Tietääkö kukaan paljonko Ylivieskassa on vuokra kaksiosta kuukaudessa??? Sellaisella paikalla, joka olisi 1-2km keskustasta. Mieluiten rivitalo, mutta kerrostalokin käy... Jos joku tietäisi ja kertoisi olisin ikuisesti kiitollinen!!!;D
Asunnot Ylivieskassa?
4
427
Vastaukset
- vuokralainen
350-450. Itselläni tällä hetkellä 370, kerrostalossa 63 neliötä n. 1km keskustasta. Olen kuullut jonkun asuneen kaksiossa jopa 250 eurolla, mutta lienee aika harvinaista.
- Ihmettelijä
Näköjään tuo maalais elämä on kallista. Itse asun kaupungissa (Oulu) 350 ekeä ja kaksiossa ei oo edes pitkä matka keskustaan...
- Vuokralainen
Ihmettelijä kirjoitti:
Näköjään tuo maalais elämä on kallista. Itse asun kaupungissa (Oulu) 350 ekeä ja kaksiossa ei oo edes pitkä matka keskustaan...
...mutta mielellään siitä ilosta kyllä maksaakin, että saa maalla asua. Itse asiassa olen tässä harkinnut muuttoa vaikkapa Sieviin tai Alavieskaan.
- Ihmettelijä
Vuokralainen kirjoitti:
...mutta mielellään siitä ilosta kyllä maksaakin, että saa maalla asua. Itse asiassa olen tässä harkinnut muuttoa vaikkapa Sieviin tai Alavieskaan.
Empä kyllä maksais sinne susirajan taakse mitään... Kyllästyttää koko ylivieska ja alkaa vaan masentamaan se tuppu kylä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954