Tekeekö mieli?
http://www.mpc.fi/kaikki_uutiset/galaxy k zoom lyo taas naulan pokkarikameroiden arkkuun/a984668?s=u&wtm=mpc-29042014
500 euron pokkari, jolla voi soittaa?
4
148
Vastaukset
- vappu tulee
Ei tee mieli.
Mulla on sellainen pokkari joola voi kuvata ja laulaa, mutta ei soittaa. 200 eurolla saa kompaktin, jossa on 20 x zoom tuon 10 x sijaan. Ihan hyvä varmaan, jos haluaa panna 500 euroa pieneen pakettiin, jossa on kohtuullinen zoom. Minulla vain harvoin on tullut tarve ostaa kameraa ja puhelinta samaan aikaan.
- hyh hyh
Samsungia en ottaisi edes ilmaiseksi.
- hinta romahtaa taas
On arvatenkin lyhytikäinen, jos yleensä puhelinta käyttää useita kertoja päivässä, työkaluna, pienessä sateessa jne.
Sopii tietysti henkilölle jolla on oikeesti kaikkeen varaa, mutta ekaksi pitää ostaa ne kaikki muut elämän tarpeet, omakotitalo, kunnon autot ja sitten lopuksi kamerakänny.
Ennemmin ostaisin kännyn ja pikku pokkarin ja auto dvr kameran, tai minula on ne jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667