Olen hankkimassa ensimmäistä vaagenia ja haluaisin tietää mallista enemmän.
Golf 98-00 kokemukset
2
203
Vastaukset
- mikäs siin
Golf oli erittäin spartalaisesti varusteltu tuolloin. Bensakoneista 1.6 8-venttiilinen tarjosi 100 hv. Bensaa palaa hulvattomasti. TM-testissä sitä kului yli 8 litraa satasella. Eipä muilla koneilla kannata juuri katsoakaan. Suhteellisen vähäruosteisia ovat. Vaihteisto murheenkryyni. Kankea ja kohlo vaihteisto ja tyyppivikana niitin katkeaminen jonka jälkeen rompparilta pitää etsiä uusi loota, kytkin ja vauhtipyörä. Jos on joku Firstline-malli niin varusteita ei tuu mitään. Edes comfortissa ei tule kuin avaimella käännettävä keskuslukko. Korihan on nätti muodoiltaan, oiken klassikkoainesta. Ajoin tuommoisen yhden lähes loppuun kunnes myin manneille pilkkahintaan. Kestää ajoa satoja tuhansia kilometrejä. Älä ota 16-venttiilistä konetta.
- uusi poloilija
Mallista voi lukea Wikipediasta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_IV
Itselläni oli 1,4-litrainen Firstline vuodelta '02, jolla ajoin välin 80-189 tkm. Tyyppivikana oli sytytyspuolien kestämättömyys; Itse jouduin vaihdattamaan sylintereiden 1, 2 ja 3 puolat. Ei ollut iso kustannus, n. 100 e/vaihto, mutta tietysti harmittaa, kun kone alkaa käydä kolmella pytyllä ja korjaamoreissu on heti edessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1114377Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572508Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768