Hauskaa vappua

-ra

jo nyt toivotan,kun en pääse huomenna koneelle.Toivotaan jotta tulisi kaunis ilma,kun monet viettävät vappua ulkoilmassa

11

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lussiina

Kiitos samoin -ra.Iloista vappua.

• löydä oikea palsta

-ra ei hätää vaikket pääse koneele, tämä on rintsyöpä potilaiden palsta, tiesitkö sitä? jos meet katsomaan muita palstoja,jos niistä löydät omasi :)

• vm-67

Eiköhän tänne kuitenkin saa kirjoittaa muutkin syöpäpotilaat?
        Ei vain rintasyöpä...?
        Kummallista kiusantekoa tällä palstalla. Olette kuitenkin luullakseni aikuisia ihmisiä :-o

• Tavaramarkkinat
        vm-67 kirjoitti:

Ei vain rintasyöpä...?
        Kummallista kiusantekoa tällä palstalla. Olette kuitenkin luullakseni aikuisia ihmisiä :-o

Ihmisen mieli on joskus.........hmmmm sanoisinko moniulotteinen.

• ghfngfhvvhff
        vm-67 kirjoitti:

Ei vain rintasyöpä...?

Samaa mieltä sopiihan tänne kirjoittaa vai onko parempi ettei kukaan kirjoita mitään kun pelkää ivakirjoituksia

• pois ajettuna
        ghfngfhvvhff kirjoitti:

Samaa mieltä sopiihan tänne kirjoittaa vai onko parempi ettei kukaan kirjoita mitään kun pelkää ivakirjoituksia

onhan täälä joskus ollut ihan järkeviä juttuja,mutta on loppuneet juuri näihin asioihin,kiusauksiin,eräs lusiina ajaa kiusatuilla viesteillään muut pois,koettu ja periksi anettu:(

• Luuletko?
        pois ajettuna kirjoitti:

onhan täälä joskus ollut ihan järkeviä juttuja,mutta on loppuneet juuri näihin asioihin,kiusauksiin,eräs lusiina ajaa kiusatuilla viesteillään muut pois,koettu ja periksi anettu:(

Lusiina on loppunu ei ole enää ei.

• -ra

Ei Kannata välittää

• hanki blogi :)

olisi mukava lukea rs potilaiden juttuja.palsta mennyt ihan plörinaksi,paljon turhaa valitusta,ei koske rs potilaita.eihän tämä ole kenekään blogi,sellaiseen voi kuka vain hankkia ja kirjoitella sinne elämästään ja lukijat itse valitsevat mitä lukevat :)miksi kiusata itseään ja olla täälä ja saa lukea vain skeidaa omista kirjoituksitaan?kuka siitä hyvin voi?ei kukaan,siitä oon ihan varma.

• -ra

Ihme jotta nostettu kaikki iran jutut päällimmäiseksi.Toivoisi jotta jonkun toisenkin kirjoittavan tuoreemmista asioista

• onko mikään muutunu?

Ei niinkään ihmeelistä kun samat kertomukset jatkuvat vuodesta toiseen,miksi näin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4724
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1534
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      247
      1404
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1141
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe