Lumen alta palsti taas koirain jätökset,saisivat itse siivota Lemmikkein omistajat ne jätökset,Kakkaroissa on kovasti tauti Bagteereja ja aiheuttaa vaikeita sairauksia.Jo on kumma kun ei panna isoja Koiraveroja ainakin tuhat euroa noile saastutajille.
Paha siivoa koirain jätökset
26
307
Vastaukset
- ollukki ikävä
No nii,kevät on tullu kun konnari palas "baanalle" paskajuttuineen;)))
- kurtinhauta
vuodesta toiseen saman jauhamista,kannattaisiko konnarinki alkaa vaan viettään rauhallisia eläkepäiviä ja lopettaa se pyöräily koiran paskojen laskemiseksi ja keksiä uusi ja piristävä harrastus,joka ei liity millään lailla suolentoimintaan.
- Pyh pyh pyh
Koirakatto 1/ perhe. Mieluummin ei yhtään, kun ei osata kouluttaa. Heitonkankaallakin äijä huutaa koiraparalle, kun ei ole osannut kouluttaa koiraansa kohtaamaan toista koiraa.
- Kiusaantunut lenkkei
Jos ostaa koiran sitä pitää kouluttaa ja kakat pitää kerätä pussiin. Räksyttävä rakki joka sontii pitkin teitä ilman muuta verolle. Koulutettu ja siisti koira ei tarvi veroa.
- minä
verolle tämä paskalle puhuminen ja netissä paskalle kirjoittelu!
- Konnari vauhdissa
Keväällä ja syksyllä on aina hullut kiihkossaan.
- Hmph hmph
Ja sitten on nää vässykät, jotka eivät noudata yhteiskunnan sääntöjä/lakeja.
- vihainen1
on "ihmisellä" isot murheet voi prkle.....ggggrrrrhhhhhh!!!!! v.....u elämässä tärkeämpääkin! hankkikaa v.....u elämä!!!!!
- koirille vero
Kyse oikeasta asiasta. Kohta kai ihmisetkin sontii tielle kun ei ole valvontaa eikä anneta sakkoja sotkijoille. Hyvä Konnari!
- kakkaposti
Haukiputaalla koirat tappaneet naapurin kitin.No ei se haittaa jos tappajakoirien kakat on siivottu! Eipähän oo ennää kiti pissimässä ja kakkimassa joka paikkaan :)))
- pankaa häkkiin
Kurtinhaudan kollit ja konnarit kulkee irallaan .
- MINÄ
eikö helevetti ihmisillä ole muita puheitä JOKA KEVÄT kuin kissan pissat ja koirien kakat. EIKÖ TEILLÄ OO OMAA ELÄMÄÄ!!!!!!
- Pimatsu*
MINÄ kirjoitti:
eikö helevetti ihmisillä ole muita puheitä JOKA KEVÄT kuin kissan pissat ja koirien kakat. EIKÖ TEILLÄ OO OMAA ELÄMÄÄ!!!!!!
Ei taho olla, ku ei viiti lenkille ees lähtä, ku on nuita kakkoja.
- -----ktöri--ööö--
tarviiko niitä sinunkaan nuolla-- paskoja-- tarttuu se tauti, vaikka nuolisit emäntääsi,-- tartutin siihen muutaman bakteerin tuossa mennä pyhänä..
- hygieniaa
Konnari on aivan oikealla asialla, turha viisastella.
- ählämähläm
V...t oo konnari oikealla asialla...vain idiootti tarttuu tuollaiseen asiaan vuodesta toiseen. Koirat on paljon siistimpiä kuin ihmiset. On se kumma kun koiran paskat huomataan mut ei roskia, jotka EI MAADU!!!!
- Vastuu ja velvoite
Joo kyllä muutkin roskat ärsyttää.Ihmetyttää tämä roskaava sukupolvi.
Kaikenlainen sotku: roskat, kakat, huumepiikit pistää vihaksi.
Koiranpaskat liiskaantuvat kenkien ja pyörien alla ja sotkevat näin ollen tosi paljon.
Eikä asfaltilla maadu, ne tarttuu ihmisten kenkiin. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää??
Eikähän se koira asfaltille pasko, ellei omistaja sitä salli. Niinpä mua ärsyttääkin koiranpitäjä, joka on vässykkä.
Ne, jotka keräävät kakat pussiin, ovat vastuuntoisia kansalaisia.- ählämähläm
Ymmärtää hän. Mut hän ei ymmärrä sitä, kuinka vaikeaa se on ne paskat pestä sieltä kengänpohjista vai oletko uusavuton? Vai onko se niin ällöä ettei käsiä viitsi siinä sotkea? Mut hei....laita siivoushanskat käteen niin kädet ei likaannu paskasta eikä tule pöpöjä...niin ja täälläkin kulkee asfaltilla koiria ja paljon, mut miksi mä en näe niitä paskoja? Ai niin, ne on varmastikin siellä sun kenkien pohjassa.
- Hyvää kevättä
ählämähläm kirjoitti:
Ymmärtää hän. Mut hän ei ymmärrä sitä, kuinka vaikeaa se on ne paskat pestä sieltä kengänpohjista vai oletko uusavuton? Vai onko se niin ällöä ettei käsiä viitsi siinä sotkea? Mut hei....laita siivoushanskat käteen niin kädet ei likaannu paskasta eikä tule pöpöjä...niin ja täälläkin kulkee asfaltilla koiria ja paljon, mut miksi mä en näe niitä paskoja? Ai niin, ne on varmastikin siellä sun kenkien pohjassa.
Juu, eikä mun tartte sun koiras paskoja pestä. Sun kuuluu koiras viedä metsään tarpeilleen, tai tee sille oma wc omalle pihalles.
- ählämähläm
Hyvää kevättä kirjoitti:
Juu, eikä mun tartte sun koiras paskoja pestä. Sun kuuluu koiras viedä metsään tarpeilleen, tai tee sille oma wc omalle pihalles.
Niin mä käytän koirani metsässä ja omassa pihassa ku on tonttia, missä käyttää eikä koiranpaskat haittaa. Talvella ku paskoo niin en ole pahemmin keräillyt paskoja keväällä...ne on vaan hävinny jonnekin ja ei ole kengänpohjissa ollut. Mut jos käytän tiellä ja koira paskoo tien reunaan, niin en siivoa paskoja sieltä, et te pikkusieluiset saisitte edes jotain valittamista aina näin kevätaikaan. Teidän elämä kun näyttää näin keväisin olevan yhtä koiranpaskaa.
- ööröm.
...konnari puhu täyttä asiaa,ja onneksi joka vuosi.ainakin 3.800 euron suuruinen vero näille sotkijoille.tuhrikoot itsensä koiran kakkaan siellä kotona sisällä.ja huutele koiralle siellä sisällä ÄLÄ MENE SINNE,TULE TÄNNE.ja tyhmä koira katsoo tyhmänä yhtä tyhmää isäntäänä/emäntäänsä.aivan sikamaisen tolkutonta hommaa koko koirien pito jos siitä aiheutuu haittaa muille ihmisille.vain PALVELU-ja TYÖKOIRAT ovat asia.täysin erikseen...
- cmvnmxzcnvmxznvmksdn
Haista ööröm pitkä koiranp....! Koirat paljon fiksumpia kuin sinä ja konnari!
- konnari valtuustoon
Aivan älytöntä että koira vero poistettiin mutta saahan sen takasin kun ollaan tiukkoina ja valtuutetut asialle.
- Arvaappakuka
Autovero isommaksi, kiinteistövero isommaksi, karkkivero isommaksi, lisää veroja keksimään. Lapsilisiä pienemmäksi, kun kersoja näyttää tekevän nekin, joiden niitä ei tarttisi tehdä. Keksikääpä fiksut ihmiset lisää näitä veroja. Voisi sitten lähteä viemään eteenpäin valtuutetuille.
- iso tuotto
Lihaville naisille vero
- airot hukasa
ja vero semmosille joilla on pyörässä peili
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408