Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Autoin kaveria puutteessa....!

Kaverinauttaja

Olen mies ja kaverini on mies. Kaveri ollut puutteessa pitkään. Eilen sano et saispa ees suihin oton vaikka sulta. Sanoin et kyllä mä voin sua imee. En ole homo enkä ennen imenyt. Kaveri sillä samalla hetkellä otti munan esii ja mä siitä empimättä otin munan kätee ja rupesin imee. Molemmat nautti mullakin rupes seisoo.
Onko muita jotka auttas kaverii samalla tavalla tai voisivat auttaa.
Ja nyt mä haluisin imee kaveria lisää ja se haluis et imisin sitä. Ja kerto myös vahingossa yhelle toiselle kaverille ja pitäs imee sitäki ettei kerro kellekkää
Mitähä tekis...? Voisin kyl imee molempii.

20

3484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suihinottaja

      Ime ihmeessä,kaveria puutteessa on aina mukava auttaa.Ite ajan ens vkl 300km että saan seksiä toiselta mieheltä.Prepaid numero on jo kesää varten hommattu ett pääsee levikkeille imuttelee

      • reksa pii

        vois imutella ketä vain hyvä ku tulee kesä ja saa imeä kullia misä vaan


    • Carlos4

      Minäkin haluaisin,mutta mistä löytyis sellainen kaveri? Missä päin imet?

      • Lasse60

        Ainakin Helsingistä. Ots yhteyttä, imrtän ja imen.


      • Lasse60

        Ainakin Helsingistä. Ots yhteyttä, imrtän ja imen.


      • Kaverinauttaja

        Vantaalta olen.
        Mite suhun saisi yhteyden.? Jos haluut imut


      • carlos4
        Lasse60 kirjoitti:

        Ainakin Helsingistä. Ots yhteyttä, imrtän ja imen.

        Mä olen mies Mansesta 60v.


      • jouvau
        carlos4 kirjoitti:

        Mä olen mies Mansesta 60v.

        Laita yhteystiedot nin onnistuu.


      • Carlos4
        jouvau kirjoitti:

        Laita yhteystiedot nin onnistuu.

        Missä sä vaikutat? Ookko lähelläkin mansea? Ikäinen oot?


      • Lasse60 kirjoitti:

        Ainakin Helsingistä. Ots yhteyttä, imrtän ja imen.

        Moi,
        miten vaihdettais yhteystiedot?


    • tässä vaan lueskelen

      Ootteko ihan varmoja ettette oo homoja? Ootteko ees yrittäny ettii naisia?

    • Kesää kohden

      Onks kukaan käynyt Sääksmäen kallioilla imemässä tai imettämässä? Tekis mieli kokeilla , hetero olen ....

      • Mann751

        En ole käynyt MUTTA vaikutan Tampereen seudulla ja olis ihan mahtavaa löytää mukava, terve ja luotettava kaveri, jonka kans vois tapailla säännöllisesti kuinka molemmille kävis... Runkkausta, molemminpuolista suihinottamista ainakin, kaikesta voidaan keskustella.
        Oon 39-v. normaali suomalainen mies, naimisissa mutta tekis mieli luottokaveria (nuorempaa) jonka kans nauttia miesten kesken...
        Kiinnostaisiko..?
        Kerro lisää itsestäsi ja haluistasi...
        [email protected]


      • kielimies75
        Mann751 kirjoitti:

        En ole käynyt MUTTA vaikutan Tampereen seudulla ja olis ihan mahtavaa löytää mukava, terve ja luotettava kaveri, jonka kans vois tapailla säännöllisesti kuinka molemmille kävis... Runkkausta, molemminpuolista suihinottamista ainakin, kaikesta voidaan keskustella.
        Oon 39-v. normaali suomalainen mies, naimisissa mutta tekis mieli luottokaveria (nuorempaa) jonka kans nauttia miesten kesken...
        Kiinnostaisiko..?
        Kerro lisää itsestäsi ja haluistasi...
        [email protected]

        Uus posti...
        Nimimerkin mukaan suomi24.fi


    • bulan semerit

      vanha turkkilainen sanonta: ei pari kertaa miehen kanssa homoksi tee

    • Kaverinauttaja

      Olen täysin samaa mieltä ettei pari kertaa homoks tee.
      Mut mites sitte ku rupee olee jo neljäs kerta ku imen kaveria.
      Ja varmasti tulee lisää koska kaveri nauttii saadusta suu hoidosta ja minä antamisesta, ollaan juteltu kun kerta molemmat tykkää ni miks ei otettas vaikka joka viikkone tapa tästä.

    • Sama kokemus

      Joo tulin just lomalle Suomeen ja ois ihan kiva jotain tekemist keksii kesan ajaks. On tullut kokeiltuu ennenki pari kertaa ja aika samalla tavalla ku "Kaverinauttajan" tapaukses. En oo kaukana Vantaalt et ois ihan kiva hengata. Ikaa on vaha paalla 20 vuotta ja mielellaan jonku suht saman ikasen kanssa. En oikeen tunne taalt ketaan ja aika kay pitkaks.

    • Kaverinauttaja

      Moi. (Sama kokemus) olen 25 vuotias ja olisha se kiva vaikka tavata ja tutustua. Siin samal aina välil autella toisii. Miltäs kuullostais.

      • Sama kokemus

        Joo kylhän sitä vois jotain kattoo. Onks sul s-posti osotetta ni vois privana jotain keksii?


      • Sama kokemus

        Tai laita viestii sta91''ät''luukku.com


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe