Mistä ihmeestä johtuu että kun kissa tulee viereen makoilemaan tai syliin kehräämään ihan omia aikojaan, sillä on aina hetken päästä muna pystyssä?
Aina on ennenkin ollut poikakissa kotona, mutta tämä on vähän erikoinen tapaus. Enkä ole kuunaan törmännyt samanlaiseen. Jotenkin etovaa.
Voiko kyse olla kuitenkin jostakin sairaudesta tms.?
Häiritsee hieman :D
Kissalla seisoo aina kun on vieressäni.
6
1790
Vastaukset
- outo kissa
Ja tuo otsikko nyt varmaan kerää kaikenlaisia apinoita tähän höpisemään, mutta ihan vakavissani mietin että voiko olla jokin sairaus/tulehdus kyseessä kun ei ole ennen kissat tehneet tuollaista ja tapa on kuitenkin jotenkin etova, joten tahtoisin ihan vain selitystä kun en mistään ole löytänyt tietoa tälle oudolle tavalle.
- snif
Se on ihan normaalia... unohda nyt kaikki homojutut heti :D
Tulee kyllä mieleen suosikkini Casablanca elokuva "tämä voi olla alku pitkän
ystävyyden" hehhe tai jotain sinne päin.. ihan normaalia on, anna tuulettaa
rauhassa.
- lörkgödfhdh
Meikä omistajana on naispuolinen niin ei se ainakaan homo ole, mutta häiritsee silti :D
- nuorenkissankutinaa
Minun kissan tara jökötti aina silloin kun tuli syliin ja alkoi ns.leipoa, nytkähteli ja värähteli koko katti ja alkoi sen jälkeen nuolla vehjettään. Luulen että se vaan tuo jotain mielihyvää kun pääsee syliin, itseänikin inhotti moinen mutta nyt on jo kissa tullut vanhaksi ja tara pysyy piilossa.
- Bengalcat
Luulenpa että se on ihan normaalia.
Minun uroskissani on leikattu ja tekee tuota usein. Siskopuolensa kimpussa usein, mutta naaras ei ole kiinnostunut, kun sekin on leikattu.
Uros puskee minua ja leipoo kun hieron sen massua. - åke r
Selvä perverssi. Päätä päiviltä. Hyi olkoon moista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.665885- 1185135
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4223079Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s971521Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3531171- 29999
- 65981
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46896Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52849