lopettakaa itsesäälissä kieriskely

åkjäkh

Ei nyt millään pahalla... mutta kuitenkin...

Olen itsekkin sen pitkän yksinäisyyden kokenut, ja aikanaan sen koulukiusaamisenkin.

Ja ystäviä aloin saamaan vasta sitten kun lakkasin surkuttelemasta itseäni ja omaa surkeaa oloani, myös olematta syyttämättä muita omasta "kohtalostani".

Nostin tämän ison perseeni vaan yks kaunis päivä sohvalta ja päätin että katselen maailmaa uusin silmin vaikka yksin, ihan sama, positiivisin mielin, ja jos tutustun uusiin ihmisiin tai löydän jonkun, niin se on plussaa, mutta jos en... niin viiletän sitten itekseni.. ja hymyilen. Niin monen vuoden yksinäisyyden jälkeen löysinkin ystäviä.

Tosiasia on se että omaa kurjuuttaan nillittävä ihminen ei ole kovinkaan mukavaa seuraa, eikä myöskään sellainen joka etsii syitä kaikesta muusta paitsi itsestään. Menkää, tehkää ja päättäkää elää, ei sitä kukaan muu toisen puolesta tee.

Miettikää nillittäjät itse, kuinka kauan ITSE jaksasitte kuunnella läpeensä negatiivista ihmistä? Mäkun, mäkun, mäkun... muttaku muttaku muttaku mää vaan oon tällane. Itselleni tuli stoppi siinä vaiheessa kun tajusin etten edes ITSE jaksaisi kuunnella itseäni.

7

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maatalon isäntä

Lopeta sä se sian ulosteessa kieriskely ja painu vittuun täältä.

• Hyvä kirjoitus ja miinuksista päätellen osui ja upposi ;)

• type O negative

Besserwisserit on tuhat kertaa ärsyttävämpiä kuin negapiippölit.

• Teräksen Petteri

Totta turiset

• turhan marmattajat

Totta. Hirveätä vikinää ja itsesäälissä kieriskelyä. Menkää nolife jonnet Intiaan,Bangladeshiin yms. Niin loppuu toi vetistely.

• aloittaja on oikeassa. Kun näkee asiat positiivisessä valossa niin alkaa itsellekkin tapahtumaan positiivisia asioita

Nimimerkillä
      kokemusta on

• Ei kiitos

Kyllä minä jaksan kuunnella valitusta ja surkuttelua loputtomiin. Se on ainakin rehellistä. Yltiöpositiivisia ihmisiä minä en jaksa ollenkaan, elävät jossain ihmeellisessä harhassa ja näkevät 'hyviä' asioita sielläkin, missä silminnähden on kaikki päin h.elvettiä.

Nuo positiiviset ihmiset ovat yleensä kaikkein piittaamattomimpia ympäristöstä ja ylipäätään vähän kaikesta. Sanotaan vaan pöljä hymy huulilla, että asioilla on tapana järjestyä. Tuhlataan surutta luonnonvaroja ja saastutetaan, koska "kyllä joku sitten joskus jotain keksii". Uskotaan siihen kivaan mainokseen, jossa lehmät kirmaavat niityllä ja vedetään tyytyväisenä rääkätyn elukan lihaa niin että rasva vain tirsuu suupielistä. Vastuun ottaminen omista toimista ja niiden seurauksista on ihan tyhmää, eihän sitten ole enää yhtään niin kiva ja positiivinen olo.

Positiiviset ihmiset eivät ole niin sanotusti my cup of tea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe