Hei vaan ihmiset!
Osaako kukaan kertoa missä Kuopiossa olisi hyvä ja edullinen eläinlääkäri?
Kissa olisi rokotusta vailla.
Kiitos!
Edullinen ja hyvä eläinlääkäri!??!
10
1662
Vastaukset
- kissa ja koira
"rakki ja katti" päivärannassa mukava, hyvä ja osaava eläinlääkäri
- vielä
ja edullinen!!
- jusu
Olen samaa mieltä, tämä Päivärannan rakki ja katti on hyvä. Työtä tehdään sydämellä.
- Kissa rokotettavaksi
jusu kirjoitti:
Olen samaa mieltä, tämä Päivärannan rakki ja katti on hyvä. Työtä tehdään sydämellä.
Jep, varasin tähän mestaan ajan kun tuli positiivista palautetta usealta taholta.
Kiitos kaikille! - kissa ja koira
Kissa rokotettavaksi kirjoitti:
Jep, varasin tähän mestaan ajan kun tuli positiivista palautetta usealta taholta.
Kiitos kaikille!Uskon että et tule pettymään, kerro mitä pidit kun olet käyttänyt kisusi siellä
- kissa rokotettu
kissa ja koira kirjoitti:
Uskon että et tule pettymään, kerro mitä pidit kun olet käyttänyt kisusi siellä
Jep!
Hyvin meni rokotus. Eläinlääkäri kehaisi kissaa useaan otteeseen ja keksi sille jopa uuden lempinimenkin. Hyvin ammattitaitoista ja sympaattista porukkaa! Kiitos vihjeestä!
- Jecper
Puijonlaakson ostarin vieressä on hyvä ja kohtuuhintainen eläinlääkäri
- jokunen
älä vaan erehdy viemään ainakaan sekarotuista koiraa puijonlaakson eläinlääkäriin. se ei ole koira ollenkaan...! sain erittäin huonoa palvelua puijonlaakson lääkäriltä. aikaa on mutta jäi huono maku suuhun! rakki ja katti on meidänkin koiran rokotuspaikka,ystävällistä ja edullista,mies ehkä hieman hajamielinen =). leikkuuttaa en siellä uskaltanut,kuulin liikaa tuttavilta kauhutarinoita,joissa kävi huonosti. leikkaus kaupungin eläinlääkärillä neulamäessä...ammattitaitoista porukkaa!
- Miiun mami
jokunen kirjoitti:
älä vaan erehdy viemään ainakaan sekarotuista koiraa puijonlaakson eläinlääkäriin. se ei ole koira ollenkaan...! sain erittäin huonoa palvelua puijonlaakson lääkäriltä. aikaa on mutta jäi huono maku suuhun! rakki ja katti on meidänkin koiran rokotuspaikka,ystävällistä ja edullista,mies ehkä hieman hajamielinen =). leikkuuttaa en siellä uskaltanut,kuulin liikaa tuttavilta kauhutarinoita,joissa kävi huonosti. leikkaus kaupungin eläinlääkärillä neulamäessä...ammattitaitoista porukkaa!
Autottomana ei oikein voi kauas lähteä, joten onko keskustassa halpaa ja mukavaa eläinlääkäriä?
- Anonyymi
Onko Kuopiossa eläinlääkäreitä jotka tekevät kotikäyntejä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293135- 1191265
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101145- 58981
- 70969
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26917Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu171899Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66860Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794