80-luvun muovipinnoitettu peltikatto kuoriintuu. Kannattaako poistaa pinnoitteet ja maalata vai onko järkevämpää heittää vanhat ****** ja ostaa uudet pellit.
Jos kunnostaa vanhan niin kuinka, millä menetelmällä?
Muovipinnoitettu peltikatto
5
477
Vastaukset 5
- kesii
Painepesurilla (tehokkaalla) muovit pois ja maalia päälle. Pelti tuskin mennyt miksikään.
- tarttee tietää
Mistä löytyy painepesuri, jolla lujasti kiinni oleva muovipinnoite lähtee kokonaan pois?
Toisin sanoen paljonko pitää olla painetta? Onko todellista kokemusta vai mutua? - MJK.
Kyselin samaa peltikatto maalareilta, katon puhdistus muovipinnoitteesta on mahdollista, mutta erittäin sotkuista työtä, koko piha siivottava sen jälkeen ja maksaa lähes saman kuin uudet pellit, joten ei kannata
- seppinen0406
Itselläni oli katto katto niin huonossa kunnossa että poistatin vanhat pellit ja korjautin katon samalla kokonaan Wecmanilla http://www.weckmansteel.fi/fi/. Ja puhdistan sammaleet n 3-4 vuoden välein vaan pois niin ihan hyvin kestää. Ja mikäli haluaa pinnoitteen poistattaa kannataa juuri painepesurilla. Ja uutta vaan päälle mikäli pelti on kunnossa :D
- Beckman
No kuinkas Weckmanin peltikauppa käy? Tällä taitaa tulla lisää asiakkaita tai kai ainakin työpaikka säilyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459