Hei keskiviikkona pitäisi lähteä hakemaan uutta 3G mokkulaa vanha on hidas kuin etana. Voisitteko suositella hyvää ja nopeaa 3G mokkulaa. Netistä olen katsonut tarjonta on suuri joten olisin kiitollinen kaikille vastaajille.
3G Mokkula
3
156
Vastaukset
- Mokkulamokkula
Ota suosiolla 4G mokkula ja päivitä nykyinen 3G sopimus 4G:llä toimivaksi. Itse päivitin mokkulan ja yhteyden 4G aikaan, enkä voisi olla tyytyväisempi. Tosin jos asut alueella jossa ei ole 4G kattavuutta, niin sitten ikävämpi homma, mutta mikäli vaan 4G kattaa alueen jolla olet mokkulaa käyttämässä, niin suosittelen 4G yhteyttä.
- kbcbfnfkfkflfkkfkflg
Kyllähän 4g mokkulalla 3g toimii, joten kannattaa se joka tapauksessa valita. 4g-verkot laajenee huimaa vauhtia.
Jos kotikäyttöön tulee, kannattaa valita Huawei B593 4G -mobiililaajakaistareititin tai vastaava, joka muuttaa yhteyden wlaniksi/laniksi useammalle koneelle.
Olen itsekin ollut todella tyytyväinen saunalahden 4g-nettiin. Koko kahden kuukauden aikana ei ole pätkinyt kertaakaan. Nopeus on hyvä ja ping pieni. Yksi ulkoantenni minulla on, vaikka kuuluisi tuossa reitittimessä olla kaksi ristissä. Mutta toimii noinkin siis aivan täysin.
NAT on ainoa ongelma, mutta reverse ssh-putkituksellahan tuosta selvisi..
- Monipuolista
Varmista operaattoriltasi, että 4G (tai 3G) toimii käyttöpaikassasi. Operaattoreissa on eroja.
Minkälaista käyttösi on? Kotona, reissussa vai molemmissa? Tai riittäisikö puhelimesi jakama netti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412605Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3962107Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201862Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1201593Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151521Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211103- 741009
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915