Apua!

Voi ei!

Kävin tänään verkkopankissa. Sitä ennen ajoin virustarkastuksen pikana, tarkistin päivitysten saatavuuden (ei ollut) ja liitännäiset. Kaikki oli kunnossa.

En kuitenkaan tiennyt, että Firefoxiin oli tullut uusi versio ennen kuin äsken tulin tänne..

Mites nyt, onko koneeni ja verkkopankkitunnukseni turvassa haittaohjelmilta..?

6

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On kunhan päivität tämän selaimen ja muut ohjelmat Windowsin jos niihin on saatavilla päivityksiä.

• Voi ei!

Päivitin kyllä Firefoxin heti, kun huomasin uusimman version. Mutta se tapahtui vasta sen jälkeen, kun olin käynyt verkkopankissa.. Muita päivityksiä ei ollut saatavilla.

• etsilleen

On ne turvassa vaikka parempi olisi käyttää pankkiyhteyksiin omaa erillistä osiota.

Itselläni on kova jaettu muutamaan osioon, jotka ovat erillisiä ja eivät näy toisilleen eli käyttis on asennettu kahdelle praimeri-osiolle, joista toista käytän yleiseen netti-selaimiseen ja toista vain tärkeisiin asioihin kuten pankki-asiointiin.

Jotta tämä onnistuu on käytettävä kolmannen osapuolen softaa kuten PartitionMagicia tai jonkin linux-distron gparteditia. Itselläni on pari wintoosaa eri osioilla ja linux käynnistys-valikon takia.

Näin wintoosat eivät näe toisiaan ja pankki-asiointiin tarkoitettu pysyy puhtaana.

• Ei tarvitse käyttää.

• Jaa häh?

Mitä ei tarvitse käyttää!?!

• Tuota osiointi ratkaisua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1131
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      727
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      53
      634
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      632
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      567
    Aihe