Käsittääkseni Lr-lisenssiin kuuluu 2 asennuskertaa. Minulla on alkanut tökkiä uusi työkalu Radial Gradient. Työkalusta on tullut hidas eli toimii viiveellä :(
Ajattelin jos uudelleen asennus parantaisi tilannetta. Jos samalle koneelle tekee uudelleen asennuksen niin viekö se sen toisen asennusmahdollisuuden vai saako samaan koneeseen tehdä useita asennuksia ?
Entä olisiko jollakin vihjeitä millä saisin tämän työkalun taas toimimaan normaalisti....
Koneella on Windows 8 ja Lr versio on 5.4.
Kiitos vastauksista !
Lr:n asennuskerrat
7
144
Vastaukset
- L-n
Lr-lisenssiin kuuluu 2 asennuskertaa
Tuo lienee väärinkäsitys. Ainakaan minulla ei ole ilmennyt mitään asennuskertojen rajoituksia. Minulla on nyt käytössä kolmas asennus kun viimeisen päivityksen jälkeen oli häikkää kuvien tuonnissa.
Ymmärtääkseni saat asentaa kahdelle koneelle niin monta kertaa kuin haluat.- Shift+M
ps
”työkalu Radial Gradient” on minulle tuntematon, mutta en usko sen nopeutuvan uudella asennuksella.
Lieneekö kysymyksessä Radial Filter jonka nopeus riippuu mm - ...
Shift+M kirjoitti:
ps
”työkalu Radial Gradient” on minulle tuntematon, mutta en usko sen nopeutuvan uudella asennuksella.
Lieneekö kysymyksessä Radial Filter jonka nopeus riippuu mmNimenomaan kyse on radial filteristä. Alkuun se toimi hienosti mutta muutaman kuukauden käytön jälkeen rupesi hidastumaan.......
- ohikulkija-
... kirjoitti:
Nimenomaan kyse on radial filteristä. Alkuun se toimi hienosti mutta muutaman kuukauden käytön jälkeen rupesi hidastumaan.......
en ole kuullut yleensä ohjelmissa uudelleen asennuskerroista,
mutta siitä on usein puhe, monelleko koneelle saa asentaa, yhtäaikaa. - ...
ohikulkija- kirjoitti:
en ole kuullut yleensä ohjelmissa uudelleen asennuskerroista,
mutta siitä on usein puhe, monelleko koneelle saa asentaa, yhtäaikaa.Kiitos vaan asennustiedoista. Vielä kun saisi vihjeitä että miksi Radial Filter on alkanut tökiä ja mitä asialle voisi yrittää tehdä.
Mitä arvelette johtuuko se Windowsista vai Lr:stä ? - vai Lr:stä ?
... kirjoitti:
Kiitos vaan asennustiedoista. Vielä kun saisi vihjeitä että miksi Radial Filter on alkanut tökiä ja mitä asialle voisi yrittää tehdä.
Mitä arvelette johtuuko se Windowsista vai Lr:stä ?—ja mitä asialle voisi yrittää tehdä
Kokeilitko uudelleenasennusta (Un Installin jälkeen)?
Mutulla arvaan ”syylliseksi”
– koneen muisti/asetukset
– filtterin koko ja säädöt
– kuvan koko
Mitä arvelette johtuuko se Windowsista vai Lr:stä ?
– ilmeisesti ei kummastakaan
– voisikohan johtua samasta syystä kuin ”uusi työkalu Radial Gradient” - ...
vai Lr:stä ? kirjoitti:
—ja mitä asialle voisi yrittää tehdä
Kokeilitko uudelleenasennusta (Un Installin jälkeen)?
Mutulla arvaan ”syylliseksi”
– koneen muisti/asetukset
– filtterin koko ja säädöt
– kuvan koko
Mitä arvelette johtuuko se Windowsista vai Lr:stä ?
– ilmeisesti ei kummastakaan
– voisikohan johtua samasta syystä kuin ”uusi työkalu Radial Gradient”Uudelleen asennus on vielä kokeilematta....., olen lomalla ja kotiin palaan vapun jälkeen jolloin pääsen kokeilemaan sitä uudelleen asennusta.
Niin kuin aiemmin kirjoitin niin ohjelma toimi moitteettomasti reilut pari kuukautta ja sitten yht'äkkiä Radial Filter vaan alkoi tökkiä. Mitään muutoksia en ainakaan tarkoituksellisesti ole tietokoneen asetuksiin tehnyt ellei sitten joku automaattinen päivitys ole niitä muuttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773661
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261367- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941043Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191038- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90989Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk105907- 62775