Tähtien tähti, onnittelut!!!!

Annu.

Jari se vaan on melkoinen kaveri. Onnittelut voitosta, olet tähtien tähti!
Upea monilahjakas ja monipuolinen ja hallitsee viihdyttämisen ja esiintymisen.
Taas nähtiin mihin kympin kuningas pystyy.

13

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä Diandra paremmin lauloi. Jari on muutoinkin turhan äitelä mun makuun ainakin.

• Annu.

Hittoako tulet tänne väittelemään kun makusi tiedetään jo.

• Annu. kirjoitti:

Hittoako tulet tänne väittelemään kun makusi tiedetään jo.

Mulla on ihan yhtäläinen oikeus sanoa mielipiteeni kuin sullakin.

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

Mulla on ihan yhtäläinen oikeus sanoa mielipiteeni kuin sullakin.

Asenteesi on mä musta mulle kaikki nyt heti. Tuota äitelää oon hokenut aina. Jari lauloi upeasti nuo biisit eikä ollut missään äitelä.
        Älä sitten vikise kuin rotta kun Tapsukka-papparaisen palstalla tulee takkiin.
        Eikä se äijä koskaan pystyisi samaan kuin kuka hyvänsä noista kilpailijoista.
        Kas tossa kisassa vaadittiin taitoja ja lahjoja. Monipuolisuutta.
        Kun ajattelee niin tuntuu surkuhupaisalta jos Tapsukka olisi ollut kisaamassa. Voi taivas, mikä vitsi.

• Annu. kirjoitti:

Asenteesi on mä musta mulle kaikki nyt heti. Tuota äitelää oon hokenut aina. Jari lauloi upeasti nuo biisit eikä ollut missään äitelä.
        Älä sitten vikise kuin rotta kun Tapsukka-papparaisen palstalla tulee takkiin.
        Eikä se äijä koskaan pystyisi samaan kuin kuka hyvänsä noista kilpailijoista.
        Kas tossa kisassa vaadittiin taitoja ja lahjoja. Monipuolisuutta.
        Kun ajattelee niin tuntuu surkuhupaisalta jos Tapsukka olisi ollut kisaamassa. Voi taivas, mikä vitsi.

Sun leukavelmun on turha syytää noita typeriä ja älyvapaita loukkauksias taas täälläkin.
        Kyllä huomaa ,että et tiedä Tapsasta tuon taivaallista. Tapsa on laulaja, josta yksipuolisuus on niin kaukana kuin olla voi .Hänestä on vaikka minkä tyylisten biisien esittäjäksi. Tapsa kun olisi ohjelmassa ollut, niin teikäläiseltäkin olisi loksahtanut väkäleuka lattiaan. Tapsa ei yllätyksiä kaihda ja osaa heittäytyä ja laittaa täysillä likoon itsensä .

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

Sun leukavelmun on turha syytää noita typeriä ja älyvapaita loukkauksias taas täälläkin.
        Kyllä huomaa ,että et tiedä Tapsasta tuon taivaallista. Tapsa on laulaja, josta yksipuolisuus on niin kaukana kuin olla voi .Hänestä on vaikka minkä tyylisten biisien esittäjäksi. Tapsa kun olisi ohjelmassa ollut, niin teikäläiseltäkin olisi loksahtanut väkäleuka lattiaan. Tapsa ei yllätyksiä kaihda ja osaa heittäytyä ja laittaa täysillä likoon itsensä .

Tiedän tarpeeksi, enempää en todellakaan halua tietää.
        Olisi joo leuka voinut loksahtaa mutta hampaiden puremisesta ja narskuttelusta kun olis ollut niin järkyttävää. Tuskin tosin muuten edes katsoisin jos se olis mukana mut ihan vaan siksi että saisi nauraa vatsansa kipeäksi. Se kuulemma pidentää ikää :)
        Monipuolisuus ei ole sitä että veisaa biisit läpi vaan että osaa heittäytyä kunkin genren mukaan. Sitä se ei taatusti osaa. Et sitten huomannut tuota katsoessasi mitä on heittäytyminen. No, sinun vaaleanpunaisten Tapsukka-lasiesi takaa ei mitään huomaakaan.
        Tämä ei ole Tapsukka-hihhuleiden palsta joten en ala väittelemään tosta äijäpahaisesta täällä.
        Siirrytäänpäs sinne kinaamaan.

• Oikein meni

Voitto meni niin oikeeseen osoitteeseen! Pelkäsin koko ajan että taas söpö mutta karismaton pikkutyttö voittaa. Onhan Didi siis tosiaan suloinen ja vaatimattoman oloinen kiltti pikkutyttö, mutta olisi ollut suorastaan naurettavaa jos hänet olisi jo tässä vaiheessa uraansa valittu tähtien tähdeksi. Surettaa lahjakkaampien ja karismaattisempien tähtien putoaminen ja "häviäminen" tälle median uudelle lemmikille.

