Talvivaara MYY

Aattoiltapitkäon

Myykää ne talvivaarat H**V*TTIIN vielä kun niistä jotain saa, kainuussa leasingfirmat ajaa kamaa pois talviksesta ja alihankkijat realisoinu töissä käytettävää omaisuuttaan jo eli uskoa jatkuvuuteen ei ole missään. Näin konkurssin aatonaattona annettu ilmainen tipsi. Toki jos rahaa on vaivaksi asti niin antaa mennä vaan ja lisää turskaa salkkuun

18

1237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Tuulipuku bullero ei usko järkipuhetta vaan ostaa lisää...

    • hah hah

      Aivan täydellinen huuhaa-viesti aloittajalla. Päinvastoin, louhinta Talvivaarassa alkaa pian ja tunnelmat ovat odottavan positiiviset. Nikkelin hinta on noussut vuoden alusta kolmanneksella ja selvittäjä on todennut Talvivaaran olevan saneerauskelpoinen (ts. liiketoiminta on kannattavaa, kun taserakenne velkajärjestelyn myötä tervehdytetään).

      • suuripäällikkö.p.p.

        Hah hah. Millähän louhinta aloitetaan kun ei ole räjäyttäjiä mailla eikä halmeilla. Tutki ennenkuin paljastat suuren viisautesi. ugh. olen puhunut


    • Hehhehhehheehehheeee
      • uusittu autot

        "Hehhehhehheehehheeee"

        eniten olen rikastunut Talvivaaralla ja Nokialla.

        nokiaa ostin vajaa pari vuotta takaperin ja myin jo jotain vuosi takaperin, sain voittoa 145 000 e.

        talvivaaraa olen ostanut ja myynyt kai 6 kertaa, viimevuonna oli voittoa yli 79 000 e

        olen lyhyen ajan sijoittaja
        käymme koko perhe Thaimaassa 4 kertaa 4 viikon lomalla joka vuosi, käytäis useammin jos olis lähempänä


    • pikkutappiolla

      TALVIVAAAARAAAAAAA!!!!

      Talvivaara paljasti karmeat luvut - liiketappio lähes 5 000 prosenttia

      Talvivaara teki vuoden viimeisellä neljänneksellä liiketappiota peräti 628,7 miljoonaa euroa, kun edellisvuonna liiketappiota kertyi 57,0 miljoonaa.

      Kun liikevaihto laski 12,6 miljoonaan euroon viime vuoden 25,7 miljoonasta, tarkoittaa se sitä, että liiketappiota kertyi peräti 4 989 prosenttia liikevaihdosta.

      Arvopaperi:http://www.arvopaperi.fi/uutisarkisto/talvivaara paljasti karmeat luvut liiketappio lahes 5 000 prosenttia/a984953

      Onneksi olkoon kaikille "sijoittajille".
      RUAHAHAAHAAHAAAHAAAHHAAAAA!

      • talvivaara takoo €

        ei sijoittajalle merkitse voitto ja tappio,
        se vaikuttaa vaan osinkoon,

        minulle vaikuttaa vain ELÄVÄ, paljon sahaava hinta.

        talvivaara on ja pysyy ainakin pekan ajan.


    • nousee vaan

      Jos myytte niin minä voin ostaa nekin.
      Ostin silloin 3,5 centilläkin..

    • ei näin

      Miksi ostaa yhtiötä joka tekee tappiota 0.43 €/ osake?

      Jos ostat niin kyllä se kannattaa katsoa että saa mahdollisimman halpaan hintaan.

      Paljon parempia halpoja osakkeita markkinoilta löytyy kyllä. esimerkiksi jenkeistä.
      Siellä löytyy osakkeita joiden hintakin on sopiva ja ovat vasta pääseet tienaamisen makuun. Hinta kuitenki vielä sopiva jotta kannattaa ostaa.

      En sinänsä ymmärrä miten talvivaaran osakkeen hinta voisi nousta noilla tappioilla.
      Miksi tämä sijoitus mestari haluaa että ostamme ja teemme tappiota?

    • pelleily loppuu

      http://www.talvivaara.com/sijoittajat/osake/suurimmat_osakkeenomistajat

      ja valinnasta 100 suurinta omistajaa Excel-taulukkona (sisältää hallintarekisteröidyt)

      Nämä myivät:
      2. Nordea Pankki Suomi Oyj 237586976 12,46% -6451323 -2,64%
      5. Skandinaviska Enskilda Banken 10729819 0,56% -2259395 -17,39%
      12.Svenska Handelsbanken Suomi 4247570 0,22% -560481 -11,66%
      18.Mäki-Turja Seppo Johannes 1764958 0,09% -285223 -13,91%
      19.Danske Bank Oyj 1764346 0,09% -193242 -9,87%

      http://www.talvivaara.com/sijoittajat/Hallinnointi/Sis%C3%A4piiri-ja-Sis%C3%A4piirirekisteri

      24.4.2014 Ruokonen Eeva Katriina Itse Käyttamättöman merkintäoikeuden poisto TLV1VEW307 -40 000

      24.4.2014 Pekkala Pertti Mikael Itse Käyttamättöman merkintäoikeuden poisto TLV1VEW307 -30 000

    • kaik män
    • haihai

      Maanantaina ostin 150000 talvivaaraa ja tänään möin pois. Nettovoitolla maksan auton vetokoukun, poikien urheilumaksut, uudet kesärenkaat ja vaimon vaateostokset.

      3 päivää, ei riskiä, 3000eur. Ja jos tuo "ei riskiä" tässä jotakuta naurattaa, niin tässä vaiheessa riskiä ei näin pienillä kaupoilla juuri ole, osake sahaa eestaas omaa sykliään, kunnes jotain suurta tapahtuu suuntaan tai toiseen.

      Että tämmöistä se on tämä tuulipukusijoittaminen.

      • riski olemassa

        Sinähän kirjoitat niinkuin ammattianalyytikko. Jälkikäteen on aina helppo sanoa, mitä olisi pitänyt tehdä. Joidenkin kohdalla se mitä ei tehnyt ja se mitä olisi pitänyt tehdä, on kuin veteen piirretty viiva. Siis melkein sama asia.

        Kerroppa täällä joskus etukäteen minkä verran jotakin tiettyä osaketta ostamalla ja milloin ne myymällä aiot saada voittoa ja minkä verran!


    • haihai

      No minäpä kerron nyt sitten seuraavan moveni:

      Odotan, että Talvivaara putoaa 0.06:een ja ostan 150000 takaisin. Sitten odotan, että se nousee 0.09 vähintään ja myyn taas. Ei se niin vaikeaa ole.

      Jos tutustuisitte analyysivälineisiin, esim. bollinger band, näkisitte, että niin kauan, kuin ei tapahdu romahdusta tai räjähdysmäistä nousua, osakkeen hinnoilla on taipumus soutaa ja huovata tuossa BB-linjojen välissä ja silloin myydään, kun tullaan ylälinjalta alas selvästi ja silloin ostetaan, kun puhkaistaan alalinja alhaalta ylös ;)

      Näin siis voi tehdä pienellä riskillä pikkuvoittoja. Tällä ei ole mitään tekemistä miljoonavoittojen kanssa, mutta riskikin on pieni.

      • laskeako vai eikö?

        Joko olet ostanut Talvivaaraa sen 150 000, vai odotatko edelleen, että putoaa 0,06:een niinkuin kirjoitit?


    • tuulipuku eläkel.

      "Myykää ne talvivaarat"


      olen ostanut ja myynyt Talvivaaraa tänä vuonnakin ostin alle 5 senttillä sain ja myydessä yli 10 senttiä, taas ostan kun noin 5-6 sentillä saa.

      harmikseni vai ostin 120 000 eurolla

      • tavis seuraaja

        Vieläkö on talvivaaraa salkussa?

        Iham mielenkiinnosta :)


      • NoGonGurs

        Et saa enää 5-6 sentillä. Kun Talvis taas noteerataan pörssissä hinta pomppaa yli 10c ekoilla sekunneilla. Saman päivän aikana käydään 0.18e, josta palataan n. 0.12e päätöskurssiin. Seuraavana päivänä päädytään jo yli 20c, josta tasainen nousu. Vuoden sisällä euro poksahtaa rikki.
        Miksi näin ?
        Vaalit ei salli Talvivaaran konkurssia.
        Tuleva keskustavetoinen hallitus tulee pakottamaan uraaniluvan myönteisen päätökseen, jolloin nikkelin hinnalla ei ole pa***kaan merkitystä.
        Uraania on jo varastoissa niin paljon että jätevedet hoituvat kesällä itsestään.
        Jos nyt omistat 5-6 c osakkeita malta ensi syksyyn niin kiität itseäsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1227
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1024
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      762
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe