Golf 98-00 kokemukset

pärrrre

Olen hankkimassa ensimmäistä vaagenia ja haluaisin tietää mallista enemmän.

2

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikäs siin

      Golf oli erittäin spartalaisesti varusteltu tuolloin. Bensakoneista 1.6 8-venttiilinen tarjosi 100 hv. Bensaa palaa hulvattomasti. TM-testissä sitä kului yli 8 litraa satasella. Eipä muilla koneilla kannata juuri katsoakaan. Suhteellisen vähäruosteisia ovat. Vaihteisto murheenkryyni. Kankea ja kohlo vaihteisto ja tyyppivikana niitin katkeaminen jonka jälkeen rompparilta pitää etsiä uusi loota, kytkin ja vauhtipyörä. Jos on joku Firstline-malli niin varusteita ei tuu mitään. Edes comfortissa ei tule kuin avaimella käännettävä keskuslukko. Korihan on nätti muodoiltaan, oiken klassikkoainesta. Ajoin tuommoisen yhden lähes loppuun kunnes myin manneille pilkkahintaan. Kestää ajoa satoja tuhansia kilometrejä. Älä ota 16-venttiilistä konetta.

    • uusi poloilija

      Mallista voi lukea Wikipediasta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_IV

      Itselläni oli 1,4-litrainen Firstline vuodelta '02, jolla ajoin välin 80-189 tkm. Tyyppivikana oli sytytyspuolien kestämättömyys; Itse jouduin vaihdattamaan sylintereiden 1, 2 ja 3 puolat. Ei ollut iso kustannus, n. 100 e/vaihto, mutta tietysti harmittaa, kun kone alkaa käydä kolmella pytyllä ja korjaamoreissu on heti edessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe