Tuli tuohon naulaimeen sellanen vika että ,tuhisee ilmaa ulos siitä sivussa olevasta pienesta reiästä toimii silti ,mutta kopura turhaan pärisee sillonkun ei käytä kun vuotaa. onko näihin o- renkaita saatavana suomesta, usassa olis o.regas sarjaa .
Pyssyllä on jo ikää pari kymmentä vuotta aika vähän käytetty vuosia ollu ettei oo ollu käytössä nyt pientä hommaa olis.
Duo-fast cn 350
4
3365
Vastaukset
- 15+9
O-rengas vuotaa sylinterin ulkokehällä.
Yläpäästä neljä ruuvia auki ja sisuskalut (myös sylinteri) ulos ja sylinterin ulkokehällä rungossa olevan reiän alapuolella oleva o - rengas vuotaa.
Joskus korjaantuu kun putsaa renkaan,mutta kun o-renkaita löytyy hyllytavarana koneliikkeeistä olen aina vaihtanut uuden ,ja ja alkueräistä tiivistettä hieman paksumman.
Naulaimeen löytyy korjaussarja,joka maksaa n 70 € ja tämä sama vuotovika löytyy kaikista vanhanmallisista duofastin runkonaulaimista.- vuoto etc
Kiitoksia hyvistä tiedoista ja selkeästä selityksestä,pitääkin tehdä tuo o-renkaan vaihto homma.Jenkkilän rengas sarjalla olis hintaa rahteineen n.parikymppiä tulisko vielä tullia ei tietoa mutta, jos korjaantuu tuolla yhellä renkaalla niin ,mitä turhia tilaileen.
- 15+9
Duofast dokumentit -sivuilta löytyy naulaimen räjäytyskuvat jos on tarvetta.
Korjaussarjat on hinnoiteltu "ryöstöhinnoin" mutta duofastissa o-renkaat on standardikamaa joten renkaita löytyy helposti ja parilla eurolla vika korjaantuu.- vuoto loppu
No niin, naulain tuli kondikseen ,oli se ylimmäinen ,silikoonilta vaikuttanut rengas poikki ja se toinenki samaa materiaalia ollut oli pehmennyt jo vaihto kuntoon,oli jostain päässy pieni metallin siru sinne poikki olleen renkaan päälle,saattanut aiheutta sen katkeamisen oli sen näkösiä naarmuja siinä renkaassa,mutta nyt toimii eikä kuulu tuhinaa.kiitti vielä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492618- 712560
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on732311- 231841
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2131799Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681670Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok921489Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221470Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti201461Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var121430