Heti alkuun sanon, että en polta tupakkaa. Eli pääsiäisenä tai tarkemmin pari päivää ennen aloin yskimään ilman loppua ja sama jatkuu edelleen. Yskin kokoajan ja jos satun olemaan jalkeilla kun yskä alkaa se suoranaisesti "luhistaa" minut maahan kippuraan kunnes yskäkohtaus loppuu. Alavatsassa tuntuu kipua aina kun yskii ja kaulan alue on hieman turvonnut ja samalla todella kova. Kävin lääkärillä viime perjantaina ja silloin oli samanlaisia oireita ja sanoi, että ihan normaalia yskää ja menee ajallaan ohi. Ei kyllä minusta tunnu normaalilta kun yskiessä joutuu maahan kippuraan ja kaula turvonnut. Kotihoitona olen vain yrittänyt juoda paljon lämmintä joka auttaa hetken kunnes alkaa taas, iltaisin ennen kuin menen nukkumaan otan pienen salmiakkikossu ryypyn, se vain on tuntunut auttavan, että saisi muutaman tunnin nukuttua. Yöllä herään kokoajan hirveään yskimiseen ja tuntuu kuinka ei saa hengitettyä yskimiseltä. Naapurissani asti kerrostalossa kuuluu yskiminen, onneksi on rouva ollut ymmärtäväinen ja hän juuri ehdotti tuota lämpimän juontia. Hänelle kuulemma tekee pahaa välillä kuunnella kuinka yskin yksin asunnossani ja pari kertaa hän on pelännyt, koska yskä on loppunut yhtäkkiä, varmaan luuli, että en vain saanut hengitettyä ja tuli pimpottamaan ovikelloa yöllä. nko täällä kohtalontovereita, tai joitakuita joilla olisi tietoa miten saada yskä loppumaan tai tietoa mikä voisi olla. Kiitos jo etukäteen, nukkukaa te minunkin puolestani.
pääsiäisenä alkanut yskä
DF123
2
129
Vastaukset
- jasssooo
Tutkiko laakari sinua ollenkaan? Minulla samanlainen yska lahes 40 astetta kuumetta ja laakari sanoi etta kehkoputkentulehdus ja antoi 3 eri laaketta, antibiootteja, ja kahta muuta. Kova yska voi myos johtaa kehkokuumeeseen... joka sekin on minulla ollut.
- Sarah2
Onko kotonasi jotain mikä ärsyttää,yskittääkö sinua muualla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882