Katsastus mies ehdotteli että olisi aika vaihtaa öljypohjan tiiviste corollaan. Joutuuko tuossa ottamaan pakoputken irti vai lähtee öljypohja välistä? Onko vaihdossa muuta huomioitavaa? Auto siis 1,3 4e-fe koneella.
Corolla -93 öljypohja
5
246
Vastaukset
- corolla 1.6 2000
3ZZ-FE Corollassa vm2000 pakoputki lähtee moottorin rintapellinpuoleisesta päästä, joten se ei ole edessä.
Onko kone samoin päin selviää kun tunkasee lapasen koneen ja rintapellin väliin ja kokeilee tuntuuko lämpöä. - corolla1
Vasta vaihdettiin öljypohja 1993 corollaan. Kyllä piti käyttää pakoputki irti pakosarjaan päin.
- Toyota mekaanikko
Kannattaa aloittaa ylhäältä. Eli konepelti irti ja siitä alaspäin, loppujen lopuksi käteen jää öljypohja.
- 11v muttei 15v
Vatipää, puristeletko niitä naaman finnejäsi peräaukosta käsin?
- Toyota mekaanikko
11v muttei 15v kirjoitti:
Vatipää, puristeletko niitä naaman finnejäsi peräaukosta käsin?
Nyt olet ihan hakoteillä, en puristele finnejä. Kerrotko ihan mielenkiinnosta tuosta peräaukko fantasiastasi. Lähinnä se, että onko vati päässäsi, kun tämä mieliteko tulee vai mitä tarkoitit pitäessäsi vatia päässäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876