oinas ja vaaka

oinuli

onks jollain kokemuksia oinaan ja vaa´ an suhteesta?
Mä olen itte seurustellu 6 ja puol vuotta ihanan vaaka miehen kanssa. Me olemme toistemme vastakohtia. Minä olen vauhdikas ja puhelias ja mieheni on erittäin rauhallinen. Minä olen sottapytty ja hän siisti!!!Mutta rakkautta riittää!!!!!

8

1610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei toimi

Pitemmän päälle ei oinas oikein tarjoa älyllisesti mitään. Vaaka arvostaa ensi ihastuksen jälkeen fiksuutta.

• oinuli

siis anteeks mitä?!!!! Oinaat ovat tyhmiä??? Ei mun mielestä kuutta vuotta voi sanoa enää ihastukseks!!

• vaaka66
        oinuli kirjoitti:

siis anteeks mitä?!!!! Oinaat ovat tyhmiä??? Ei mun mielestä kuutta vuotta voi sanoa enää ihastukseks!!

Mitäs tuohon oinulin kysymykseen nyt sanoisi.
        17 vuotta naimisissa oinaan kanssa on antanut minulle tietyn perspektiivin siitä mitkä hyvät ja huonot puolensa on kun parina on oinas ja vaaka.Oinas ei todellakaan ole tyhmä mutta harkitsevaiselle ja asioitaan puntaroivalle vaaàlle oinaan yllätyksellisyys ja nopeatempoisuus voi ajan kanssa tulla rasite. Oinas ei ole järjestyksen ihminen se on totta, vaaka rakastaa järjestystä ja esteettisyyttä. Jos haluat miellyttää vaaka miestäsi muista tämä .Yritä edes ylläpitää järjestystä. Vaaka myös rakastaa keskustelemista ja väittelyä joista oinas ei niinkään välitä. Oinas haluaa sanoa asiat lyhyesti ja ytimekkäästi vaaalle sellainen ei riitä. Vaaka-oinas parilla paljon erilaisuutta mutta intohimoa riittää. Jos haluaa että suhde kestää myönnytyksiä on tehtävä. Oinaan on maltettava kuunnella vaaan puntarointia ja pysähdyttävä välillä vaikka kiire aina onkin, vaaan on joustettaava siisteyskäsityksessään sekä yritettävä pohtia asioita lyhyesti.Yritä antaa vaaka miehellesi yllätyksiä niitä hän rakastaa oinas ei niinkään. Vaaka mieheltäsi saat varmasti huomiota ja yllätyksiä! onnea jatkossa.

• höspö

Kaikki huhtikuun lapset ovat siis tyhmiä. Ooh, syvällistä.

• Vaakatyttö

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa 8 kuukautta, minä olen vaaka ja poikaystäväni on oinas. Olemme todellakin toistemme vastakohtia! Rakkaus kukoistaa erilaisuudesta huolimatta, vaikka minä "pilkunviilaajana" aina aloitan väittelyt. Olen erittäin pikkutarkka joissakin asioissa, enkä voi mitenkään ymmärtää, miten mieheni voi olla kyseisissä asioissa suurpiirteinen ja joskus myös huolimaton. Minä olen puhelias ja menevä, kun taas mieheni on erittäin rauhallinen ja hidas, vaikka hänellä aina tuntuukin olevan kova kiire joka paikkaan. Hyvä esimerkki on se, että kun olemme yhdessä löhössä johonkin, niin mieheni on valmis jo paljon ennen minua, ja vaikka olen vielä meikkaamassa ja laittamassa hiuksiani, niin mieheni jo seisoo eteisessä kengät jalassa ja takki päällä!! Olen huomauttanut asiasta useita kertoja ja nyt mieheni jopa on sen itse huomannut, ja leikkisästi aina kysyykin, että "olinko taas vähän hätäinen"! :)
      Molemmat ollaan tosi itsepäisiä, eikä anneta helposti periksi, mutta joskus on pakko tehdä joitakin myönnytyksiä, jotta vältytään suuremmilta riidoilta (niitäkin on jo pari ollut).

• Oinako aina se paha

Kun ei niin ei. Parempi pysyä kaukana syksyllä syntyneistä. Kahnausta riittää työssä ja muualla. Ystävyys ei onnistu vaakojen kanssa. Hassua, mutta tuntuu, etää vaaka on ollut se suorapuheinen, itsekäs ja kyynerpäitä käyttävä ja oinas saa vaakojen seurassa pysytellä statistina.

• Vaakatyttö -81

Äläs nyt...Turhaa mollaat meitä syksyllä syntyneitä (itellä oli just eilen syndet), koska vikojahan löytyy meistä kaikista, eikä mitenkään riipu siitä minä vuodenaikana on syntynyt!
        Meillä ainakin oinasmieheni kanssa sujuu yhteiselämä loistavasti. Molemmissa on tietysti omat vikamme, mutta silti ymmärrämme toisiamme!
        Syksyn jatkoja! :)

• oinasN

Hyvin sujuu oinasnaisen ja vaakamiehen liitto. Meillä tosin kyllä menee niin päin nämä luonne-erot, että vaaka on todella impulsiivinen menijä eikä niin kauheasti välittäisi syvällisiin keskusteluihin uppoutua. Mutta pelkän aurinkomerkin pohjalta ei vielä voi paljoa päätellä. Onnea oinas-vaaka -pareille :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1169
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1089
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1083
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe