Stubb ställer upp i kampen om Samlingspartiets ordförandepost.Om han vinner vore det ju möjligt en statsminister som behärskar bäde finska och svenska (plus flera andra språk )
Tvåspråkig statsminister ?
7
124
Vastaukset
- lamf
Samlingspartiets "inre "kretsar är väl inte så förtjust i Stubb även om FOLKET gillar honom.I EUvalet tror jag att han har större chanser.
- valstrategi ?
Stubb får otroligt mycket gratisreklam för det kommande EUvalet.
- bra kandidater
valstrategi ? kirjoitti:
Stubb får otroligt mycket gratisreklam för det kommande EUvalet.
Också Jan Vapaavuori är i pricip tvåspråkig vad jag har hört.Hans mor är väl hemma från Sverige ?
- femina13
bra kandidater kirjoitti:
Också Jan Vapaavuori är i pricip tvåspråkig vad jag har hört.Hans mor är väl hemma från Sverige ?
Få se nu vem som vinner ?Nu ställer ju också Paula Risikko upp.
- bryssel nästa
femina13 kirjoitti:
Få se nu vem som vinner ?Nu ställer ju också Paula Risikko upp.
Stubb har nog större chans i EUvalet.
- koko suomelle
Stubbi tekee kaikkensa päästäkseen naton kelkkaan.
Saattaa tulla liika liukas...- förtjust
Läste nyss AFTONBLADET,så stilig vår statsminister är.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup325261Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su783317Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene182909Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252605- 452441
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?842044Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321901Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731536- 661334
Maija Kajan
Aiheutti hormoonien määräämisellään massiivisen rintasyöpien lisääntymisaallon!!!!751300