Tekeekö mieli?
http://www.mpc.fi/kaikki_uutiset/galaxy k zoom lyo taas naulan pokkarikameroiden arkkuun/a984668?s=u&wtm=mpc-29042014
500 euron pokkari, jolla voi soittaa?
4
186
Vastaukset 4
- vappu tulee
Ei tee mieli.
Mulla on sellainen pokkari joola voi kuvata ja laulaa, mutta ei soittaa. 200 eurolla saa kompaktin, jossa on 20 x zoom tuon 10 x sijaan. Ihan hyvä varmaan, jos haluaa panna 500 euroa pieneen pakettiin, jossa on kohtuullinen zoom. Minulla vain harvoin on tullut tarve ostaa kameraa ja puhelinta samaan aikaan.
- hyh hyh
Samsungia en ottaisi edes ilmaiseksi.
- hinta romahtaa taas
On arvatenkin lyhytikäinen, jos yleensä puhelinta käyttää useita kertoja päivässä, työkaluna, pienessä sateessa jne.
Sopii tietysti henkilölle jolla on oikeesti kaikkeen varaa, mutta ekaksi pitää ostaa ne kaikki muut elämän tarpeet, omakotitalo, kunnon autot ja sitten lopuksi kamerakänny.
Ennemmin ostaisin kännyn ja pikku pokkarin ja auto dvr kameran, tai minula on ne jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092239Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 60965
- 57951
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72851- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717