Mitä olen kokenut?

SleepingHorror

Olenko kokenut jotain vai en? Tapahtumista on noin 10-13vuotta. Olin nuori poikasenalku, jolla oli hyvin isoja vaikeuksia nukkua. Melkein joka yö pitkän ajan, mieshahmo kävi tervehtimässä minua öisin. Nosti ilmaan, puhui minulle (äänestä päätellen isokokoinen hahmo). Unihalvaus? Näin myös hyvin todentuntuisia unia siitä että juoksin alakertaan mutta vähänajan päästä heräsin huoneestani. Koin myös hyvin outoja tapauksia, kuten muutamia kertoja juoksin kellarin rappusille, menin kyykkyyn ja sulin silmäni ja aloin kuulla voimakasta suhinaa (sama kuin painaa korvan tyynyyn kuulee sydämen lyöntiä (tuntui liittyvän näihin uniin?)) Näissä unissa minun piti esittää nukkuvaa. Sama hahmo tuli ja yritti saada minuun elonmerkkejä esim. kutittaen. Jos annoin elonmerkkejä alkoi kyseisestä tapahtumasta uusi uni, painajaismainen. Jos selviydyin antamatta elonmerkkejä, heräsin. Tämä asia on vieläkin mielessä eikä tahdo unohtua. Mistä tämä johtuu? Miksi minua vaivaa niin paljon jokin pienenä poikana koettu hahmon läsnäolo? Miksi minulla on pakkomiele kohdata kyseinen hahmo uudelleen ja saatava selvyys? Olen lukenut astralismita, unihalvauksista ym. Voiko tämä olla jotain? Kiitos henkilölle kuka ikinä tätä jaksaa lukea ja vastata

5

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pari vinkkiä :)

Moni sanoisi että "tässä on kyllä saatana kyseessä!!!" Mutta tiedättekö mitä? Se, ettei edes usko saatanaan auttaa paljon; sitä pelleä ei ole edes olemassa. (Älkää ottako raskaasti, oma uskontoni opettaa näin)

Kyseessä voi olla esimerkiksi paha henki. Voit vaikka kokeilla huoneesi suitsuttamista salvialla, jos asia vaivaa yhä. Sen pitäisi auttaa. Jos (kuten monilla) sinulla ei ole mahdollisuuksia hankkia/ käyttää suitsukkeita, voit perinteiseen tapaan ulko-oveesi (tai huoneen oveen, jossa nukut) pentagrammin. Kyseessä ei ole mitään saatanaan liittyvääkään! Se on wiccan tunnus ja monet käyttävät niitä kotien suojaamiseen pahoilta ihmisiltä ja hengiltä. Lisäksi sinun kannattaa siivota talo hokien jotain tämän suuntaista: Pois, pois pahat pois. Jumalattaren nimessä kaikki pahat pois!

Itse siis tekisin näin!

• SleepingHorror

haista paska paskanhajunen muslimi vituttaako ku sun vanhemmat räjäytti ittensä

• pari vinkkiä :)
        SleepingHorror kirjoitti:

haista paska paskanhajunen muslimi vituttaako ku sun vanhemmat räjäytti ittensä

Olen wicca, en muslimi. Lisäksikin yritin vain auttaa! Apua pyysit, pyyntöösi vastasin. Tämä on kiitos siitä?

• SleepingHorror
        pari vinkkiä :) kirjoitti:

Olen wicca, en muslimi. Lisäksikin yritin vain auttaa! Apua pyysit, pyyntöösi vastasin. Tämä on kiitos siitä?

turpa kiinni terroristi friikki kannibaali murhaaja tee rituaalis muualla

• symboliikkaa

Minun tulkintani on se, että tämä hahmo on kuvastanut jotakin puolta sinussa, tai jotakin asiaa mitä olet nyt valmis käsittelemään kunnolla. Se voisi hyvin olla pelko tai ajatus mikä on hallinnut sinua, mikä liittyy mahdollisesti lapsuuteesi tai tullut jo silloin esille. Olet nyt ilmeisesti aikuinen ja valmis ottamaan vastuun omista tunteistasi ja ajatuksistasi, sen takia ajattelin, että halu saada kaikki selville itsestäsi on muodostunut haluna kohdata tuo tumma pelottava hahmo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe