apua mitä teeen!

köyhä opiskelija

ostin äsken junalipun lauantaille joka makso 6,60 ja se mun välimatka on 100 km eli kaukoliikenteen juna. mut huomasinki että pystynki lähtee vasta sunnuntaina niin pystynks vaihtaa sitä mun junalippuu jossain tai maksaako se jtn? koska luin VR:n sivuilta et se vissii maksais 10 e peruutusmaksu mut koskeeko se myös junan vaihtoo? ku ei mun kannata varmaa sitä vaihtaa jos mun alkuperäinen lippu makso 6,60 ja jos se peruutusmaksu on 10e... apua kertokaa mitä teen ! en osaa selittää paremmin :D

8

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Röyhyyttävä sokko

vilkaisin asiaa vr:n sivuilta. Olin tulkitsevinani, että peruslipun vaihtomaksu olisi viisi euroa, halvempaan lippuun vaihtamisen yhteydessä erotusta ei hyvitetä. Siitä kuinka käy, jos sunnuntain juna onkin kalliimpi en löytänyt mainintaa. Myöskään opiskelijalipun vaihtamisesta en löytänyt pikavilkaisulla dataa. Soita asiakaspalveluun ja kysäise, niin saat varmaa tietoa.

• köyhä opiskelija

joo on kyllä vähän sekavasti siellä mainittuna! taidanpa soittaa, kiitos!

• Röyhyyttävä sokko

teeppä se ja kerro tännekin lopputulos vastaisen varalle. Toivottavasti homma järjestyy parhainpäin.

• köyhä opiskelija
        Röyhyyttävä sokko kirjoitti:

teeppä se ja kerro tännekin lopputulos vastaisen varalle. Toivottavasti homma järjestyy parhainpäin.

No niin, eli lipun voi vaihtaa kalliimpaan maksaa vaan erotuksen ja muutoskulun 10€uroa sekä vaihtomaksun 7.30€.

• 2222
        köyhä opiskelija kirjoitti:

No niin, eli lipun voi vaihtaa kalliimpaan maksaa vaan erotuksen ja muutoskulun 10€uroa sekä vaihtomaksun 7.30€.

Ehkä sun kannattaa myydä se halpa lippu.

• oilioili
        2222 kirjoitti:

epaepaepa rapuraprir piriini on aspiriini

• CruellaDeVille
        2222 kirjoitti:

Myös VR:n asiakaspalvelussa neuvottiin, että lipun voi myydä eteenpäin.

• Mitäs ostit

Vähän riippuu siitä, millä ehdoilla olet lipun ostanut. Hinnasta päätellen kyseessä on erikoistarjous ja niihin ei muutoksia pysty tekemään. Kannattaako soittaa asiakaspalveluun, kun jo pelkkä puhelu maksaa 1,99..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      82
      3456
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1524
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      5
      1302
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1186
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      47
      846
    6. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      842
    7. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      32
      782
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      780
    9. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      754
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      727
    Aihe