Jimnyssä bensansaantivaikeuksia?

jko2

Veto heikkenee korkeilla kierroksilla. Ajattelin, että bensansuodin on tukossa, mutta todettiin, että suodinta ei ole 2000-mallissa lainkaan. Puristuspaineet on ok.

Lieneekö bensapumppu heikko? Millainen on vaihtaa? Onko vinkkejä?

26

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä luulisin varmaa

Oisko suodatin lähellä tankkia ,siis auton alla.

• jimny2001

polttoainesuodatin on tankin sisällä.omassani oli aivan tukossa.mittaa polttoaineen paine niin tiedät loppuuko bensa vai onko vika jossain muualla.

• jko2

Kiitoksia asiallisista vastauksista! Jonkunlainen suodatin on muualtakin saamieni tietojen mukaan tankin sisällä. Tarkoitus onkin mitata polttoaineen paine. Mitenkähän se kätevimmin tapahtuu ja paljonko se pitäisi olla? Ja onnistuuko suodattimen vaihto/puhdistus kotikonstein? Varoitusvaloa ei syty.

• Jimnyx

Kun veto hyytyy, syttyykö kojelautaan moottorin toiminnasta kertova varoitusvalo?

• jko2

Ei syty mutta vilkkua käytettäessä syttyy,sammuu,syttyy,sammuu,syttyy.... mikähän vika on kyseessä.

• Jimnyx

Otapa yhteyttä merkkiliikkeeseen... tai ehkä sittenkin mieluummin koulusi terkkariin.

• varmaan

Väärä lääkitys.

• Rontti75

Kyllä mullakin on bensansaantivaikeuksia!!! Mutta bensanostovaikeuksia ei ole!!!
      Ei bensaa yleensä saada, vaan sitä ostetaan!!

• jko2

Näkyy menevän häiriköiden takia palsta pilalle, joku esiintyy samalla nimimerkilläkin, mutta ehkä pääsen näillä eteenpäin. Tosiaan, miten tuo tankin irrotus ja suodattimen puhdistus onnistunee? Täytyy tutkia.

• Panda 10
        jko2 kirjoitti:

Näkyy menevän häiriköiden takia palsta pilalle, joku esiintyy samalla nimimerkilläkin, mutta ehkä pääsen näillä eteenpäin. Tosiaan, miten tuo tankin irrotus ja suodattimen puhdistus onnistunee? Täytyy tutkia.

Eikö näitä häiriköitä palstavahti saa kuriin?jatkuvaa provoilua joka viestiketjussa!Aikuiset ihmiset oikeasti alkää viitsikö!Tämähän ei koske pelkästään Suzuki palstaa vaan myös muitakin.

• ossi aisani
        Panda 10 kirjoitti:

Eikö näitä häiriköitä palstavahti saa kuriin?jatkuvaa provoilua joka viestiketjussa!Aikuiset ihmiset oikeasti alkää viitsikö!Tämähän ei koske pelkästään Suzuki palstaa vaan myös muitakin.

Mutta eihän esimerkiksi tällä suzuki palstalla ole vahtia. Jos palstalla on vahti,eli luotsi, se lukee sinisellä kirjoitettuna kunkin palstan aloitussivulla. Rupee sinä tämän palstan luotsiksi.

• jko2
        ossi aisani kirjoitti:

Mutta eihän esimerkiksi tällä suzuki palstalla ole vahtia. Jos palstalla on vahti,eli luotsi, se lukee sinisellä kirjoitettuna kunkin palstan aloitussivulla. Rupee sinä tämän palstan luotsiksi.

Pari iltaa meni hukkaan? poissa netistä, kun laskin tankkia alas ja irroitin pa-pumpun. Otin suodattimen irti, ei ollut pahemmin tukossa. Puhdistin ja panin takaisin, ei mitään apua, vetoa ei oikein ole. Paineen mittausta pitää yrittää.

• suzukisti Esa
        jko2 kirjoitti:

Pari iltaa meni hukkaan? poissa netistä, kun laskin tankkia alas ja irroitin pa-pumpun. Otin suodattimen irti, ei ollut pahemmin tukossa. Puhdistin ja panin takaisin, ei mitään apua, vetoa ei oikein ole. Paineen mittausta pitää yrittää.

Paljonko ajettu auto kyseessä? Onko puristukset kunnossa?

• jko2
        suzukisti Esa kirjoitti:

Paljonko ajettu auto kyseessä? Onko puristukset kunnossa?

Ajettu 175 tuhatta, puristukset on kunnossa. Minulla oli aikaisemmin 98-malli, oli ärhäkämpi.

• jko2
        jko2 kirjoitti:

Ajettu 175 tuhatta, puristukset on kunnossa. Minulla oli aikaisemmin 98-malli, oli ärhäkämpi.

Huomenna Autofit-korjaamolle, saa nähdä keksivätkö mitään. Muuten, voisiko lambda-anturi vaikuttaa asiaan?

• jko2
        jko2 kirjoitti:

Huomenna Autofit-korjaamolle, saa nähdä keksivätkö mitään. Muuten, voisiko lambda-anturi vaikuttaa asiaan?

Mittasivat bensan paineen, 1,8 bar, on hyvä. Muuta eivät keksineet.

• jko2

Vika taitaa olla minun päässäni,jeah.

• jko2

Kaveri käyttää minun rekisteröimätöntä nimimerkkiäni, pitäisi kai sitten rekisteröidä.

Muuten, onko nosta Motonetin bensan sekaan laitettavista lisäaineista kokemuksia?

• jko2
        jko2 kirjoitti:

Kaveri käyttää minun rekisteröimätöntä nimimerkkiäni, pitäisi kai sitten rekisteröidä.

Muuten, onko nosta Motonetin bensan sekaan laitettavista lisäaineista kokemuksia?

No nyt rekisteröidyin, pieni este häiriköille. Voisiko bensasuuttimissa olla vikaa?

• järki käteen..

Jos ne eivät korjaamollakaan vikaa keksineet luuletko tosiaan että täältä semmoinen insinööri löytyy joka kertomasi perusteella osaa sanoa onko vika suuttimissa?

• jko2

Hakuammuntaahan tämä on.

Mutta veikkaan että jollain muullakin on ollut sama vika autossa ja on saanut sen selvitettyä.

• jko 2
        jko2 kirjoitti:

Hakuammuntaahan tämä on.

Mutta veikkaan että jollain muullakin on ollut sama vika autossa ja on saanut sen selvitettyä.

Nyt taisi vika löytyä! Ilmanputsari oli aivan tukossa. Samperi, kun tuota ei tullu tarkistettua eikä korjaamon jannutkaan tajuneet sitä. Isä löysi vian, eipä uskoisi Nuohoojasta, että autoista tajuaa.

• jko2
        jko 2 kirjoitti:

Nyt taisi vika löytyä! Ilmanputsari oli aivan tukossa. Samperi, kun tuota ei tullu tarkistettua eikä korjaamon jannutkaan tajuneet sitä. Isä löysi vian, eipä uskoisi Nuohoojasta, että autoista tajuaa.

Aika samannäköinen nimimerkki Sinulla. Mutta itsellä tuli mieleen vielä uusi mahdollisuus, eli jakohihna laitettu yhden pykälän väärin edellisellä omistajalla.

• jko 2
        jko2 kirjoitti:

Aika samannäköinen nimimerkki Sinulla. Mutta itsellä tuli mieleen vielä uusi mahdollisuus, eli jakohihna laitettu yhden pykälän väärin edellisellä omistajalla.

Samoin muuten kävi, kun pistelin eukkoa toissa viikonloppuna takaapäin, niin meni yhden pykälän väärään holeen:=). Ja siintähän minä poika tykkäsin, eukko ei.

• Hoohh!!
        jko 2 kirjoitti:

Samoin muuten kävi, kun pistelin eukkoa toissa viikonloppuna takaapäin, niin meni yhden pykälän väärään holeen:=). Ja siintähän minä poika tykkäsin, eukko ei.

Nooh, nuohoojan poika, ni rassattava se on joka hormi:=)

• hlkhlkhlkjh
        jko2 kirjoitti:

Vika oli sitten katalysaattorissa, tukossa. Vaihto toi tehot.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2483
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1678
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1421
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      163
      1257
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1209
    6. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      119
      1197
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1155
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      136
      1153
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      979
    Aihe