Kävin tänään verkkopankissa. Sitä ennen ajoin virustarkastuksen pikana, tarkistin päivitysten saatavuuden (ei ollut) ja liitännäiset. Kaikki oli kunnossa.
En kuitenkaan tiennyt, että Firefoxiin oli tullut uusi versio ennen kuin äsken tulin tänne..
Mites nyt, onko koneeni ja verkkopankkitunnukseni turvassa haittaohjelmilta..?
Apua!
6
168
Vastaukset
On kunhan päivität tämän selaimen ja muut ohjelmat Windowsin jos niihin on saatavilla päivityksiä.
- Voi ei!
Päivitin kyllä Firefoxin heti, kun huomasin uusimman version. Mutta se tapahtui vasta sen jälkeen, kun olin käynyt verkkopankissa.. Muita päivityksiä ei ollut saatavilla.
- etsilleen
On ne turvassa vaikka parempi olisi käyttää pankkiyhteyksiin omaa erillistä osiota.
Itselläni on kova jaettu muutamaan osioon, jotka ovat erillisiä ja eivät näy toisilleen eli käyttis on asennettu kahdelle praimeri-osiolle, joista toista käytän yleiseen netti-selaimiseen ja toista vain tärkeisiin asioihin kuten pankki-asiointiin.
Jotta tämä onnistuu on käytettävä kolmannen osapuolen softaa kuten PartitionMagicia tai jonkin linux-distron gparteditia. Itselläni on pari wintoosaa eri osioilla ja linux käynnistys-valikon takia.
Näin wintoosat eivät näe toisiaan ja pankki-asiointiin tarkoitettu pysyy puhtaana. Ei tarvitse käyttää.
- Jaa häh?
Mitä ei tarvitse käyttää!?!
Tuota osiointi ratkaisua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891908Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3651858- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704