Mieluiten säkissä.
Yhteystiedot: Mikko Maalaispoika.
M: Ostaisin kilon p*skaa
4
122
Vastaukset
- jaskaltapaskaa
ihanko kiinteetä, vaikko löysän olosta hakusessa?
- Paskaakos tässä
Se on erinomainen valinta!
Imoituksessasi tarkan määrän lisäksi ei ollut mainintaa tarvitsemasi paskan käyttötarkoituksesta ja siksi minun tuottajana ja potentiaalisena myyjäehdokkaana, pitää esittää muutama tarkentava kysymys.
Ostaisitko mieluimmin löysää,löysähköä,kiinteähköä,kiinteää,vai perinteistä kotimaista kunnon jankkipaskaa ,joka onkin suuren suosion saavuttanut huipputuotteemme ja pitääkö siinä olla lisähöysteinä esim. mustikkaa,puolukkaa,vai peräti maissia,joka tuontitavarana luonnollisesti nostaisi hieman kilohintaa?
Mahdllisesti valitsemienne lisähöysteiden takia joudumme valitettavasti kuitenkin kertomaan, että toimitusaikaan tulee tuotannollisista syistä välttämättä yksi lisäpäivä,
mutta myös sen,että meillä on todella nopea ja luotettava toimitus ja takaamme teidän saavan paskanne "uunituoreena" höyryävänä ja erittäin aromikkaana,tai jos valitset paskasi pakastettuna,niin takaamme, ettei kylmäketju katkea kuljetuksen aikana. - köyhällistön loinen
Saakeli kun just ehdin käydä vessassa, olisin saanut hyvät rahat äskeisestä räjähdyksestä kun vatsa on ihan sekaisin näistä myllypuron leipäjonon tuotteista.
- Hajuroope
Mulla olis muutama kilo löysänä... :-)
Riittääkö sulle kilo vai otatko pari saman tien ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443028Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052