Vaikka siis iloitsenkin Jarin voitosta, en olisi pahastunut esim. Irinan, Vickyn tai Olli Hermanninkaan voitosta. Ainut asia mistä olen tuomarien kanssa samaa mieltä, Diandra saattoi hyvinkin olla paras laulaja, peittoaa ainakin laulutaidollaan Olli Hermannin, mutta ymmärtääkseni tämä ei ollut pelkkä laulukilpailu. Tähtien tähdeltä vaaditaan paljon muutakin, eikä Diandra ole vielä lähimainkaan valmis. Joskus tuollainen median ja tätien ja setien ylenmääräinen ja kohtuuton lellilapsen hehkuttelu saattaa olla kuoleman suudelma uralle, ellei sitten halua juuri esim. "koko kansan" Didiksi ;)

• Annu.

Kiva katsoa eilen uusintana ohjelma kun tiesi että Jari voittaa. Ei Diandrakaan huono ole, hyvä ääni tytöllä mutta tyttöhän se on vielä ja pitää kehittyä ja tulla kokemusta tähtien tähdeksi.
      Danny oli todella ärsyttävä. Miksi se edes oli sinne otettu. Mukajokumusiikkineuvos, pyh samoja iänikuisia biisejään veisannut viimeiset 50v. Ja heittäytynyt se ei oo kuin Armi-raukan kans lakanoihin.
      Siinä miehessä ei ole kehitystä tapahtunut hiusmallista lähtien.
      Tuntui oikeesti mauttomalta ja surkuhupaisalta kun porukka arvostelee Jaria koska Jari on voittanut kuninkuuden täydellä kympillä ja nää "arvostelijat" ei kuuna päivänä olis pystyneet siihen. Mutta lie taas niin että ne tekee jotka osaa, ne opettaa jotka ei itse osaa.
      Puhumattakaan Jarin muusta suosiosta. Todella Mr. Viihde.
      Dannykin lässytti ihan aiheen vierestä kysyttäessä Jarista. Ei kohdistanut Jariin vaan kehui taustajoukkoja ja biisintekijöitä. toki hekin ovat olleet isossa osassa mutta ilman artistia ei ole hittiä. Esittäminen on aikalailla tärkeässä roolissa.

• totuus on

Kyllä Diandra kuitenkin on sata kertaa parempi ja lahjakkaampi, uuden ajan kaunis suloinen, karismaattinen ja lahjakas laulajatar jo nyt. Siltsu ylikypsä, parhaat aikansa elänyt ja pikkuisen pullukka . Ei enää niin hyvä kuin joskus nuorempana.
      Varmaan Siltsu itsekin ihmetteli, miksei Didi voittanut.

• tähtitäti

No äläs, aika pullukkahan toi Didikin on, söpön pyöreä. Onneksi oli valkaisuttanut keltaiset hampaansa. Ne häiritsivät pahasti idols-aikoina. Ihmetytti vähän kun media ei niihin puuttunut, no ehkä säälivät nuorta tyttöä, 16 v. siihen aikoihin.

Diandra on huippulaulaja, suloinen ja kiltinoloinen tyttö. Toivottavasti ei nouse keltainen neste hattuun, mutta tuskin, olisi jo varmaan noussut jos olisi sitä tyyppiä. Mutta täysin karismaton vielä. Ei noin nuorelta ja täysin särmättömältä pikkutytöltä mitään karismaa vielä löydy, mutta onneksi oli tunnetta kyllä mukana joissain esityksissä.

Olen lukenut, kuullut ja itsekin huomannut että karismaa ei voi opetella. Sitä joko on tai ei ole. Diandran kohdalla pelkään että tuo karismattomuus estää nousun isommaksi, kansainväliseksi tähdeksi. Toki kotisuomessa arvostetaan sitten senkin edestä nöyriä ja kilttejä artisteja. Ehkä Didin kohtalo on tulla seuraavaksi kokokansan Katri-Helenaksi. Tosin Katrilta sitä karismaakin löytyy, osittain tietty iän ja kokemuksen tuomana

• 819

Jari Läskinaama Sillinpää, luulee olevansa iso tähti. Kissanpaskat ylimielinen kusipää joka ei kaihda näyttää sitä, ilveilee / pelleilee kun laulutaidot loppuu ja tätä tyhmemmät pitää hameniekan karismana.

Didillä on hyvä ääni, monipuolinen jolla pärjää pitkälle tulevaisuuteen. Karismaa tulee vuosien varrella lisää. Paras koko kisassa joka tyylilajissa...

• pakko painaa

mun on pakko myöntää että jopa minäkin tykkään jarista nykyään vaikka pidin häntä vähän ylimielisenä .kai hän on sitten ihan oikeesti positiivinen enkä usko että vain euron setelin kuvat mielessä hän kansaa hurmaa !!

• saas nähä

Kyllä Jari on ehdottamasti tähtien tähti.Diandran kohtalon määrää seuraavat vuodet ,voi päästä pinnalle tai jäädä täysin unholaan.Jatkuvasti tulee uusia yrittäjiä ,tähteys voi olle vain hetken huumaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe