Sähkötupakka ja Nikotiininesteet tulevat suomeen lailliseksi 2 v

seppo84

Itse olen aina ostanut tuotteet suomalaisesta http://www.paulsaar.com Sähkötupakka ja Nikotiinestekaupasta. Nyt ne tulevat suomeen lailliseksi 2 vuoden sisällä!
Vihdoinkin! Suomeen tulee nikotiinipitoiset sähkötupakat lailliseksi! Ei enää tarvitse odottaa muutaman päivän toimituksia sähkötupakka-kaupasta Sähkötupakka | Suomen suurin sähkötupakka-kauppa | PaulSaar Olen kyseistä kauppaa käyttänyt jo vuoden, varaosat ostanut tuotteisiin marketista. Onneksi 2 vuoden sisällä tuotteet tulevat kokonaan lailliseksi! Suosittelen kaikille tupakoinnin lopettajille sähkötupakkaa :)

Uusi Direktiivi tulee voimaan toukokuussa 2014 ja sen jälkeen jäsenmailla on 2
vuotta aikaa sisällyttää säädökset kansalliseen lainsäädäntöön.
Toisin sanoen kevääseen 2016 mennessä direktiivin asiat on sisällytetty
tupakkalakiin. Direktiivi antaa puitteet, mutta maat säätävät yksityiskohdat omaan kansalliseen järjestelmäänsä.
Direktiivi antaa mahdollisuuden säädellä sähkösavukkeita myös jatkossa lääkelaissa,
kuten tilanne on nyt Suomessa ja noin puolessa EU-jäsenmaista.
Eli direktiiviin liittyviä tupakkalain muutoksia aletaan tehdä hallituksen esitykseksi syksyllä, minkä jälkeen asia etenee normaalin lainsäädäntömenettelyn mukaisesti. Suomenkielinen direktiiviteksti ilmestyy myös toukokuussa.

53

1765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makke2

Miten muka tulee kun kerran sitä yritetään ajaa alas kokoajan, ollaan niin muka huolissaan Eduskunnassa esim. VG nesteestä jota käytetään leffoissa, tv sarjoissa, diskoissa ym. ym. siis noissa isoissa savukoneissa ja on käytetty kauan eikä kenellekkään ole oireita tullut.
      Suomen Eduskunta ei varmasti ilman ihmisten painostusta tule sallimaan moista lakia, että saisi höyrytellä ken haluaa, mutta saa nähdä miten käy jos nimiä Adressiin Sähkötupakan puolesta satelee enemmän kuin on tarpeen niin silloin on mahdollista saada Sähkötupakka pysyvästi lailliseksi.
      Jossain aiemmalla palstalla mainitsin noista E aineista niin on totta, että on yliherkkiä ihmisiä jotka eivät voi sähkötupakkaa käyttää, mutta makuaineet ovat kehittyneet roimasti ja kehittyy edelleen sitten on ihmisiä joille ei allergisia reaktioita tule ja lopetettuaan tupakanpolton ovat havainneet sähkötupakan paremmaksi vaihtoehdoksi.
      E aineita ollaan vuosi käytetty elintarvikkeissa, makeisissa ja juomissa ilman mitään ongelmaa tosin aineet ovat vaihtuneet parempiin E aineisiin eli ei haitallisiin, mutta on myös haitallisiakin edelleen käytössä.
      VG on aine joka muodostaa höyryä eli savua muistuttavaa jota käytetään Diskoissa ym. josta edellä jo mainitsin eli noin sanotut savukoneet tuottaa tätä höyryä ja on hyvin VG pitoinen neste ja tarkoitettu tekemään ikään kuin usvaa.
      On totta, että nikotiini on myrkky jos sitä juo tai piikittää suoraan suoneen tosin jos nikotiinia tulee keuhkoihin tupakasta tai höyrystä poistuu nikotiini 24 tunnin kuluessa kehosta joten Nikotiininestettä pitää säilyttää lasten ulottumattomissa ja mielellään lukollisessa kaapissa sekä myös muutkin sähkötupakka aineet jos lapset mahdollisesti pääsee niihin käsiksi esim. nikotiiniton makuneste tuoksuu erittäin houkuttelevalta ja jos lapsi nuuhkii pulloa niin todennäköisesti myös jos pullon korkin saa auki juo nestettä ja se on myös vaarallista.
      On omaa typerää tyhmyyttä jos säilyttää nikotiinituotteita lasten saatavilla ja todella vaarallista joten muistakaa aina säilyttää vaaralliset aineet lukollisessa kaapissa kuten esim. lääkkeetkin

• Röyhyyttävä sokko

toivotaan parasta, ehkä järki voittaa vihdoinkin edes jossakin tupakointiin liittyvässä asiassa.

• steviakin laillistettiin
        Röyhyyttävä sokko kirjoitti:

toivotaan parasta, ehkä järki voittaa vihdoinkin edes jossakin tupakointiin liittyvässä asiassa.

Stevia oli myös vielä pari vuotta sitten hirvittävä myrkky ja huume jonka myynti oli laitonta, mutta sitten eduskunta päätti laillistaa stevian ja kauppoihin alkoi tulla aspartaamia sisältämättömiä laihdutuslimpsoja, kuten superjaffa, pepsi next jne.
        Ehkä eduskunta jossain vaiheessa huomaa, että nikotiininesteet ovat stevian tavoin terveystuotteita, eikä huippuvaarallista huumemyrkkyä. Nikotiinineste pelastaa tuhansia ihmishenkiä Suomessa vuosittain kuhan se laillistetaan.

• Makeutusaineista
        steviakin laillistettiin kirjoitti:

Stevia oli myös vielä pari vuotta sitten hirvittävä myrkky ja huume jonka myynti oli laitonta, mutta sitten eduskunta päätti laillistaa stevian ja kauppoihin alkoi tulla aspartaamia sisältämättömiä laihdutuslimpsoja, kuten superjaffa, pepsi next jne.
        Ehkä eduskunta jossain vaiheessa huomaa, että nikotiininesteet ovat stevian tavoin terveystuotteita, eikä huippuvaarallista huumemyrkkyä. Nikotiinineste pelastaa tuhansia ihmishenkiä Suomessa vuosittain kuhan se laillistetaan.

Et tainnut tietää, että niissä "laihdutuslimpsoissasi" on sokeria, jos ne ovat steviaa sisältäviä, ja vain luokkaa 30% vähemmän sokeria kuin perinteisemmissä sokerilitkuissa? Pelkällä stevialla makeutettuja ei ainakaan Suomen markkinoilla taida olla yhtään. Noilla et kyllä laihdu, vaan lihot lisää.

Steviaa on tutkittu paljon vähemmän kuin aspartaamia, joten siihen suhtautuisin epäluuloisemmin kuin aspartaamiin (joskaan en vältä kumpaakaan), jos pitäisi verrata.

Juu, vanha postaus.

• Luonnollinen2
        Makeutusaineista kirjoitti:

Et tainnut tietää, että niissä "laihdutuslimpsoissasi" on sokeria, jos ne ovat steviaa sisältäviä, ja vain luokkaa 30% vähemmän sokeria kuin perinteisemmissä sokerilitkuissa? Pelkällä stevialla makeutettuja ei ainakaan Suomen markkinoilla taida olla yhtään. Noilla et kyllä laihdu, vaan lihot lisää.

Steviaa on tutkittu paljon vähemmän kuin aspartaamia, joten siihen suhtautuisin epäluuloisemmin kuin aspartaamiin (joskaan en vältä kumpaakaan), jos pitäisi verrata.

Juu, vanha postaus.

Huh huh! Mitä kirjoitatkaan. Aspartaami metabolisoituu myrkyiksi kuten formaldehydiksi... Stevia maun takia ei ehkä sovellu joka paikkaan, mutta on oiva vähentämään sokeria ja lisäämään makeutta. Sokerin kanssa loistava kasvista uutettu aine. En edes vertaisi keskenään noita. Kuin vertaisi vettä viinaan. :D

• 675765

Kasviöljyä verenkiertoon; no tekeekin pumpulle tosi hyvää ; ) Hyvä dillet, vetäkää vaan.

• talihintti

muuten jees mut tunge toi paulsaar jo perseeseen.kusettavat ja myyvät paskaa

• Ritva 1955

Hei,

Kiinostaisi tietää miten paulsaar kusettaa ? Hyvin ovat minulla pelittäneet tehopakkaukset, ja hyvin olen onnistunut olemaan jo lähes vuoden ilman tupakkaa. Enää poltan vain sähkötupakkaa silloin tällöin ja en käytä ollenkaan enää edes nikotiinipitoisia sahkonesteita.

Nimimerkistä päätellen olet varmaan joku paulsaaren kilpailia kenellä yritys mennyt nurin. Jos http://www.paulsaar.com huijariyritys, tuskin heillä olisi marketeissa ja R-kioskeilla edes tuotteita myynnissä.

Taitaa olla ainut yritys, jolla on edes asiakaspalvelua tuo paulsaar :) Toimituksetkin pelannet aivan hienosti. Suosittelen lämpimästi kaikille tupakasta eroon pyrkiville.

• Paulsaarok

Samaa mieltä.

Paul Saar on haukutuin firma, mutta todellisuudessa ihan OK!

Eniten oon tilannut sieltä, eikä mitään moittimista.

5 vko ilman tupakkaa, Paul Saar xs-halppis sähkötupakan avulla.

• Ritva 1955

Heissan Seppo.

Toivon ehdottomasti, että olet oikeassa tämän asian suhteen. Lähipiirissäni on paljon ihmisiä, ketkä eivät edes osaa käyttää verkkokauppoja. Tämä olisi todella hieno asia seppo, jos näin tulee tapahtumaan.

• lis blueboyecigs.com

Melkeen kaikki kaupat kun kerroit niin pisti silmään että http://blueboyecigs.com jäi sulta mainitsematta..rento ja helppo kauppa, pari kertaa tilannu nesteitä, mutta ei muuta, jatkakaa :)

• pari hyvää kauppaa
        lis blueboyecigs.com kirjoitti:

Melkeen kaikki kaupat kun kerroit niin pisti silmään että http://blueboyecigs.com jäi sulta mainitsematta..rento ja helppo kauppa, pari kertaa tilannu nesteitä, mutta ei muuta, jatkakaa :)

Puuttuu myös Elektrosavu.fi, joka on luotettava ja siellä on nopeat 1 päivän toimitukset.
        Myös Arizona Höyryt riihimäeltä, jonne on kevään aikana tullut ihan varteenotettavia uusia tuotteita myyntiin (lähinnä kuitenkin edullisia klooneja), Copper Nemesis, 26650 Stingray, Quasar RDA, 30W Hana Modz jne joita ei muista suomikaupoista löydy. Vaan puff ym. RBA/modiosastolla valikoimissa on vain vanhoja ja vähemmän kiinnostavia laitteita.

• Höyrypää
        pari hyvää kauppaa kirjoitti:

Puuttuu myös Elektrosavu.fi, joka on luotettava ja siellä on nopeat 1 päivän toimitukset.
        Myös Arizona Höyryt riihimäeltä, jonne on kevään aikana tullut ihan varteenotettavia uusia tuotteita myyntiin (lähinnä kuitenkin edullisia klooneja), Copper Nemesis, 26650 Stingray, Quasar RDA, 30W Hana Modz jne joita ei muista suomikaupoista löydy. Vaan puff ym. RBA/modiosastolla valikoimissa on vain vanhoja ja vähemmän kiinnostavia laitteita.

1 Arizonalle... Nopea toimitusaika ja hyvä asiakaspalvelu ollut niillä kerroilla kun sitä on tarvinnut.

–10000 sahkotupakka-kauppa.comille, joka lähettelee mitä sattuu kun jaksaa lähetellä.

• pihiJarppi

• LOLPerkule
        pari hyvää kauppaa kirjoitti:

Taas suomalainen menee juutalaisten lankoihin. Heille menee kaikki tulot, eikä
        ne väärennykset ketään pelasta. LOL.

• uusiakin-tulee
        pihiJarppi kirjoitti:

Olen tilannut www.clubvapea.es se on suomenkielinen ja on tullut muutamassa päivässa niiden alennussivulla on nesteet 1€ alkaen http://clubvapea.es/fi/20-nesteet-tarjouksessa

Joo toi toimii. Samoin www.sauhupuoti.com
        Muut koetut taisi tullakin jo esille.

• MarkusKesä

• paulsaariiin
      • Vertaa valikoimaa

Paul Saarilla kaikista vähiten tuotteita valikoimissa ja kalleimmat hinnat :)

• Makke2

Varmaan juu kun esim. pink-mulesta saa noin 2.30€/10ML pullon makunestettä josta saa itse kokkailla omat ja Inawera on hyvä neste esim. lakritsi joka kylläkin maistuu haribon neliöaakkosilta niiltä salmiakkilakritsi makuisilta ja toinen neste on capella jota saa suomalaisista kaupoista joita mainitsin.

• pikkuhiljaa-muuttuu

Nimestä päätellen kyse on virolaisesta firmasta.
        Siellä se on ainakin toiminut ja toimii kai yhä, että voi veroja vältellä?
        On tuotteita Suomessakin myynnissä. Jälleenmyyntiverkkoa.
        Syy on vain se, että koko sähkösauhu juttu on niin kiikunkaakun ollut alue, että moni ei ole viitsinyt panostaa siihen.
        Tulevaisuudessa firmoja tulee paljon ja valtaavat alaa tekevät omat kauppansa.

• eroja

Paul Saaren nesteet on kyllä parhaita.Ja käytän nikotiinipitoisia . On kokemusta Joker kirsikasta www.ego2.pl 40ml maksoi noin 7€ mutta maku ei ole kehuttava ja tuntuu että siinä ei edes ole nikotiinia.Lähinnä käytän sitä lantraukseen paulsaaren nesteiden kanssa.

• savua pitää olla

Noi PS sähkötupakat on leluja, ei niistä mitään savuja saa testattu on
      Ostakaa säädettävä modi nin johan lähtee, jos ei halu modia ostaa sen koon takia niin tässä on sellanen tehopakkaus että oksat pois http://www.e-ostari.com/sahkotupakka-c-31.html sieltä toi Ola x ja toi perään http://www.e-ostari.com/authentic-unitank-bottom-coil-p-783.html ja avot kun on hyvät höyryt tikku akulla.
      Ite polttelen modilla V6 ja Ola x 1600:lla tikku akulla.
      Nesteet tilaan aika usein tuolta http://www.bargainvapour.com/The_100ml_sale!/cat1274300_1558093.aspx

• Nikotiinineste ukko

Joo en tiedä miten toi PSaarella noin suosittu on kun ihan törkeet hinmat noilla kiinalaisilla sähkötupakoillakin joihin läntätty vaan PS logot?!?!? Tulee mieleen että kehujat ite töissä PSaarella. Ns. "teho"akutkin jotain ihan onnettomia. Toki jokanen saa päättää tulla jekutetuksi jos niin haluaa. Ite jos jaksan ulkomailta ostells niin Heaven Gifts on ihan hyvä mut nyt viimeaikoina helppouden ja noepoden asiakaspalvelun vastausten takia olen alkanut käyttämään pääosin BlueBoyeCigs:iä , esim jos haluu ostaa suomesta niin ite ottasin ihan ehdottomasti sähkötupakaksi tän jos edullisen mut tehokkaan sähkötupakan haluaa: http://blueboyecigs.com/sahkotupakat/ce9ego-2200-sahkotupakka-2200mah-tehoakulla-230.html tai sitten jos varaa pikkase enemmän laittaa niin aidon laadukkaan sähkötupakan: http://blueboyecigs.com/sahkotupakat/k200-sahkotupakka.html ...ja noi pirate nikotiininesteet on osa tosi hyviä esim tää mustikka 2,99€: http://blueboyecigs.com/nikotiininesteet/keskivahvat-nikotiininesteet/nikotiinineste-mustikka18.html .Oottemo muuten huomannu että Virossa paljon kalliimmat sähkötupakat kun Suomessa? Ainakin nyt ton BlueBoyeCigs:n hintoja kun vertaa tai noita kiinalaisia.

• Tsemppiä

Unohdit lisätä: "terveisin kauppias"

• Aloittelija

Tervehdys!
      Onkos kukaan palstan asiantuntijoista tilannut mitään täältä: www.gorillasteam.com ? Hinnat vaikuttavat edullisilta, onko kellään ollut ongelmia? uskaltaakohan testata?

• Varokaa gorillasteam

Varoituan! ei kannata tilata. Veivät rahani, eivätkä lähettäneet mitään. Huijariporukkaa! Olen ilmoittanut jo viranomaisille. Kahdella muulla tuttavalla käynyt sama.

• jojo-leikit

Miten toi olisi mahdollista? Mä en tajua että tilaisit jostakin, vaikka toisia olisi jo huijattu?
        Onko niin, että taidat vähän narrata ja jujuttaa?

• tilllaaja

onkos kukaan tilannut nikotiinittomasta ?

• Gorillasteam

Terve!

Tulipa nettiä selaillessani kyseinen keskustelu vastaan ja oli pakko kommentoida "varokaa gorillasteam" kirjoitusta.
      Lähdetäänpä nyt ensin siitä liikkeelle, että nuo väitteethän eivät pidä ollenkaan paikkaansa. Jo pelkästääkin sillä perusteella, etten usko, että tänä päivänä kukaan suomalainen verkkokauppias voisi harrastaa kuvatunlaista toimintaa ja samalla ansaita elantonsa tekemällä kauppaa. Kyllä siinä aikas nopesti homma kuivuu kasaan, eikös?
      Itse en ole myöskään tottunut siihen, että kirjoitellaan netissä nimettömästi ja mustamaalataan muiden yrittäjien mainetta. Toisaalta ymmärrän kyllä kun arvaan, että kirjoittelun takana on nimeltämainitsematon omasta mielestään Suomen suurin sähkötupakkakauppias, joka kuitenkin kauppaa höyrykkeitä jotka ovat olleet teknisesti vanhentuneita jo 5 vuotta sitten.

Vaikka olemmekin suhteellisen uusi yritys alalla niin takaamme, että meidän kauttamme saat mukavaa ja rehellistä palvelua. Siinähän sitä tekstiä jo olikin :)

Terveisin

Gorillasteamin porukka

• hyvä-juttu

Hyvä ulostulo. Tervetuloa markkinoille !
        Joo, olet oikeassa tuossa, että pahanpuheet jo melkein itsessään paljastavat itsensä. Tuo seuraavakin kertoi pettymystään teille ja kuinka ollakkaan myös hänen pari tuttuaan oli pettyneitä. Minä en tiedä yhtään ihmistä, joka ostaa vielä tuotteita, kun kaveripiirissä on huijatuita ennestään. Että minusta täyttä puppua se kirjoitus.
        Suomessa tarvitaankin suomalaisia firmoja ja fiksuja myyjiä. Etenkin jos vielä nikotiininesteet vapautuvat myytäväksi suomeen. Suomessahan niitä ei saa myydä. Siksi itse olen ostanut ulkomailta.
        Kun se vapautuu ( kuten nikotiinipurkat ja pillerit) niin aivan mahtavaa on se, että meillä on kotimaassa hyvää palvelua.
        Teidän firman nimi ei ole kovin hyvä. Se herättää mielikuvia ja ne ovat usein bisneksessä vähän huono juttu.
        Laittakaa nimeksi vaikka hmm. suomipoika heh, tai suomalaisen höyrytupa ? Kyl te keksitte jos haluutte.
        No, ihan hienoa että olette ja pelaatte reiluu pelii. Sellasia tarvitaan.

• Raimo1956

Itse olen tilannut kolmesta eri paikasta nikotiinilitkuja höyryttimeeni; Finnvapesta, PaulSaarelta ja Gorillasteamilta. Finnvapella ja Gorillasteamilla kaikki toimi niinkuin pitikin, PaulSaarella taasen ei vaikuttanut toimivan mikään. Odottelin tilaustani useamman viikon (asiakaspalveluun ei saanut mitään kautta yhteyttä/vastausta) ja lopulta saapui väärät tuotteet. Päätellen aiemmasta toiminnasta tilauksen suhteen en jaksanut edes valittaa, vaan vaihdoin suosiolla kauppaa. Amatöörin nälökulmasta heidän laitteensakin vaikuttavat aika heikkolaatuisilta verrattuna kenentahansa muun tuotteisiin.

• PeteKR

Paul Saaren laitteista ei paljon höyryä irtoa hintaan nähden. Nikotiininesteitä saa vaikka Englannista tilattua suht edullisesti. Suomen kielellä saa tilattua nikotiinia sisältävää nestettä halvalla ainakin nesteshop.comista http://www.nesteshop.com/ mistä löytyy minun suosikkimaku ry4 vajaalla parilla eurolla pullo. Sitä tulee nykyään vedettyä tosi hyvin höyryä puskevalla aspiren atlantiksella mitä voin suositella kaikille höyryttelijöille.

• Mega.atlantis

• miten-lie
        Mega.atlantis kirjoitti:

Kuin monta pulloa olet kerralla tilannut? Nyt tekis mieli ottaa samantien suurempi satsi http://www.nesteshop.com/category/28/mahtavat-pakettitarjoukset

Lain mukaan omaan käyttöön saa tilata ( ei myyntiin vielä ainakaan).
        Se raja taisi olla vissiin 100mg nikotiinia? Ei kyllä se oli varmaan 200mg ??
        Nyt en muista, mutta rajoituksia on.
        Sitten laskemaan 10ml 20mg nestetä on siis 200 mg . Mitta on nimittäin 20mg/ml .
        Oli se määrä varmaan enemmän. En vaan muista koska itse olen tilannut 5-10 pll kerralla.

• Makegoes

Joo samanlaisia kokemuksia itsellä Paul Saaresta... Nyt viimeisimmäksi olen tilannut http://happyjuice.eu/26-premium-nikotiininesteet-10ml ja jumaleissön, että tulee nopeasti! Parhaimmillaan tullut jo seuraavana päivänä ja nesteet on laadukkaita Diamondmistin valmistamia.

• spuuts

Juu, ei todellakaan kannata PaulSaaresta tilata yhtään mitään. Välineet ovat todella pilipalilaatua suoraan kiinasta, ja tämän tietää jokainen joka on kunnollisia välineitä kokeillut.
      Tuo perinteinen "teho"akkukin = 900mAh ... eli aikamoinen vitsi. Ja nesteet ovat peruslaatua, mutta kuitenkin ihan ylihinnoiteltuja.

Itse aloitin PS:n tuotteilla, mutta jo heti kokeiltuani jotain finnvapen heikkoa aloituspakettia huomasin tajuttoman laatueron. Eipä ole sen jälkeen tullut PS:ltä mitään tilailtua. Nyt käytössä Aspire Nautilus ja mukana aina matkassa 3000mAh akku tai ESP 30W modi (Aspirelta molemmat). Myös Kangerin pelit ja vehkeet maistuvat, mutta nyt on jostain syystä vain Aspire -kausi. :)

• FoorumiMainontaa

PaulSaarella on ehdottomasti suurin ja kaunein trollijoukko yleisillä foorumeilla mainostamassa. Uskokoon ken tahtoo siihen "tilasin, heti tuli ja uskomattoman hyviä ja edullisia laitteita".

• sitäjust

Itse käy täällä mainostamassa huonoja tuotteitaan, myy varmaan alaikäisille ikää kysymättä.

• joo-niin-joo
        sitäjust kirjoitti:

Itse käy täällä mainostamassa huonoja tuotteitaan, myy varmaan alaikäisille ikää kysymättä.

Olette ehkä oikeassa, mutta kai moni tekisi niin, jotta kauppa käy. Laki säätelee kuitenkin, että ala-ikäisille ei myydä. Jos myy ja jää kiinni, niin maine menee kerralla. Sellasista on mediakin kiinnostunut ja pilaantunut maine ei tule takasin helposti.
        Alussa itse sauhuttelin jollakin eGo sarjalla, jossa oli irroitettava muovisäiliö. Se vuosi itsekseen, mutta toimi jotenkin. Sitten löysin läpinäkyviä säiliöitä (kanger tai joku sellanen) ja ne ovat olleet hyviä.
        Olen rekisteröinyt kyllä tuon PS firman kaiken aikaa, mutta ei vaan ole napannut minuun. En ole ostanut yhtään heiltä. Suurin syy varmaan oli, että kun nikotiinia ei saanut ostaa meidän maasta ja suomenkielisiä sivuja oli ulkomailla, niin kaikki kääntyi pian sinnepäin.
        Sittemmin olen ostanut suomalaisilta tarvikkeita kyllä runsaastikin ( en ps firmalta, koska se ei mielestäni ole suomalainen vaikka suomessa pöriseekin).

• Vironkoijareita
        sitäjust kirjoitti:

Tuo ukko EI ole suomalainen

• suomalainenko

Minusta tuo "paulsaar" on virolainen. Paul Saar . Sanoohan sen jo nimikin. Sitä en väitä että olisivat jotenkin huonoja tms. Suomalainen se ei kuitenkaan ole. Suomessa ei saa myydä nikotiininesteitä edes. Se on laitonta. SuomEEN saa myydä toisesta EU maasta. Siinä on sitten nikotiinimäärä rajoituksia, että pienet määrät saa ostaa itselle, suuret määrät kai ovat jo kyseenalaisia ovatko itselle ja mielestäni olivat laittomia siis isoina määrinä. Voihan sitä tilata tietenkin pieniä määriä usein jos haluaa isompia määriä itselleen. Kerralla ei kuitenkaan saa tuoda (olisikohan ollut niin, että 100ml pulloja vielä voi tilata ihan vapaasti). Tulliltakin voi kysyä ihan vapaasti. He ovat palvelemassa meitä. Jokin neuvonta tms. Myös nuo tupakka firmat tietävät asioista että voi kysyä niiltäkin suoraan.

• EiOOsuomalainen

Paul Saar ei ole suomalainen, ostakaa Puffilta taikka Elektrosavulta jos suomalaista suositte, Paul Saar on virolainen, johan sen nimikin sanoo.

• jorma.turpeinen

Täältä olen ostanut halvimmat nikotiininesteet ja sähkötupakat http://sähkötupakka-nikotiininesteet.com/ ainakin niksa nesteet on tosi halvat. En tiedä onko suomalainen, mutta suomeksi ne mulle vastasi.

• jorma.turpeinen
        jorma.turpeinen kirjoitti:

Täältä olen ostanut halvimmat nikotiininesteet ja sähkötupakat http://sähkötupakka-nikotiininesteet.com/ ainakin niksa nesteet on tosi halvat. En tiedä onko suomalainen, mutta suomeksi ne mulle vastasi.

joskus olen ostanut nikotiininesteet ja sähkötupakat http://www.nesteet.com mutta se on sama kauppa.

• Laittomanapysyy

Nesteet on tilattava ulkoa, inawera taikka ecigwizard.

• shopwise

Halvimmat sähkötupakat ja nikotiininesteet on http://clubvapea.es/ ja kalleimmat löytyy www.vapersknoll.com

• Eroontupakasta
      • arska1234

Jaaha, sissimainonta ehti tännekin :)

Liguan nesteet on kyl aika kuraa mun mielestä.. Kattele jotain parempaa aikas kuluksi ;)

• Tallinnasta2017

Kannattaa hakea vaan suoraa Tallinnasta Happyjuicelta nesteet. Niksaboosterit vajaa pari euroa ja aivan perhanasti valikoimaa. Varmasti paras sähkötupakka kauppa missä itse vieraillut.

• kalliiksituloopi

Vähän pitkä matka 10ml. pullon takia, taitaa halvemmaksi tulla vaan ostaa kotimaisesta kaupasta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1558
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      26
      1099
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1064
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      855
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe