moikka.
ostin Fiat Marean, johon pitää saada uudet talvikumit ja aluvanteetki tahtosin. oon iha uunona ettiny eri kauppapaikkoja netistä mistä ostaa mut huutonet, tori.fi ja nettiauto ainoot mitkä ny tullu mieleen ja siellä ei oikein ole..
mitä kaikkee sivustoja on mistä hakea käytettyjä?
(äippärahalla kun ei uutukaisia oikein raaski kaupasta)
vanteet on jaolla 4'98
ja renkaat tällä hetkellä 185/65 14"......... Päijät_hämeen alueelta....
mistä renkaat.......
4
51
Vastaukset
- Stilo_kuski
Tietysti hankit paikallisesta rengasliikkeestä.
Jos tuet nettifirmoja, niin kivijalkakaupat kuolevat. Sitten ihmiset ihmettelevät, kun palvelua ei omasta kotikaupungista enää saa ja kaikki firmat tekevät konkurssin ja yrittäjä itsemurhan.
Eli et ainakaan netistä tilaa vaan katsot puhelinluettelon keltaisilta sivuilta paikkauntasi rengasliikkeet. Löytyvät siitä R-kirjaimen kohdalta! - miilii1
emmä mitää nettifirmoja meinannu ku jotain foorumeita mistä kysellä yksityisten ihmisten käytettyjä myynnissä olevia, joilla tämän kesän ainakin vielä pääsee..
- miilii1
ja tässä kirjotusvirhe, kesäkumeja siis tarvitsen enkä talvi =)
- Stilo_kuski
Rengasliikkeesä voi löytää käytettyjä kesärenkaita, joissa on vielä pintaa ihan OK ja halpa hinta.
Olen pari kertaa ostanut, kun olin nuori ja köyhä, renagsliikkeestä käytetyt kesärenkaat. Eli käy kyselemässä / soita paikallisiin rengasliikkeisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139