Sähköpostitilille ei pääse

Ei onnista ei

Miksi sähköpostitilille ei pääse kokeiltu Win7, IE11, Firefox 28, Chrome 34.

Se ensin näyttää pitkään kolmea juovaa (siis todella pitkään)
Sitten se siirtyy johonkin OX hömppään ja virnuilee että tunnus/salasana on pielessä. Eikä siis varmasti ole, ja olen käyttänyt noin viikko sitten viimeksi eli ei ole vanhentunut.

Tarviiko tämä jonkun uuden kolmannen osapuolen pluginin shockwave, adobe flash, java tms. ja minkä version?

14

484

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama ongelma

Mikä tämä OX apps suite oikein on???

• tosi kummallista 201
      • sama juttu täälläkin

• Joopajoo, ei pääse täältäkään, ennen ihan ilman ongelmia on päässyt. Huono uudistus.

• optiosanktio1

Nyt kyllä tyttö valehtelet tai sulla valikoiva muisti.
        Minulla ollut Suomi24.fi jo kai kynnenkunta vuotta ja sen voi sanoa että ongelmia todella on ollut liiankin kanssa. Tämä s-posti jäänyt toisarvoisiin juttuihin kun ei ole voinut luottaa pääsetkä tänään tai huomenna lukemaan postejasi ilman piiiitkäääää odottelua ja usein on käynyt että useiden minuuttien odottelun jälkeen on tuskastunut ja lopettanut sen lattaamisen ajauksella että ehkä viikon päästä toimis paremmin.

• Momentoooooo!

Minä pääsin kyllä Firefoxista normaalisti, mutta ensin kun olin menossa boxilleni IE-selaimella, niin tuli myös tuo "OX apps suite" -ilmoitus, joka pyysi kirjautumaan. Perruutin sitten pois. Siinä oli myös väkänen ruudussa, jossa "pysy kirjautuneena".

Tuli vaan miäleen, että olisiko se jotakin 'Outlookin' tapaista tavoittelua?!

OK, menen katsomaan " tosi kummallista 201" :n antamaa linkkiä... Momento.

• Eipähän tämä ole mitään uutta suoli24:llä. Jokaikinen kerta, kun jotain muutetaan se menee vain huonompaan suuntaan ja aina kauhean säädön kanssa!!! Pitäisi vain muistaa siirtyä käyttämään jotain ihan muuta mailia.

• totta ,joka kerta on ollut huononnus,kun ovat jotain "uudistaneet"

• Kylläinen häiriöistä

Kirjoitat asiaa!!!
        Minä kyllästyin lopullisesti näihin häiriöihin ja nyt on uusi maili, joka aukee.
        Nyt tässä vaihtelen uutta sähköpostiani suomettaren tilalle eri kohteisiin.
        Vaivaa tästä on mutta varmaan kannattaa.
        Vielä, kun edes kerran suomi24:n posti aukeaisi, niin näkisi mitä sinne on tullut näidn häiriöiden aikana ja sitten saisi sanoa lopullisesti heipat.

• Momentoooooo!

Myöhemmin mulla kyllä Firefox myös pyysi sinisellä kummitussivulla sitä kirjautumista. En kirjaudu.

Minä otin vuosia sitten toiseksi postikseni wippies.fi:n, joka sittemmin on miltei lakkautettu tai siis sillä ei ole ylläpitoa ollenkaan, mutta se kuitenkin toimii - minulla saapuvan postin toisena, varakansiona !
      Se on todella kätevä, kun olen ohjeistanut S24:sta aina saapuvan mailin siirron myös wippiesiin. Nimittäin, tuon vanhan pikku boxisivun sisään pääsee aina ja näppärästi. Näin minun ei tarvi hermoilla, onko tullut sitä ja sitä mailia.

Ohjelmoikaa S24:sta saapuvat kakkospostiin, se on ollut TOSI HYVÄ näiden S24:n häiriöiden takia. Suosittelen.
      Minä aina sit nopsaa poistan kaiken saapuneen wippiesistä, se on vain vara, lukemis-vara. :)

• Tänään olen jo käyttänyt sp:tä, nyt valittaa salasanasta? Mitä tehdä????

• EI PELAA SUOMI 24 SÄHKÖPOSTI.SISÄÄN EI PÄÄSE MILLÄÄN JA TÄRKEÄÄ POSTIA ODOTAN:(

• minä!

en pääse myös sähköpostiini!!!! korjaako joku sitä häslinkiä siellä vai mikä siellä mättää!!!!!!!!!!!!!!!!

• Ei pääse lukeen tärkeitä posteja...Missä vika taas

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6339
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6167
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6000
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2375
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe