Hei, hei! Saanko MINÄ ehdottaa?!

alice_dolly

Joo otsikko on ihan random. Se vaan tuli siitä kun raahauduin tyynyluolastani rakon tyhjennykseen ja mietin otsikkoa tähän keskusteluun. Sitten asioidessani tuli vaan mieleen SinäTuubaPaskan video jossa muumipeikko lausahti kyseisen kysymyksen. Että siitäpä vaan tuli.

Mutta whatever, ei se ketään kiinnosta joten mennään aiheeseen. Kuka vittu täällä ehtii ku isä valtaa koneen (tai no mä valtaan sen ja isä ottaa sen takaisin haltuunsa, ihs)? Äähh en tajuu miten voitte olla täällä 247. 8) Mutta siis kun unohduin kokonaan tuosta "Vakkarit"-keskustelusta, aloin miettiä että kuulunko edes vakkareihin. Sellaiseksi olen mieltänyt itseni. Mutta kaipa en sitten ole, koska en pääse tänne joka päivä. No kuitenkin, saan kesällä oman läppärin (hihuu ♥) ja se tarkoittaa että homehdun sisälle sillä aikaa kun frendit hengaa "asemalla" hohoo, I like... 8))) *hieroo käsiään yhteen ja kuvittelee olevansa fiksu* ...joten silloin musta tulee virallinen vakkari, eikä vaan "käyn-täällä--pari-kertaa-viikossa" -valevakkari.

Ei mulla ollu muuta asiaa, viettäkää hauska vappu! : DD

18

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ööm... no ehkä meikäläinen pyörii täällä sen takia paljon (ihan liikaa), koska satun omistamaan oman koneen ja pyörin netissä erilaisilla sivustoilla muutenkin.

      • On muuten itsekin tullut katsottua sinätuubapaskaa :DD


    • Niin minäkin olen katsonut. :D

      • sinätuubapaska

        STP:t ovat loistavia


      • motari
        sinätuubapaska kirjoitti:

        STP:t ovat loistavia

        Sienet ovat herkkuamme amme amme amme!


    • :DDD STP:t kunniaan!
      Mutta enän minäkään täällä jokapäivä käy. (Melkein jokapäivä vain :D ) Kyllä sanoisin, että olet vakkari. Oma kone on paras. Omani hajosi. ://

    • Ei tarvitse käydä joka päivä, mutta omasta mielestäni Alicea ei välttämättä voi sanoa ihan vakkariksi, koska vakkari = vakiokävijä (tms.) ja jos käy niin harvoin, kuin Alice, niin ei käy kovin vakituisesti.

    • sheriffimrmustache509

      YTP?

    • Yep.

      Sinä Tuuba Paska = You Tube Poop

    • Vastalause: SinäTuubaPaska-video kirjotetaan yhteen!

    • Sinetti

      Äh, ehkä tuo vakiokävijäjuttu on ihan mielepide, koska erilaiset ajatusmaailmat ? :P

    • soikeus on oikeus

      Itekki olin tosiaan kerran aatellu, että haluun löytää jonku ihan helevetin randomin videon, ja aattelin että ei kellään varmaan näi outoo huumoria ole kun mulla. Mut sitten löysin SinäTuubaPaska videoita :DDD voi SaaS että RaR näitä videoita

    • Hswjjsskdjd

      Osta oma kone hemmoteltu kakara

      • alicedolly_eikirjautunut

        Ja millä rahoilla? Painu vittuun säälittävä ihmispaska.


      • alicedolly_eikirjautunut kirjoitti:

        Ja millä rahoilla? Painu vittuun säälittävä ihmispaska.

        Niin ja nyt kun koneelle raahauduin, niin voisin tässä ihan ajan kulukseni kertoa että rahani menevät siihen kun maksan itse 300€ ratsastusleiristä. Ooh olen niin hemmoteltu että oikein heikottaa.


    • tekijä stp

      mistä ohjelmasta haluaisitte nähä stp version

      • Paavo Pesusienestä :D No ehkä ei, se olisi liian helppoa. Normaalistikkin hahmot puhuvat ihan öööö-mitä-vittua -materiaalia :D
        Muumeista on paljonkin jo, mutta jos tulisi lisää niitä oikein hyviä (eikä vaan sellaista huora-pillu-perse -paskaa) niin olisin iloinen.


    • Oma kone täälläkin. Kuten aiemmatkin läppärit, tämäkin on toisen vanha. Erotuksena se, että tästä maksoin jotain. Yksi oli isän vanha ja kun sanon vanha niin se on todella wanha. Toinen pelastettiin joutumasta kaatopaikalle (ei siis toiminut ollenkaan kun minulle tuli) ja nyt sitten tämä, jolla rupee ikää myöskin olemaan.

      Kannattaa kokeilla jos sukulaisten vanhoja koneita saisi halvalla. Nettikäyttöön ei hirveitä tehoja vaadita, tosin käyttiksenä pitää olla vähintään vista (yäk), xp kun ei ole nettikoneessa enää niin turvallinen tuen loputtua.

      Pelaamiseen on sitten itse kasattu pöytäkone, osat taisin saada joululahjaksi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe