oiskohan kellään kokemusta , kipeät jalkapohjalliset (kantapää ,ja keskijalkapohja)
Siis auttakoohan ottaa akupunktiota !
T/Luultavasti entinen Juoksija !
Jalkapohjiin
3
1513
Vastaukset
- pohjalliset
Instrumentariumista ostin jalkapohja-kipuihin tehdyt pohjalliset. Kuvasivat jollakin ihme kameralla, piti kävellä jonkun jutun yli. Tietokoneella sitten näkyi, missä kohtaan tarvittiin korjausta. Maksoi noin 20 euroa. Sitten myöhemmin teetätin erikoispohjalliset "mittojeni" mukaan. Ne olivat tosi kalliita, mutta kannatti. Jalkahoitajat osaavat neuvoa ko. pohjallisten tekiöitä. Sitten fysiatri tiesi kertoa venytysliikkeen, jolla vaikutetaan jalkapohjan hermoihin. Tsemppiä sinulle, tiedän kokemuksesta, että vaiva on tosi ikävä. Itselläni oli jopa muutaman metrin kävely ilman pohjallisia äärettömän tuskallista. Oli kuin jalka olisi ollut tulessa. Mutta sitten instrusta ostettu "halpa" pohjallinen antoi heti avun. Yritän pitää vaivan nyt poissa neuvotuilla liikkeilläkin ja hyvin olen pärjännyt.
- Oliskos
Ensiksi , Kiitos vastauksestasi . On tosiiaan pitkäaikainen vaiva . Haluan vain kysyä vieä
että pystyisitkö kuvailla minkälaista venytystä sulle suositeltiin ?
Jospase tepsisisi toisillekin !
T/Kipulias
- hissuliisa
Hei!
Mulla kans juoksemisesta todettiin vas. jalan kantapatjatulehdus (plantaarifaskiitti) ja pronaatiosta johtuva (jalka askeltaa sisäänpäin ja tarvitsee pronaatiotuetut kengät) Mulla on kipeytynyt jalka myös aavistuksen lyhempi. Joka tapauksessa kantapatjatulehduksessa toisen jalan kantapään keskikohta on tulehtunut ja kipeä. Hoidoksi lääkäri suositti hakemaan terveyskeskuksesta (tukivälinelainaamosta)yöksi laitettavan venyttävän tuen, joka venyttää jalan varvasosan ylöspäin suhteessa jalkapohjaan. Se lienee se venytysasento, joka tekee kantapääkivulle hyvää eli siten, et vedät varpaita kattoon päin, et jalkapohja venyy ja verenkierto edistyy kantapohjassa. Lisäksi suositellaan kipeään jalkaan geelipohjallista, joka vaimentaa askellusta, hyviä pehmeitä kenkiä ja jos askel kääntyy sisäsyrjäänpäin, jalkaholvia tukevat kengät, jotka voivat olla myös syy kantapääkipuun. Näin mua ohjattiin...vielä hoitovaiheessa ja aion hankkia parempia kenkiä, jotka tukee ja ei oo liian kovia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882