mistä renkaat.......

miilii1

moikka.
ostin Fiat Marean, johon pitää saada uudet talvikumit ja aluvanteetki tahtosin. oon iha uunona ettiny eri kauppapaikkoja netistä mistä ostaa mut huutonet, tori.fi ja nettiauto ainoot mitkä ny tullu mieleen ja siellä ei oikein ole..

mitä kaikkee sivustoja on mistä hakea käytettyjä?
(äippärahalla kun ei uutukaisia oikein raaski kaupasta)

vanteet on jaolla 4'98
ja renkaat tällä hetkellä 185/65 14"......... Päijät_hämeen alueelta....

4

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stilo_kuski

Tietysti hankit paikallisesta rengasliikkeestä.

Jos tuet nettifirmoja, niin kivijalkakaupat kuolevat. Sitten ihmiset ihmettelevät, kun palvelua ei omasta kotikaupungista enää saa ja kaikki firmat tekevät konkurssin ja yrittäjä itsemurhan.

Eli et ainakaan netistä tilaa vaan katsot puhelinluettelon keltaisilta sivuilta paikkauntasi rengasliikkeet. Löytyvät siitä R-kirjaimen kohdalta!

• miilii1

emmä mitää nettifirmoja meinannu ku jotain foorumeita mistä kysellä yksityisten ihmisten käytettyjä myynnissä olevia, joilla tämän kesän ainakin vielä pääsee..

• miilii1

ja tässä kirjotusvirhe, kesäkumeja siis tarvitsen enkä talvi =)

• Stilo_kuski

Rengasliikkeesä voi löytää käytettyjä kesärenkaita, joissa on vielä pintaa ihan OK ja halpa hinta.

Olen pari kertaa ostanut, kun olin nuori ja köyhä, renagsliikkeestä käytetyt kesärenkaat. Eli käy kyselemässä / soita paikallisiin rengasliikkeisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10609
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5100
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2301
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      106
      2103
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      2006
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1452
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1134
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1081
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      997
    Aihe