimimerkki ”Helena Rapakontaka” kertoi lisää (kiitokset!) yksityiskohtia Tuksun Satumaa-keikan vaiheista:
”Tuksu sai Satumaan keikan silkalla peräänantamattomuudellaan.
Silloin Ariel-tukkareissulla (alkupuolella maaliskuuta 2014) hän oli tullut Satumaahan asiakkaana laulamaan karaokea ja tarjoutunut tulemaan keikalle myöhemmin.
Tällä ensimmäisellä käynnillään Tuksu oli riehunut räkäkännissä, tissit paljaina. Hän oli heittäytynyt keskelle salin lattiaa ja alkanut ”esiintyä” selällään lattialla, jalat kohti kattoa ja ilman housuja. Kuulemma tottuneimmatkin seksiklubien asiakkaat olivat kääntäneet katseensa ja solvanneet Tuksun simpukkaa…
Tämä ensitapaaminen Ramin (Satumaan baarimikon) kanssa johti siis siihen, että tämä sanoi ”no, tule nyt sitten… keikalle.” Ja kuten tavallista, oli vaatimuksena vaaleanpunaiset ruusut ja koiranruuat back stagelle. Muutamaa päivää ennen h-hetkeä tuli vielä Nordean tilitiedot ja vaatimus ennakon sekä ripsienpidennyksien maksamisesta. Näihin uusiin ehtoihin ei Rami suostunut.
– Maksamme keikan jälkeen emmekä koskaan mitään ennakkoja, Rami totesi.”
Osa 1 (3).- Syntymäsynkkä
Jatkoa, osa 2 (3):
”Keikkapäivän lähentyessä (24.4.14) Rami kertoi käyneensä henk.koht. maksamassa satamassa Linda-linen liput Tuksulle sekä varanneensa ja maksaneensa hotellihuoneen hotelli Snellissä.
Ramille oli yllätys, että esiintyjiä olikin tulossa kaksi. Kun hän meni satamaan vastaan Tuksua, koko tienoo oli tyhjä lukuun ottamatta yhtä ujon näköistä nuorta naista syntentisaattori kainalossa (Emmi).
Tuksu oli vielä laivassa, jossa hän oli joutunut sanaharkkaan henkilökunnan kanssa. Kun Tuksu vihdoin tuli laiturille, hän oli valmiiksi raivotilassa ja päissään kuin ankka.
Ravintolan 3. kerroksen konttoritiloissa Tuksu imi ”tupla-shotteja” ja shamppakaljaa pari tuntia ennen esiintymistään, joka sitten menikin, kuten julkisuudessa on jo kuvattu.
Esiintymisensä jälkeen Tuksu lyöttäytyi yhden ravintolan vakikundin kylkeen ja pariskunta lähti yhdessä jättäen Emmin yksin ravintolaan. Tuksu ei ollut edes kertonut Emmille mitään hotellista, jossa tämä voisi yöpyä.
Tässä vaiheessa Ramikin oli jo lähtenyt kotiin, mutta hänelle soitettiin ja hän järjesti tuttunsa viemään Emmin yöpaikkaan.
Seuraavana päivänä Emmi harhaili yksin pitkin Tallinnaa, aina välillä käyden ravintolassa kysymässä Tuksun perään. Lopulta Emmi vietiin laivaan syntsikoineen ja good bye!”
Osa 2 (3): - Syntymäsynkkä
Syntymäsynkkä kirjoitti:
Jatkoa, osa 2 (3):
”Keikkapäivän lähentyessä (24.4.14) Rami kertoi käyneensä henk.koht. maksamassa satamassa Linda-linen liput Tuksulle sekä varanneensa ja maksaneensa hotellihuoneen hotelli Snellissä.
Ramille oli yllätys, että esiintyjiä olikin tulossa kaksi. Kun hän meni satamaan vastaan Tuksua, koko tienoo oli tyhjä lukuun ottamatta yhtä ujon näköistä nuorta naista syntentisaattori kainalossa (Emmi).
Tuksu oli vielä laivassa, jossa hän oli joutunut sanaharkkaan henkilökunnan kanssa. Kun Tuksu vihdoin tuli laiturille, hän oli valmiiksi raivotilassa ja päissään kuin ankka.
Ravintolan 3. kerroksen konttoritiloissa Tuksu imi ”tupla-shotteja” ja shamppakaljaa pari tuntia ennen esiintymistään, joka sitten menikin, kuten julkisuudessa on jo kuvattu.
Esiintymisensä jälkeen Tuksu lyöttäytyi yhden ravintolan vakikundin kylkeen ja pariskunta lähti yhdessä jättäen Emmin yksin ravintolaan. Tuksu ei ollut edes kertonut Emmille mitään hotellista, jossa tämä voisi yöpyä.
Tässä vaiheessa Ramikin oli jo lähtenyt kotiin, mutta hänelle soitettiin ja hän järjesti tuttunsa viemään Emmin yöpaikkaan.
Seuraavana päivänä Emmi harhaili yksin pitkin Tallinnaa, aina välillä käyden ravintolassa kysymässä Tuksun perään. Lopulta Emmi vietiin laivaan syntsikoineen ja good bye!”
Osa 2 (3):Jatkoa, osa 3 (3):
”Tuksu ilmaantui myöhään seuraavan päivän iltana järjettömässä kännissä huutamaan ”varastettujen” tavaroidensa perään. Tosiasiassa hän oli sen miehen kanssa lähtiessään jättänyt pussukkansa ja kassinsa ravintolan konttoriin. Sinne hänet ohjattiin niitä hakemaan.
Kännin suomalla varmuudella hän pyyhkäisi kassiinsa myös pöydällä olleet kaksi iPhonea ja kolme paria henkilökunnan yksityisiä kenkiä. Rami esti Tuksua viemästä hänelle kuulumattomia esineitä. Silloin Tuksu oli silmittömällä raivolla hyökännyt Ramin kimppuun.
– Hän alkoi raapia kasvojani, kertoi Rami. – Tuksu tähtäsi suoraan silmiin. Sain kolme syvää, pitkää naarmua kummankin silmän ympärille. Niistä vuosi verta niin, että olin kuin vampyyri…
Hyökkäyksen seurauksena Ramillä oli vielä yli kaksi viikkoa myöhemmin punertavat arvet silmien ympärillä, ruvet olivat jo irronneet.
– Tuksu oli niin voimakas, että tarvittiin kolme miestä poistamaan kiroileva, hakkaava, raapiva ja rimpuileva nainen ulos ravintolasta. Varmasti hän oli nauttinut muutakin kuin viinaa. Pirinisteillähän on tuollaiset uskomattomat voimat, Rami arveli.
Kun Tuksu saatiin ulos kamppeineen, ravintolan ovet lukittiin. Tuksu pyrki takaisin sisälle mm. hakkaamalla lasiovia terassin alumiintuolilla.
– Kaikki on nauhoilla. Meillä on sisällä kolme kameraa ja ulkopuolella yksi, sanoi Rami.
Viimein Tuksu sai tarpeekseen riehumisesta, ja seuralainen sai hänet houkuteltua pois.
Tämän seikkailun jälkeen kadulla tapahtui vielä Hymyn julkaiseman videon hyökkäys ärsyttäjän päälle.
– Monet varoittivat minua mitenkään sekaantumasta Tuksuun. Nyt tiedän, että olisi pitänyt uskoa, Rami katui. – Tekemällä ilmoituksen tästä ”keikasta” olisin saanut Tuksun ykp:n peruttua, mutta en halunnut enää saada hänestä ikuista riesaa.”
Osa 3 (3).
- Jopa yliklamuuria...
Glamour on niin uskomatonta!
- Kohta käy kylmät
Emme voi vätttyä ihmisuhreilta Johanna Tukiaisen väkivaltaisen kierteen yhä vaan jatkuessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161625Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14733- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498